Устройство на бутон за превключване
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 04 дек 2007, 13:31
- Модел на автомобила: Kuga 2011 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Устройство на бутон за превключване
Здравейте колеги,
Имам газова уредба - нормална на Ескорт 96. Превключвателя е базиран на обороти. Изглежда се развали и спря да превключва на газ.
Тъй като не съм в БГ ми трябва временно решение да превключвам ръчно. Има четри жици. Едната е + и към всички останали дава еднаква стойност около 12 V.
С едната от жиците явно се превключва газовия клапан и колата започва да работи лошо - смесва газ с бензин.
Не ми е ясно как се спира бензиновия поток. Като гледам под капака не виждам да има втори клапан.
Търся прост варинт с ЦК ключе.
Благодаря предварително.
Имам газова уредба - нормална на Ескорт 96. Превключвателя е базиран на обороти. Изглежда се развали и спря да превключва на газ.
Тъй като не съм в БГ ми трябва временно решение да превключвам ръчно. Има четри жици. Едната е + и към всички останали дава еднаква стойност около 12 V.
С едната от жиците явно се превключва газовия клапан и колата започва да работи лошо - смесва газ с бензин.
Не ми е ясно как се спира бензиновия поток. Като гледам под капака не виждам да има втори клапан.
Търся прост варинт с ЦК ключе.
Благодаря предварително.
Поздрави.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Има много варианти и ако нещо е изгоряло, няма да го подкараш.
Сигналът за превключването на газ нормално се взима от две места.Едното е директно от кабела на 1-ви цилиндър.Това са 99,999% от случаите.В останалите, нещата са направени човешки и сигнал е взет от един от кабелите на оборотомера.Този вариант е почти абсурд да го срещнеш на практика, защото изпълнението е свързано с познаване на инсталацията на колата и сваляне на панела с уредите.Като се откачи тоя кабел, вече няма как да се броят оборотите и автоматичното превключване изчезва.
Провери да не се е откъснал или размотал.
Сигналът за превключването на газ нормално се взима от две места.Едното е директно от кабела на 1-ви цилиндър.Това са 99,999% от случаите.В останалите, нещата са направени човешки и сигнал е взет от един от кабелите на оборотомера.Този вариант е почти абсурд да го срещнеш на практика, защото изпълнението е свързано с познаване на инсталацията на колата и сваляне на панела с уредите.Като се откачи тоя кабел, вече няма как да се броят оборотите и автоматичното превключване изчезва.
Провери да не се е откъснал или размотал.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Кабелите с букса към превключвателя ли са? Ако е така изключи буксата, трябва да спре всякакво гориво, след това направи мост (с парче кабел) от този, който е 12в към този, който си установил, че пуска газта. Така ще работи само на Газ.
След това може да си поиграеш и да потърсиш кой е кабела за включване на Бензина. Като го намериш, слагаш едно ЦК ключе с две положение, като свързваш на общия 12В а на комутируемите кабелите за Газ и Бензин и имаш елементарен ръчен превключвател. В последствие може да сложиш два светодиода да ти индикират режима.
След това може да си поиграеш и да потърсиш кой е кабела за включване на Бензина. Като го намериш, слагаш едно ЦК ключе с две положение, като свързваш на общия 12В а на комутируемите кабелите за Газ и Бензин и имаш елементарен ръчен превключвател. В последствие може да сложиш два светодиода да ти индикират режима.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Здравей.
Снимай буксата скабелите и ключа, трябва ми модела и цвета на жиците.
Поздрави
Снимай буксата скабелите и ключа, трябва ми модела и цвета на жиците.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Щом кабелите са 4 няма кабел за бензин.Има + _ ,сигнал от бобината и + към газовото, а дюзите се спират с реле със нормално затворени контакти
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 04 дек 2007, 13:31
- Модел на автомобила: Kuga 2011 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Блгодаря много за отговорите. Когато махнах кабелите колата работи на бензин без проблем.
Като дам плюс към единия от кабелите цъка клапана за газта.
Има ли начин да го направя с обикновенно ключе с три позиции ?
Не ми е ясно как работи релето за дюзите.
Поздрави,
Здравко
Като дам плюс към единия от кабелите цъка клапана за газта.
Има ли начин да го направя с обикновенно ключе с три позиции ?
Не ми е ясно как работи релето за дюзите.
Поздрави,
Здравко
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 04 дек 2007, 13:31
- Модел на автомобила: Kuga 2011 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Купих си нова кутиика. Сега обаче на режима с газ не гаси бензина и ги меша. Някакви идеи къде би могъл да е проблема.
Поздрави,
Здравко
Поздрави,
Здравко
Поздрави.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Що не минеш да ти го проверя и вържа както трябва?
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 04 дек 2007, 13:31
- Модел на автомобила: Kuga 2011 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Щот съм в Белгия. Вързах го 1 към 1 както старото. Явно има някакъв проблем по-пътя. Разликата с новата кутиика е че има нивомер за газта ама контрола си е същия. От 5 жици са вързани четри - черна, червена, бяла и синя (кафявата не е вързана).
Поздрави.
Поздрави.
Поздрави.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Сори, забравил съм, че си в чужбина.
Ако всичко е наред, при премахнат ключ трябва да работи на бензин. При теб се получава.
черна, червена, бяла и синя (кафявата не е вързана).
Червен е +12, черен маса, син е за газ, обикновенно кафяв е датчик обороти, ама се среща версия разменени с бял.
Културния вариант на спиране на дюзи е с емулатор (клапан само на карбуратори има), бързия с реле. потърси го по инсталацията.
Поздрави
Ако всичко е наред, при премахнат ключ трябва да работи на бензин. При теб се получава.
черна, червена, бяла и синя (кафявата не е вързана).
Червен е +12, черен маса, син е за газ, обикновенно кафяв е датчик обороти, ама се среща версия разменени с бял.
Културния вариант на спиране на дюзи е с емулатор (клапан само на карбуратори има), бързия с реле. потърси го по инсталацията.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 04 дек 2007, 13:31
- Модел на автомобила: Kuga 2011 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Малко ми става критично че ще пътува колата скоро за БГ и ще е по-добре да има и газ.
Да при мен работи като го изключа на безнин без проблем.
Бензина спира рязко - не гансе като превключвам обикновенно. До кое трбябва да е близо. Мисля че е с емулатор - едни момчета в княжево ми я слагаха.
Поздрави,
Здравко
Да при мен работи като го изключа на безнин без проблем.
Бензина спира рязко - не гансе като превключвам обикновенно. До кое трбябва да е близо. Мисля че е с емулатор - едни момчета в княжево ми я слагаха.
Поздрави,
Здравко
Поздрави.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Еми снимай при мотора две три снимки и проследи кабелите. Може по снимките да се орентирам.
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 04 дек 2007, 13:31
- Модел на автомобила: Kuga 2011 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Намерих го, черна кутиика вързана до клапана. На нея пише Universal Simulator for Multi-Point ignition motors 4 cylinder. От долу има малка дупчица с нещо като пластмасово винтче. Може би то е сдало.
Дали има предпазител ?
Поздрави,
Здравко
Дали има предпазител ?
Поздрави,
Здравко
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Устройство на бутон за превключване
Има малко електроника,1 или 4 съпротивления и съшия брой релета.Разбутай му куплунга,може да е лош контакт,развърти леко и винтчето
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта