Свещи или....?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Свещи или....?

Мнение от valboy » 26 сеп 2006, 13:16

Появи се проблем, ако съм на газ и двигателя е студен. Значи паля и оборотите са постоянни, но при подаване на газ двигателя изведнъж почва да работи като на три цилиндъра. Ако настъпя педала много рязко направо си гасне. При много плавно подаване на газ не прави тази мизерия. При загрят двигател няма такъв проблем, ако съм на бензин също... :?:

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 26 сеп 2006, 13:21

Кабелите ако са ти стари, или дистрибуторната да отвориш да погледнеш на къде е.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 26 сеп 2006, 14:20

С кабели съм брал ядове, при тях нямаше значение дали е загрял двигателя....

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 сеп 2006, 11:02

Възможно е изпарителя да ти дави (повече гориво). На бензин е така заради променения ъгъл на запалването+авт.смукач+позапечени инжектори....

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 27 сеп 2006, 11:13

Не съм с авт. смукач, той се прецака отдавна и смених целия карб с мех. смукач.
Предполагам, че все пак е от кабелите както каза orlinm... :oops:

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 27 сеп 2006, 12:58

valboy

Добре би било да отвориш дистрибуторната капачка - при колите на годините на твоята е доста често срещан проблем.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 27 сеп 2006, 15:40

Ми капачката съм я сменял преди година май, но това пак няма значение.... Просто все я отлагам за накрая ( за тези, които не виждали къде е на тоя модел, ще им обясня че в завода са я монтирали преди да качат двигателя в коша), така е завряна, че да се може да се мокри от локвичките само, но не и да е удобна да я сложиш обратно, ако я махнеш...... X(:
:wink:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 16 окт 2006, 10:01

orlinm написа:valboy

Добре би било да отвориш дистрибуторната капачка - при колите на годините на твоята е доста често срещан проблем.
Имаме участник познал верния отговор!
Свалих дистр. капачка най-накрая. Вътре има една пластмасова капачка, която служи за уплътнение, та тя беше се цепнала точно там, където трябва да уплътнява... В резултат, на което е пропускала влага- вътре електродите на капачката(не знам дали се казват електроди...) бяха хванали яко ръжда(патина де, нали са медни), от едната страна на самото делко през ръба е влизало също влага и беше образувало нещо такова като налеп(ае като от киселината на акумулатора).
Сега съм с някаква капачка от Алфа Ромео 164, защото тя стана(сега мнооо дърпа :lol: ), но ще го преживея някакси...... :wink:
Допълнително сложих на уплътнението силикон-антибактериален! Днес се държа добре болида!
:wink:

P.S. Темата определено не е за АГУ. :oops:
Последна промяна от valboy на 16 окт 2006, 11:40, променено общо 1 път.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 16 окт 2006, 10:30

valboy написа:
orlinm написа:valboy

Добре би било да отвориш дистрибуторната капачка - при колите на годините на твоята е доста често срещан проблем.
Имаме участник познал верния отговор!
Свалих дистр. капачна най-накрая. Вътре има една пластмасова капачка, която служи за уплътнение, та тя беше се цепнала точно там, където трябва да уплътнява... В резултат, на което е пропускала влага- вътре електродите на капачката(не знам дали се казват електроди...) бяха хванали яко ръжда(патина де, нали са медни), от едната страна на самото делко през ръба е влизало също влага и беше образувало нещо такова като налеп(ае като от киселината на акумулатора).
Сега съм с някаква капачка от Алфа Ромео 164, защото тя стана(сега мнооо дърпа :lol: ), но ще го преживея някакси...... :wink:
Допълнително сложих на уплътнението силикон-антибактериален! Днес се държа добре болида!
:wink:

P.S. Темата определено не е за АГУ. :oops:
Добре, че си открил проблема. Имам един приятел, кото на Вектра (това им е масов проблем) смени кабели, свещи, ламбда сонда :shock: даже за да разбере накрая, че проблема му е същия като твоя - пукната капачка. :)
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 16 окт 2006, 11:44

Е моята капачка не беше спукана- поне видимо, но не ми се правиха експерименти, че трудно слагам капачката. Старата ще я зачистя и ще я пазя евентуално. Доколкото знам, ако е спукана ще прави постоянно проблеми, а не само на студено и влажно....

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта