как да разбера дали двигателя ми е за ремонт
- mITE
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
- Местоположение: Ботевград
- Status: Извън линия
За тва по добре да си ми гори 8 градско ама като да натисна да знам че натискамmrdds написа:при твоите симптоми не мисля че си за ремонт.И моята изпушва при палене на студено и си знам че гумичките на клапаните са за смяна и чакам още да му дойде времето.Доливам около 700мл.масло,и моята няма ряз на газ-но като имаше ряз гореше 15/100.В събота щях да махам катализатора,ходих в един сервиз за ауспуси,в който момчето сложи някакъв уред на мястото на ламбдата и измери налягането,след което каза че всичко по изпускателната система е в ред и няма причина да се маха.
Така че по добре виж настойката на газовата.
А за бензин и моята вече не върви така както вървеше преди слагането на АГУ.


"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
- Status: Извън линия
сега колицата ми е добре,и на газ я оправих. Писал съм във темата за АГУ.Само че,ми дойде на акъла защо няма толкова ряз .И вече съм на 80%сигурен че е от хидравличните повдигачи,защото"тропат" яко:) и двигателя не ползва целия ресурс,който има. Като не се отварят клапаните колкото трябва няма,как да влиза достатъчно гориво и да излизат изгорелите емисии.Кажете вие, дали сте на мое мнение или дайте друга идея:)
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Така е има резон - ако не се отварят напълно клапаните и динамиката ще куца дори в един момент двг ще започне да не може да се развърта във високи обороти по време на движение; при непълно отваряне на клапаните има рязък спад на мощността вследствие на не пълното пълнене и не пълното продухване на цилиндрите, което при натоварено движение се компенсира с по - силно натискане на газта, от което разхода отива в небесата!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здравейте. Тъкмо щях и аз да питам има ли смисъл да ремонтирам двигателя, но в предишните мнения горе-долу добих представа. Моят Ескорт и преди си гореше масло, но по малко. Напоследък започна на 1000 километра да иска по половин литър. Че гумичките са отишли е ясно. Чудех се дали проблемът не е по-сериозен, нещо със сегментите, но при мощността почти няма разлика. Върви си както преди. Има ли смисъл да отварям двигателя или да си доливам масло?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта