Стрелката на резорвоара на фиеста
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Стрелката на резорвоара на фиеста
Заредена над 1/4 отчита добре, падне ли надолу не знам колко бензин имам. Ту в червеното ту над него, веднъж закова до долу и не вярвах че ще ме изкара до бензиностанцията, след 100 м се вдигна пак малко. Разбирам, че се влияе малко от нагорнища и надолнища ама чак пък така да се гаври, само при мен ли е така?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стрелката на резорвоара на фиеста
Не !pantata написа:... само при мен ли е така?
И не само доло около резервата, нагоре пак.
В зависимост от темературата на околната среда и терена и моята сочи каквото си иска

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Почти няма идеално точен прибор при която и да е кола, изключая по-новите... Резерва на всеки автомобил (дали лампа или червена зона) е за около 60-80км (и пак остава поне литър-неснижаем остатък). По принцип отчитането е малко инертно и понякога се влияе освен от терена и от това дали си потеглил или спираш по-рязко. Хората за това са сложили нулиращия се километраж - по него спокойно може да се ориентира човек,стига поне да си има обща представа от това що е то разход...john3v написа:Значи на баща ми жигулито има поне една "екстра" повече и то серийно
Как и дали може да се смени тоя загубен реостат в резервоара, за да започне да показва реално какво има или няма вътре?
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе принципно от моя резервоар не може да се точи. Не съм и пробвал де, капачката ми е с ключ. А и като се бутне маркуч вътре съм чувал че не става.
Колкото до жигулито! Ако имаше хидравлика на волана и серво на спирачките бих си я карал градско нон стоп. За серво на спирачките се слага, знам, ама хидравлика не знам дали може. (Ако някой знае как да казва)
Между другото имаме едно жигули с аларма 30 години 120К километра, ще взема да й направя ролбари на жужа, да й сложа седалки от лада, и ще газя джипове с нея. Само чакам баща ми да ми се навие на лудостта за ролбарите!
Колкото до жигулито! Ако имаше хидравлика на волана и серво на спирачките бих си я карал градско нон стоп. За серво на спирачките се слага, знам, ама хидравлика не знам дали може. (Ако някой знае как да казва)




- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това май е стандартен проблем при фокусите. При всичките ни служебни фокуси (6 бр) се е проявявал. В МП сменят сондата и 2-3 години работи и после пак така...itzov написа:На мен на фокуса ми прави проблем като пълня резервоара до горе.
от време на време слиза на нулата, после пак се качва. като спадне 1/4 и започва да си показва вярно.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
и при мен
фиеста 1600 дизел 86г. същия проблем. пустата му стрелка голямо непостоянство проявява...даже наскоро докато карах си мислех да спра да видя да не тече от някъде нафта. когато ускорявам стрелката пада надолу с 3-4 милиметра!!!!! после се вдига.. Обаче в наклони пък как се пълни резервоара ухааааааааа
а фиестата има лампичка с колонка.........може би ще светне някога?? а може и да е изгоряла?????? няма да рискувам

а фиестата има лампичка с колонка.........може би ще светне някога?? а може и да е изгоряла?????? няма да рискувам
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: и при мен
Не пречи да рискуваш с пълна тубичка в багажникаnaftova pechka написа:...а фиестата има лампичка с колонка.........може би ще светне някога?? а може и да е изгоряла?????? няма да рискувам

При мен на Мондеото съм забелязал, че положението на стрелката се влияе много от напрежението на акумулатора, което си е чиста недомислица според мен. При изключен двигател, при запален, при високи обороти, при светнати фарофе - стрелката си мърда с около 10-20% - колкото и на акумулатора напрежението. Да не говорим че никаква линейност не са й вкарали, а е въпрос до два-три електронни елемента за по стотинки:
показание 75% - реално 50%
показание 50% - реално 30%
показание 25% - реално 15%
когато остават 2-3 литра стрелката прави един лупинг под чертата на нулата за малко и после пак се връща отгоре.
П.С. А заради това "показание 75% - реално 50%" първия път като я карах се зарадвах как съм направил 300км извънградско с 15 литра, пък то се оказа че стрелката не била верна

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта