турбо форд фокус
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
- Модел на автомобила: фокус
- Status: Извън линия
турбо форд фокус
При по ниски обороти турбото включва, но при по високи се чува някакво съскане и няма добра мощност. Някакви идеи какво може да е.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Евентуално разхерметизиране- спукан маркуч на турбото. Проследи всичките турбо- пътища.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
- Модел на автомобила: фокус
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Колко маркуча за въздуха има, съмнява ме някакъв такъв маркучЯЛТА написа:Евентуално разхерметизиране- спукан маркуч на турбото. Проследи всичките турбо- пътища.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Двата дебелите, през левия смуче, а през десния надува,- и ако има пробив по него, при по високи обороти ще съска. Също така и управлението на турбото е важно, но там не мога да ти помогна.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Бих казал, че и през двата надува, до колкото са след турбото. Турбо - маркуч - интеркулер - маркуч - колектор и всичко по тази верига е с едно и също налягане.ЯЛТА написа:Двата дебелите, през левия смуче, а през десния надува,- и ако има пробив по него, при по високи обороти ще съска. Също така и управлението на турбото е важно, но там не мога да ти помогна.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
- Модел на автомобила: фокус
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
А след колектора може ли да има някоя пробойна,благодаря ви предварително
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Щом съска значи имаш пробойна, както са ти казали колегите. С някой приятел се хванете, свалете всички предпазни кори по двигателя, запалете я и единия да дава газ, а другия да слуша около мотора, да опипва с ръце около интеркулера и турбопътищата. Въпреки, че в покой не надува така както в движение пак може лесно да се разбере къде точно е проблема. Преди години по тоя начин установих, че ми е спукан интеркулера и от там имаше не много добър вървеж на колата.
- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Имах същият проблем, оказаха се двата маркуча ,преди и след интеркулера. Имат едни метални пръстени и под пръстените бяха скъсани. И двата. Също така след смяната им си смених всички скоби по турбо пътищата и за сега нямам проблеми. При форсиране на място при мен не съскаше от дупките, само в движение се чуваше едно слабо свистене, но аз открих проблема след като видях ,че има масло по тези маркучи.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
- Модел на автомобила: фокус
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Днеска прегледах въпросните маркучи, и видимо неможах да видя нещо нередно. Но и мойте маркучи са доста омаслени.Искам да попитам от къде мога да закупя такива маркучи.
И другото което ми направи впечатление, е че неизлиза както обикновено пушек през ауспуха. Все пак излиза, но не както обикновенно.
И другото което ми направи впечатление, е че неизлиза както обикновено пушек през ауспуха. Все пак излиза, но не както обикновенно.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Какво разбираш под излиза пушек , но не както обикновенно. Обясни по-подробно.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
- Модел на автомобила: фокус
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Когато форсирам колата почти не излиза пушекМеси написа:Какво разбираш под излиза пушек , но не както обикновенно. Обясни по-подробно.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
- Модел на автомобила: фокус
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Приятели и колеги, много съм щастлив да ви кажа, че проблема вече е решен. Днес я закарах на сервиз, и се оказа че и на двата маркуча имало съвсем леки дупчици. Монтьорът ми каза че са ги залипили по някакъв начин. Незнам дали ще издържат много време, но ще карам докато пак изпуснат, след това ще ги сменя. Най важното, е че проблема се разбра какъв е и сега съм по спокоен. Благодаря на всички, които ми писаха. Живи и здрави.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Само да ти обадя една работа, не ти изпушва повече, заради изпускането на турбо пътищата и не достатъчното налягане в колектора. Нормално, когато турбината направи 1,4 бара мап сензора отчита налягането и казва на помпата (или на компа ако той управлява помпата) да пусне повече гориво, заради повечето въздух и затова пуши повече.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
За профилактика-удължаване живота на турбото използвах моторната добавка за двигателно масло на дуралюб ,по препоръка на колегата от форума Фокус.
На кутията пише DURA LUBE POUR & GO и платих 76.50 лв. Доставиха ми я по еконт. Турбото ми шумеше , виеше , свистеше ...
На 200 км след слагането на дура люба , турбото умекна и заспа.Много съм радостен и щаслив.
На кутията пише DURA LUBE POUR & GO и платих 76.50 лв. Доставиха ми я по еконт. Турбото ми шумеше , виеше , свистеше ...
На 200 км след слагането на дура люба , турбото умекна и заспа.Много съм радостен и щаслив.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
Прати ми линк,- от къде си го поръчал.Меси написа: На кутията пише DURA LUBE POUR & GO
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 фев 2014, 12:33
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: турбо форд фокус
По темата за турбо пътищата. Аз като имам проблем на която и да е от колите - измивам маркучите, обезмаслявам и после хубаво облепям с гафер, гафра или както се нарича сивата блестяща, наподобяваща тиксо лепенка - сещате се за какво говоря. Поне по година и половина нямам проблем (около 40,000 км).
Що се отнася до Дуралюб - аз не съм го ползвал. И може би бих го ползвал, но не и когато турбината вече е преполовила пътя към сервиза. Аз лично съм почитател на друг продукт - Металтек. Но преди няколко години се опитах точно така да закърпя една турбина. Имаше подобрение, карах около 15000км и на един баир турбината сдаде багажа и изсмука цялото масло от картера, а колата гасих на скорост със спирачка, защото беше получила ускорение като торпедо и хич не я интересуваше дали въртя ключа или не. Т.е. навярно благодарение на добавката после само със смяна на турбината и масло всичко се оправи и не съм имал повече проблеми с двигателя. Но ако този баир ми се беше случил например в Гърция а не във Владая щеше да бъде глупаво. И като заключение - дали ще е една или друга добавката, която ползвате - ползвайте я преди да е необходимо посещението на сервиз!
Що се отнася до Дуралюб - аз не съм го ползвал. И може би бих го ползвал, но не и когато турбината вече е преполовила пътя към сервиза. Аз лично съм почитател на друг продукт - Металтек. Но преди няколко години се опитах точно така да закърпя една турбина. Имаше подобрение, карах около 15000км и на един баир турбината сдаде багажа и изсмука цялото масло от картера, а колата гасих на скорост със спирачка, защото беше получила ускорение като торпедо и хич не я интересуваше дали въртя ключа или не. Т.е. навярно благодарение на добавката после само със смяна на турбината и масло всичко се оправи и не съм имал повече проблеми с двигателя. Но ако този баир ми се беше случил например в Гърция а не във Владая щеше да бъде глупаво. И като заключение - дали ще е една или друга добавката, която ползвате - ползвайте я преди да е необходимо посещението на сервиз!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта