Голям проблем в двигателя! Помощ! - РАЗРЕШЕН

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Nikola_123456789
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 17 яну 2012, 15:46
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 D и Mondeo 2.2 - 2006
Status: Извън линия

Голям проблем в двигателя! Помощ! - РАЗРЕШЕН

Мнение от Nikola_123456789 » 11 май 2013, 16:14

Здравейте,
От скоро имам Ford Mondeo 2006 год., ST пакет - https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6766_n.jpg, както и да е. Взех го "уж" на реални 86 000 км. Сега е на 100 000 км. В началото нищо му нямаше, но с времето започна да тресе на свободен ход, като трактор. Със спортна генерация е (права тръба) и до вчера тресеше като трактор, а ауспуха така вибрираше, че все едно е 700 коньова кола. Както и да е. Продължавам - с времето как си карам и искам да изпреваря я кола, я да изкача баир подавам естествено повече газ и след 2 000 об. колата забива предница и гасне. С това започва да ми пресветка един индикатор дори не знам как да го опиша - две завъртулки една след друга и в инструкциите ми за експоатация (която ми е на италиански, забележете :( ) по Гугъл Преводач се превежда: "Свети индикаторът
Тя светва, когато поставите на запалването. Не стартирайте двигателя, докато тази светлина се изключва. За повече подробности се обърнете към глава началото" , а на италиански е: "spia delle candelette
Si accende quando s'inserisce l'accensione . Non avviare il motore prima che questa luce si spenga. Per ulteriori dettagli, fare riferimento al capitolo avviamento
" Не знам дали има значение, голяма мъка е. При изпреварване забива предницата и хидравлики всичко ми блокира и на 3-4 пъти щях такива катастрофи да направя, че не ми се мисли. Отивам в сервиз D&S Service след Мото-Пфое Люлин и те чрез компютърна диагностига ми викат: "Май е маховик." Ама след малко измерват инжекторите и викат "Отиди във Форд за прекодировка, разцентровали са се." Отивам във Ford - там: "4-те инжектора ти са за смяня и всички съпътстващи към тях части" 4500 лв. - с труд и ДДС. Викам: "ЧАО!" Връщам се пак в D&S Service и те ми викат: "Еми ще ти ги сменим ама по-евтино." Да кажа, че наистина се правиха, че мислят и обсъждат проблема, ама иската и те като във Ford да ме обрулят.
Така втори етап от проблема ми: От вчера не иска да пали и само върти. Един приятел ме дръпна и запали. Провеси нос само 2-пъти на магистралата и като откачи 180-200-240 ама не гасне (аз й бях бесен на тази кола, приятелката ми крещеше до мен, ама нямаше кой да й обръща внимание). Спирам си в Панагюрище - издупчвам е до 5 000 об. и реве като бясно куче, ДОРИ СПРЯ ДА ТРЕСЕ. (Да отбележа, ако съм забравил - след 2 000-2 500 оборота до вчера до 5 000 едвам едвам си ги покачваше горката, така се мъчеше ;( ) И спря да тресе, но пък вече дори не иска да запали. Отидохме при един както се казва във форумите разбирач по дизели, ама такъв просто с опит - нито гараж има, нито нищо, просто работил белазаджия и бил най-добрия при остраняването на проблеми и той ми вика: "1. Не може да е маховика, както са ти казали в първият сервиз D&S Service - след като един път се разцентрира, после той НЯМА как сам да се центрира отново! 2. Не може са и инжектори - дори и един да ти е отишъл тя не може да реве така и да стигне до 5 000 об. (Бях отишъл при него веднага след София, още докато беше пушка) Да кажа само, че изкачихме с колата много голям наклон от сорта на 15% и направо като совалка щяхме да излетим - НИЩО ОТ НИКЪДЕ. Вика: Това е запушен горивен филтър, или задръснето мазутно петно в резервоара или нещо друго, но не си спомням сега какво каза.
Днес сменях горивният - предишният беше на 8 000 км. и нищо. Само върти и върти. Грам нищо. Като откачих маркучите, маркуча от резервоара потекоха само 3-4 капки нафта и с баща ми решихме, че филтъра, двигателя са добре. Значи е нещо запушено от към резервоара. Взехме помпа за футболна топка и продухахме тръбата от горивният филтър към резервоара. Нафтата бълбукаше. Т.е. маркуча не е задръстен. Закачихме новият и нищо. Пак само върти. Не иска да пали вече не знаем какво да правим. Моля помогнете.

П.С. 1. При тресенето преди - оборотите бяха бетон.
2. Сега свети индикатор на двигателя е майче. Срещу иконката му пише на италиански motore. И вече знам - тези последните два дни свети ли тя - никакво палене братче.
Последна промяна от Nikola_123456789 на 13 май 2013, 22:23, променено общо 1 път.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ!

Мнение от DTM » 11 май 2013, 16:25

Колега, прочети темите за проблемите на common-rail-а на Форд /TDCI/.
Има изписано толкова много за прословутото влизане в авариен режим и т.н. Кога, как и защо.......
Пиши в търсачката "TDCI авариен режим" и четеш.
Ето ->http://www.clubford.org/forum/search.ph ... 0%BD%D0%B5

След това, преценяваш в кой сервиз да я закараш за диагностика, ако си в София има достатъчно места, където знаят какво правят и няма да те излъжат.
Ето, темата на патил колега ->
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%B8%D0%BC

Между другото, това Мондео от Велико Търново ли го взе? Т.е. с такава регистрация ли беше?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ!

Мнение от ЯЛТА » 11 май 2013, 18:26

От описаното, мисля че се касае за слабо налягане на горивото в "рейла".
Това са координатите на Specialista,- пиши му, а най добре му закарай колата- в Ямбол. Далечко е, но ще останеш доволен.
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ!

Мнение от opex » 11 май 2013, 20:14

По проблема конкретно не знам, но избягвай да палиш дизел с теглене/бутане.
И със пържене газ до ламарината, връщане на 2-ра със 100+ и т.н. само ще потрошиш нещо. Най-малкото е сигурно, че нищо няма да се поправи.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Nikola_123456789
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 17 яну 2012, 15:46
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 D и Mondeo 2.2 - 2006
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ!

Мнение от Nikola_123456789 » 11 май 2013, 20:31

DTM написа:Колега, прочети темите за проблемите на common-rail-а на Форд /TDCI/.
Има изписано толкова много за прословутото влизане в авариен режим и т.н. Кога, как и защо.......
Пиши в търсачката "TDCI авариен режим" и четеш.
Ето ->http://www.clubford.org/forum/search.ph ... 0%BD%D0%B5

След това, преценяваш в кой сервиз да я закараш за диагностика, ако си в София има достатъчно места, където знаят какво правят и няма да те излъжат.
Ето, темата на патил колега ->
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%B8%D0%BC

Между другото, това Мондео от Велико Търново ли го взе? Т.е. с такава регистрация ли беше?
Чета, колега, ама толкова съм изчел, че вече почнах да забравям всичко. Започнах на листче да си ги записвам.
Ами днес смених горивният филтър, а по помощните ти линкове разбрах, а и още утре ще го направя - да прочистя ЕГР клапана и всмукателният колектор, както и след това веднага с токоизправителя ще замеря тока в свещите - все пак светваше лампичката със двете завъртулки - реотани ли са какви са. Така - това утре, а и разбрах само, че ако не са задръстени да се види клапана за високото налягане. Това можах да разбера от помощта и и ти благодаря!
Колата съм я взел от софиянец, който сега разбирам защо ми я е продал. Пък и като го гледах завалията не ми мязаше на човек, който може да я поддържа - и аз не знам защо я е купил. За гъзария сигурно. :cry:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ!

Мнение от DigiPro » 11 май 2013, 20:42

*offtopic1*
Eдин колега от Търново имаше същата, но я продаде. Ето я темата: http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=41171

Nikola_123456789
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 17 яну 2012, 15:46
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 D и Mondeo 2.2 - 2006
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ!

Мнение от Nikola_123456789 » 11 май 2013, 20:45

ЯЛТА написа:От описаното, мисля че се касае за слабо налягане на горивото в "рейла".
Това са координатите на Specialista,- пиши му, а най добре му закарай колата- в Ямбол. Далечко е, но ще останеш доволен.
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
Писах му на ЛС ще видя какво ще ми пише.
opex написа:По проблема конкретно не знам, но избягвай да палиш дизел с теглене/бутане.
И със пържене газ до ламарината, връщане на 2-ра със 100+ и т.н. само ще потрошиш нещо. Най-малкото е сигурно, че нищо няма да се поправи.
Нямаше как колега, така бързах, че това беше единственият вариант. Бях в "Надежда" и 3 часа бях на едно място и търсех решение, а много бързах.
То закони на Мърфи ли са, на кои е винаги, когато имаш много работа и бързаш ще се обърка нещо ама направо ще стане мармалад. А иначе мерси за съвета.

Nikola_123456789
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 17 яну 2012, 15:46
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 D и Mondeo 2.2 - 2006
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ!

Мнение от Nikola_123456789 » 11 май 2013, 21:01

DigiPro написа:*offtopic1*
Eдин колега от Търново имаше същата, но я продаде. Ето я темата: http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=41171
Не е същата - часовника ми е черен, скоростният лост - черен, стъклата са ми фабрично потъмнени но само с една идея, докато на този са чисто бели, моята няма синята кожа по таблото отпред, имам лайсни на задните стопове, други стелки, не му виждам тръбата отзад, а моята е голяма и се вижда от всеки ъгъл, зимните джанти са ми други пак 18'', но 7 спицови.
2006 е моята, този фейслифт ми мяза на 2003-4.

Nikola_123456789
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 17 яну 2012, 15:46
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 D и Mondeo 2.2 - 2006
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ!

Мнение от Nikola_123456789 » 13 май 2013, 22:22

Колеги, проблема май е разрешен.
След като ви писах свалих ЕГР клапана и го почистих. Нямаше много нагар - като за 100 000 км. точно.
Така - след това понеже той е в подземен гараж се опитваха за издърпат 2 тоннотоо чудовище, но 3 въжета се скъсаха и май отидоха съединителите на другите 2 коли, както и гумите им, защото беше валяло дъжд, а не познавам човек с джип. И така дойде майстор и го запали със спрей за запалване - дори не знаех, че съществува такова нещо. Днес той ми звъни и каза, че е направил няколко компютърни диагностики дори на различни програми, защото всяка програма показвала различни стойности и имало голяма амплитуда в налягането на горивото от 180 до 290 бара и са си отишли на 100% клапанчетата на дюзите. Това е. И сега ново ще ми излезе по 200 лв. на Бош за Делфи и дано не са някое куче марка и да изкарват само по 50 км. Да чукам на дърво!
Сега искам да си върви като нова още 100 000 000 километра без такива проблеми и само да й се кефа! _friends_
Ако има нещо друго ще до допиша.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Голям проблем в двигателя! Помощ! - РАЗРЕШЕН

Мнение от MapTo_D » 13 май 2013, 23:09

Добре е да ги подмениш всичките. Иначе много скоро ще имаш същите проблеми...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта