Искам да сложа 5-степенна кутия на Каприто

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Искам да сложа 5-степенна кутия на Каприто

Мнение от mitakacapri » 24 апр 2006, 18:25

Здравейте Капри-маниаци. Искам да си сложа 5-степенна кутия. Имам Капри МК3 с двигател 2.3 V6. Бихте ли ми дали съвет от какъв модел ФОРД би паснала? Благодаря предварително!! :D

Потребителски аватар
paintman
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 23 фев 2006, 17:42
Модел на автомобила: Ford SieRRa 2.0i 113hp 89g
Ford Focus 1.8tdci 115 02g
Ford Fiesta 1.25i 82hp 11g
Ford Focus 1.6Tdci 90hp 09g
Ford Focus 1.0 125hp 18g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от paintman » 24 апр 2006, 21:17

сиера с такъв мотор може и да стане .нека се изкаже някои по грамотен от мен :lol:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 25 апр 2006, 09:54

и аз съм чувал че от сиера ставали части. ама не съм виждал :? между другото пък излезе че диференциала ми е със същите характеристики като на транзит( венец лагери и т.н.) :shock: . знай ли човек при тия коли... най добре я свали и се поразходи по моргите... ама не споменавай каква кола че очите им ще станат на доларчета

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bonso » 25 апр 2006, 18:52

Преди Каприто имах Форд Гренада 2.3 V6. Беше с 5- степенна скоростна кутия, която предишния собственик ми каза, че е от Сиера. За съжаление блокира. Тогава взех от Гренада на части 4- степенна и пасна перфектно. Предполагам, че от Сиера и Гренада ще станат, но немога да дам гаранция... : )
Bonso

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от yassimoto » 25 апр 2006, 21:18

Със сигурност стават скорости от Сиера и Скорпио които са със стария V- образен двигател от 2000 до 2800 , би трябвало да стават и от редовия двигател , но се сменя камбаната /кожуха на съединителя / , единственото за което трябва да се гледа е дължината на опашката /първичния вал на скоростите / и броя на шлиците . Аз лично съм слагал скорости от V-обазен на редови . :mrgreen:
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 27 апр 2006, 18:12

Много Ви Благодаря за съветите! Ще трябва да почвам да търся кутия и след това......"мъки"и дано стане

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от yassimoto » 28 апр 2006, 21:20

Това което се сетих е , че на V-образния мотор , скоростите са със по-дълга опашка . :idea:
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

TZVETOMIR
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 29 апр 2006, 13:16
Модел на автомобила: GRANADA MK1 COUPE
Местоположение: PLEVEN
Контакти:
Status: Извън линия

ЭА КАПРИТО

Мнение от TZVETOMIR » 29 апр 2006, 13:32

ТРЯБВА ДА ПРЕСТЬРЖЕШ ОПАШКАТА НА СКОРОСТНАТА КУТИЯ НА СИЕРАТА В МОМЕНТА СЕ ЭАНИМАВАМ ТОЧНО С ТОВА НО ЭА ГРАНАДА КУПЕ 2.3V6 ДВИГАТЕЛЯТ И Е СЬШТИЯ КАТО НА КАПРИТО

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 30 апр 2006, 16:45

Това ли е Гренадата? Между другото двигателя ми е също от Гренада МК1

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 27 сеп 2006, 13:09

Здравейте,онзи ден сложих най-после 5- степенна кутия на Capri-тo. *00133* Първите впечатления са ,че олекна работата на мотора,но имам чуството, че стана малко по- тромава :cry: .За сега не мога да кажа какъв е разхода щото я карам от два дена.Според мен ще падне,но с колко ще пиша като го засека :D
Ето някои съвети ако някой иска да сменя ск.кутия:

1. Кутията е "type 9"(трябва да има N _ _9Т-7006)мисля че са от 83-86г.

2. Ако кардана ви е със ситни шлици- нямате проблеми,но при мен беше с едри и се наложи да сменя първата част от кардана със "Сиерова"(тези със гуменото каре)

3. Моята гредичка с тампона за ск. кутия се размина и се наложи да си купя от "Гренада"и да я разпробия за да я захвана за купето.

4. Камбаната я взех от старата ск. кутия.

5. Цени:1. Ск.Кутия-220лв.
2. Кардан-50лв.
3. Греда(с тампон)-15лв.

Доста се рових в NET-та и доколкото разбрах този тип кутия може да се сложи също на 2000 OHC и 1600 двигатели

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от yassimoto » 27 сеп 2006, 20:11

Аз също си сложих 5-степенна кутия на моето Капри като при мен се наложи да преправя само гредата . Рьзликата е само че аз за 200лв. взех мотор , скорости и електрониката към мотора плюс още някои дребни чаркалаци . :mrgreen:
P.S.: Има още една 5-степенна скоростна кутия за 100лв. - ако някой реши че му трябва .
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 05 окт 2006, 18:19

yassimoto написа: взех мотор , скорости и електрониката към мотора.
Мотора какъв е и смяташ ли да го слагаш?
От написаното разбирам че е инжекция.
По принцип може ли един 2000сс 16v да се преправи да е с карбуратор?
Има ли такива смукателни колектори които да паснат?
Имам мерак да сложа такова "Животно",но искам да избегна електрониката :wink:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 05 окт 2006, 19:46

Ее, недей по-добре си вземи 2.8 /няма електроника/ или 2.9 /има/ - духа на V мотора е много по-як, въртящият момент е по-добър и колата е много по-дива!

Имал съм удоволствието да карам Сиера 2.8 автомат по Витиня в посока София - направо имах чувството, че се движа не по баир, по наадолнище - невероятен мотор и всъщност не харчи чак толкоз много!

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 06 окт 2006, 10:34

Прав си така е! И аз съм на това мнение,но с тази кубатура и коне нали се сещаш за какви "Гржданска"и Данък става въпрос.Та от тази гледна точка се замислям.2.0 може да мине и за 1.8 :wink: :lol:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 06 окт 2006, 12:04

Абе тия застрахователите са хиени - хванат ли те ще те сцепят!

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от yassimoto » 06 окт 2006, 21:27

Относно двигателите 2.0 и 2.8 всички плюсове са в полза на 2.0 , защото от 2.0 мотора можеш да извадиш същите кончета и почти същия въртящ момент срещу скромна сума за доработка , освен това печелиш 120кг. по-малко върху предния мост - което за КАПРИто е от много голямо значение , по-нисък разхот на гориво , по-добра динамика и е доста по лесен за обслужване . Аз в момента тунинговам такъв мотор и като като свърша ще се похваля. *00143*
Мотора който ми остана е 1.8
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 06 окт 2006, 21:37

A с 2.8 какви са възможностите?
Изображение

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 06 окт 2006, 22:17

ЕЕЕ радвам се за това впечетление 2.0 ОНС здрава душа е и няма много претенции само масло да има :D :D :D моят единият е такъв 99 к.с.

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Искам да сложа 5-степенна кутия на Каприто

Мнение от mitakacapri » 11 юни 2008, 19:58

:evil: :evil: :evil: :evil: Големи проблеми!!!!Както по горе съм писал сложих на Каприто 5-степенна кутия(тип N9).Понеже старата кутия беше със едри шлици а новата със ситни се наложи да сменя половинката на кардана от висящия лагер до кутията със Сиерова(с гуменото каре)В началото всичко бе добре,но започнах да получавам вибрации в педала на съединителя и ск.лост(около100-110км/ч и 3000 об/м на 4-та и 5-та предавка) и с течение на времето се усилваха(Дори и стартера се разви и падна от вибрациите) докато се получи доста неприятно стържене :cry: Свалих кутията,разглобих я и видимо нямаше нищо,скоростите се вкл.нормално :roll: Та се питам(и вас) дали е от кутията или кардана( някакъв дисбаланс може би?)?

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта