жилото на газта
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
жилото на газта
Или жилото за управление на дроселовата клапа
- хиих как звучи модерно 
Сещате се за кво говоря? Като натиснеш педала на газта и той с жило тегли нещо
Абе лабаво е пущината. В ниските обороти дето писах, че имам забавяне с отговора от двигателя като натисна газта май тва ми е проблема. Аз си натискам газта но докъто се обере луфта.
Гледах, леко дърпах но неможах да разбера кво тряя права да го регулирам т.е. в случая оптегна.
Нащракал съм 2 рисунки дано некой има нещо подобно и да го е ровичкал. Ще видите една пластина, явно тя е контрата, вади се мести се и се законтря пак ... не смеях нещо


Сещате се за кво говоря? Като натиснеш педала на газта и той с жило тегли нещо

Абе лабаво е пущината. В ниските обороти дето писах, че имам забавяне с отговора от двигателя като натисна газта май тва ми е проблема. Аз си натискам газта но докъто се обере луфта.
Гледах, леко дърпах но неможах да разбера кво тряя права да го регулирам т.е. в случая оптегна.
Нащракал съм 2 рисунки дано некой има нещо подобно и да го е ровичкал. Ще видите една пластина, явно тя е контрата, вади се мести се и се законтря пак ... не смеях нещо

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
А обтягал ли си ?
Как става ?
Това бялото което се вижда продължава на вътре и има отвор в него, преместя ли го се затапва отвора.
Това бялото се върти ли кво се прави ?
Малко на сляпо се действа в случая и не смея.
Като гледам не е фатално и да не се получи нищо но що пък да не го знаем как става:)
Как става ?
Това бялото което се вижда продължава на вътре и има отвор в него, преместя ли го се затапва отвора.
Това бялото се върти ли кво се прави ?
Малко на сляпо се действа в случая и не смея.
Като гледам не е фатално и да не се получи нищо но що пък да не го знаем как става:)
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Като гледам има малка разлика с ескорта ама принципа е същия. Махаш пластината хващаш бялото с едната ръка с другата хващаш бронята на жилото и дърпаш като внимаваш да не го обтегнеш мого все пак трябва да има минимална хлабина. Нагласяш на съответния жлеб и слагаш пластината с тртетата ръка(ОПАА).
П.П. Май не го написах много разбрано но нещо не мога да се концентрирам.
П.П. Май не го написах много разбрано но нещо не мога да се концентрирам.
- Tuz
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Мондео 2004
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Начинът е точно както го описа Наско
Но преди това провери:
1 Като натиснеш педала отвътре дали се дроселовата калапа се отваря докрай.
2 Дали планката на която лагерува педала е здрава и добре захваната (да не се е изкривила или изместила)
Ако там има изменение с реглаж на жилото или няма да има ефект или ще е временен

Но преди това провери:
1 Като натиснеш педала отвътре дали се дроселовата калапа се отваря докрай.
2 Дали планката на която лагерува педала е здрава и добре захваната (да не се е изкривила или изместила)
Ако там има изменение с реглаж на жилото или няма да има ефект или ще е временен

Карай бавно, Стигни жив и здарав
- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги, като говорите за жило на газта, имам един въпрос, който е в същата връзка. Когато карам колата в сухо време движението на педала на газта е абсолютно линейно и предсказуемо, т.е. и с най-лекото чукване подавам газ. Когато обаче вали дъжд или сняг, движението на педала се променя - в началото оказва леко съпротивление, като че ли нещо е мокро, получава се по-различно триене и не мога по същия начин да дозирам подаването на газ. Забелязах също така, че в студени сутрини, след като през нощта или предния ден е валяло, педала е като спечен - при първото натискане оказвам относително по-голямо усилие. Може ли някой да изкаже предположение от какво може да се получава това състояние?
- Tuz
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Мондео 2004
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ми ти и при мен е така в студените сутрини, но г отдавам на вклчения смукач. Просто преоодоляваш и неговото супротивление, щото като загрее колата педала пак омекваandy_a написа:Колеги, като говорите за жило на газта, имам един въпрос, който е в същата връзка. Когато карам колата в сухо време движението на педала на газта е абсолютно линейно и предсказуемо, т.е. и с най-лекото чукване подавам газ. Когато обаче вали дъжд или сняг, движението на педала се променя - в началото оказва леко съпротивление, като че ли нещо е мокро, получава се по-различно триене и не мога по същия начин да дозирам подаването на газ. Забелязах също така, че в студени сутрини, след като през нощта или предния ден е валяло, педала е като спечен - при първото натискане оказвам относително по-голямо усилие. Може ли някой да изкаже предположение от какво може да се получава това състояние?

Карай бавно, Стигни жив и здарав
- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
За да проверя това предполагам трябва да го демонтирам цялото, защото доколкото е видно отвън няма някакви наранявания. Мислех си също така дали не прониква вода откъм някой от крайщата - към дроселовата клапа или към педала. Лошото е, че като "споделих"
проблема с моя майстор той не прояви разбиране и желание да се занимава, а пък в МП едва ли ще изявят по-голямо готовност. Най-вероятно ще ми предложат смяна
. Така че засега си търпя и ще наблюдавам да не се влошат нещата.


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Според мен жилото ти е сухо. И във влажно време се окислява и запъва, после се поизтърка окиса и се раздвижи.
Или няма такова нещо ?
Не можах да разбера моето как се от качва от дросела, огледай твоето и ако го разбереш, откачвай и наливай масло.
Напръскай с WD-40 и механизма които движи жилото. Ако се мие двигателя редовно на автомивка се сещате какво става със смазката по тези места.
С моето още не съм се борил.
Тука няколко човека ми викат "бе що го ровиш сега като бачка".
Кофти е времето и не ми се занимава.
Или няма такова нещо ?
Не можах да разбера моето как се от качва от дросела, огледай твоето и ако го разбереш, откачвай и наливай масло.
Напръскай с WD-40 и механизма които движи жилото. Ако се мие двигателя редовно на автомивка се сещате какво става със смазката по тези места.
С моето още не съм се борил.
Тука няколко човека ми викат "бе що го ровиш сега като бачка".
Кофти е времето и не ми се занимава.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Аре опънах го 
Не, че имаше смисъл но бяхте прави. Така се прави както сте го описали. Просто ме е било шубе да дърпам.

Не, че имаше смисъл но бяхте прави. Така се прави както сте го описали. Просто ме е било шубе да дърпам.
Последна промяна от paci на 22 дек 2006, 18:34, променено общо 3 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта