турбо форд фокус

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
slav4ooo1984
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
Модел на автомобила: фокус
Status: Извън линия

турбо форд фокус

Мнение от slav4ooo1984 » 12 юни 2013, 20:23

При по ниски обороти турбото включва, но при по високи се чува някакво съскане и няма добра мощност. Някакви идеи какво може да е.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от ЯЛТА » 12 юни 2013, 20:25

Евентуално разхерметизиране- спукан маркуч на турбото. Проследи всичките турбо- пътища.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

slav4ooo1984
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
Модел на автомобила: фокус
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от slav4ooo1984 » 12 юни 2013, 20:30

ЯЛТА написа:Евентуално разхерметизиране- спукан маркуч на турбото. Проследи всичките турбо- пътища.
Колко маркуча за въздуха има, съмнява ме някакъв такъв маркуч

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от ЯЛТА » 12 юни 2013, 21:07

Двата дебелите, през левия смуче, а през десния надува,- и ако има пробив по него, при по високи обороти ще съска. Също така и управлението на турбото е важно, но там не мога да ти помогна.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от OgiDogi » 13 юни 2013, 06:55

ЯЛТА написа:Двата дебелите, през левия смуче, а през десния надува,- и ако има пробив по него, при по високи обороти ще съска. Също така и управлението на турбото е важно, но там не мога да ти помогна.
Бих казал, че и през двата надува, до колкото са след турбото. Турбо - маркуч - интеркулер - маркуч - колектор и всичко по тази верига е с едно и също налягане.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

slav4ooo1984
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
Модел на автомобила: фокус
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от slav4ooo1984 » 13 юни 2013, 07:38

А след колектора може ли да има някоя пробойна,благодаря ви предварително

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от MapTo_D » 13 юни 2013, 09:04

Щом съска значи имаш пробойна, както са ти казали колегите. С някой приятел се хванете, свалете всички предпазни кори по двигателя, запалете я и единия да дава газ, а другия да слуша около мотора, да опипва с ръце около интеркулера и турбопътищата. Въпреки, че в покой не надува така както в движение пак може лесно да се разбере къде точно е проблема. Преди години по тоя начин установих, че ми е спукан интеркулера и от там имаше не много добър вървеж на колата.

Потребителски аватар
ford4o
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от ford4o » 13 юни 2013, 09:42

Имах същият проблем, оказаха се двата маркуча ,преди и след интеркулера. Имат едни метални пръстени и под пръстените бяха скъсани. И двата. Също така след смяната им си смених всички скоби по турбо пътищата и за сега нямам проблеми. При форсиране на място при мен не съскаше от дупките, само в движение се чуваше едно слабо свистене, но аз открих проблема след като видях ,че има масло по тези маркучи.

slav4ooo1984
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
Модел на автомобила: фокус
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от slav4ooo1984 » 13 юни 2013, 17:40

Днеска прегледах въпросните маркучи, и видимо неможах да видя нещо нередно. Но и мойте маркучи са доста омаслени.Искам да попитам от къде мога да закупя такива маркучи.
И другото което ми направи впечатление, е че неизлиза както обикновено пушек през ауспуха. Все пак излиза, но не както обикновенно.

Меси
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от Меси » 14 юни 2013, 10:23

Какво разбираш под излиза пушек , но не както обикновенно. Обясни по-подробно.

slav4ooo1984
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
Модел на автомобила: фокус
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от slav4ooo1984 » 14 юни 2013, 14:05

Меси написа:Какво разбираш под излиза пушек , но не както обикновенно. Обясни по-подробно.
Когато форсирам колата почти не излиза пушек

slav4ooo1984
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 17 фев 2013, 19:52
Модел на автомобила: фокус
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от slav4ooo1984 » 14 юни 2013, 15:19

Приятели и колеги, много съм щастлив да ви кажа, че проблема вече е решен. Днес я закарах на сервиз, и се оказа че и на двата маркуча имало съвсем леки дупчици. Монтьорът ми каза че са ги залипили по някакъв начин. Незнам дали ще издържат много време, но ще карам докато пак изпуснат, след това ще ги сменя. Най важното, е че проблема се разбра какъв е и сега съм по спокоен. Благодаря на всички, които ми писаха. Живи и здрави.

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от G_o_c_e_v » 14 юни 2013, 19:27

Само да ти обадя една работа, не ти изпушва повече, заради изпускането на турбо пътищата и не достатъчното налягане в колектора. Нормално, когато турбината направи 1,4 бара мап сензора отчита налягането и казва на помпата (или на компа ако той управлява помпата) да пусне повече гориво, заради повечето въздух и затова пуши повече.

Меси
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от Меси » 15 юни 2013, 10:09

За профилактика-удължаване живота на турбото използвах моторната добавка за двигателно масло на дуралюб ,по препоръка на колегата от форума Фокус.
На кутията пише DURA LUBE POUR & GO и платих 76.50 лв. Доставиха ми я по еконт. Турбото ми шумеше , виеше , свистеше ...
На 200 км след слагането на дура люба , турбото умекна и заспа.Много съм радостен и щаслив.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от ЯЛТА » 15 юни 2013, 11:22

Меси написа: На кутията пише DURA LUBE POUR & GO
Прати ми линк,- от къде си го поръчал.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Меси
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от Меси » 17 юни 2013, 09:31

Поръчах го от Дуралюб България на тел. 0 888 804 228

ето ти линка : http://duralube.free.bg/

gnedelchev
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 фев 2014, 12:33
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: турбо форд фокус

Мнение от gnedelchev » 13 фев 2014, 13:40

По темата за турбо пътищата. Аз като имам проблем на която и да е от колите - измивам маркучите, обезмаслявам и после хубаво облепям с гафер, гафра или както се нарича сивата блестяща, наподобяваща тиксо лепенка - сещате се за какво говоря. Поне по година и половина нямам проблем (около 40,000 км).

Що се отнася до Дуралюб - аз не съм го ползвал. И може би бих го ползвал, но не и когато турбината вече е преполовила пътя към сервиза. Аз лично съм почитател на друг продукт - Металтек. Но преди няколко години се опитах точно така да закърпя една турбина. Имаше подобрение, карах около 15000км и на един баир турбината сдаде багажа и изсмука цялото масло от картера, а колата гасих на скорост със спирачка, защото беше получила ускорение като торпедо и хич не я интересуваше дали въртя ключа или не. Т.е. навярно благодарение на добавката после само със смяна на турбината и масло всичко се оправи и не съм имал повече проблеми с двигателя. Но ако този баир ми се беше случил например в Гърция а не във Владая щеше да бъде глупаво. И като заключение - дали ще е една или друга добавката, която ползвате - ползвайте я преди да е необходимо посещението на сервиз!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта