Проблем с Вебер с газ
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 26 юли 2012, 23:45
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CLX AUTOMATIC
- Status: Извън линия
Проблем с Вебер с газ
Здравейте, скоро сложихме на нашата Фиеста (1.1 автоматик 90г) газова уредба Ланди. Карбуратора е двукамерен вебер, като на бензин колата работи перфектно, карбуратора е със сменени всякакви уплътнения и т.н. Колата има проблем на ниските обороти, а именно присецва, глъхне и губи обороти, все едно не и стига гориво. Това го прави при потегляне с лека, плавна газ. Тихите обороти са добри, високите също, проблемите са само при потегляне (1-1500 оборота). Карах я на газанализатор, настройваха я, но то при работа на място няма как да се хване тоя проблем. Иначе на бензин няма никакви проблеми. За всеки случай смених и свещите, но разлика няма. Моля за някакви идеи
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
На ланди и ланди хартог има един диск със дупки за регулиране
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Типични симптоми за проблем в свещи или кабели, ако си сложил стари свещи, смени ги с нови. Обогати малко сместа, от винта за оборотите на изпарителя, би трябвало да помогне. Намали входящия отвор на въздуха с тиксо (30%-50%).
Най-добрия вариант е реглаж на уредбата с газанализатор от човек, който знае какво прави.
Най-добрия вариант е реглаж на уредбата с газанализатор от човек, който знае какво прави.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 26 юли 2012, 23:45
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CLX AUTOMATIC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Свещите са чисто нови, за ограничаване на въздуха пробвахме и нямаше разлика. Бяхме и на газанализатор (в един сервиз на Владимир Вазов, които са добри според мен). На анализатор си я настройваха колата, ама както казах на място не прави такива проблеми и няма как да се хване проблема. А за обогатяването едва ли има смисъл аз да пипам, щото хората дето разбират от това го правиха вече. А ако проблема е в кабелите, нямаше ли да гърми?HACKO написа:Типични симптоми за проблем в свещи или кабели, ако си сложил стари свещи, смени ги с нови. Обогати малко сместа, от винта за оборотите на изпарителя, би трябвало да помогне. Намали входящия отвор на въздуха с тиксо (30%-50%).
Най-добрия вариант е реглаж на уредбата с газанализатор от човек, който знае какво прави.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Ами като тръгнеш и пак има проблем, веднага обратно и така докато не оправят проблема. А пък те ако не могат да настроят обикновена газова уредба на карбураторна кола........ganchoto написа:..... Бяхме и на газанализатор (в един сервиз на Владимир Вазов, които са добри според мен). На анализатор си я настройваха колата, ама както казах на място не прави такива проблеми и няма как да се хване проблема.....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
И аз съм с подобен, Landi LSE (онзи същият в корпус от Хартог, но с ел.клапан дето никой газаджия не се наема да го регулира). Можеш ли да уточниш за какво точно служи тази настройка - при различни обеми на двигателя ли се преместват кръгчетата? Самият изпарител се продава в различни версии с маркировка за обем на двигателя, с който е предвиден да работи. Но така и не разбрах дали разликата е само в положението на кръгчетата. Изобщо никъде не намерих информация за какво служат тези кръгчета и какво се настройва с тях.янко написа:На ланди и ланди хартог има един диск със дупки за регулиране
HACKO, обеднява му сместа в момента на тръгване, което си е типичен проблем на обикновената газова уредба. Запушването на отвора за въздух може да е от полза. Също и обогатяването на сместа за празен ход. Може да се докарат такива настройки, че проблемът почти като да го няма.
При двукамерните има и още един проблем, за който няма да пиша отново, но ако не се поддава на настройка пробвайте да затворите изцяло кранчето на тройника за газ към втората камера (само имайте предвид, докато карате така да не натискате педала на газта след средата).
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Я цъкни една снимка на плочката, да видим къде и как е разположена.ganchoto написа:Здравейте, скоро сложихме на нашата Фиеста (1.1 автоматик 90г) газова уредба Ланди. Карбуратора е двукамерен вебер, като на бензин колата работи перфектно, карбуратора е със сменени всякакви уплътнения и т.н. Колата има проблем на ниските обороти, а именно присецва, глъхне и губи обороти, все едно не и стига гориво. Това го прави при потегляне с лека, плавна газ. Тихите обороти са добри, високите също, проблемите са само при потегляне (1-1500 оборота). Карах я на газанализатор, настройваха я, но то при работа на място няма как да се хване тоя проблем. Иначе на бензин няма никакви проблеми. За всеки случай смених и свещите, но разлика няма. Моля за някакви идеи
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Ако при завъртане или отвъртане на болта за обогатяване на сместа на празен ход, няма никаква реакция и не действа, то значи гумичките на 2-та клапана със сигурност за смяна, а най-вероятно направо един комплект с мембрани и смяна, след което регулиране.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 26 юли 2012, 23:45
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CLX AUTOMATIC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
И аз съм с подобен, Landi LSE (онзи същият в корпус от Хартог, но с ел.клапан дето никой газаджия не се наема да го регулира). Можеш ли да уточниш за какво точно служи тази настройка - при различни обеми на двигателя ли се преместват кръгчетата? Самият изпарител се продава в различни версии с маркировка за обем на двигателя, с който е предвиден да работи. Но така и не разбрах дали разликата е само в положението на кръгчетата. Изобщо никъде не намерих информация за какво служат тези кръгчета и какво се настройва с тях.dreadx написа:янко написа:На ланди и ланди хартог има един диск със дупки за регулиране
HACKO, обеднява му сместа в момента на тръгване, което си е типичен проблем на обикновената газова уредба. Запушването на отвора за въздух може да е от полза. Също и обогатяването на сместа за празен ход. Може да се докарат такива настройки, че проблемът почти като да го няма.
На газанализатор няколко пъти се връщах да я регулират, като пробваха всякакви варианти и сякаш се оправя за 2-3 дни и после пак
При двукамерните има и още един проблем, за който няма да пиша отново, но ако не се поддава на настройка пробвайте да затворите изцяло кранчето на тройника за газ към втората камера (само имайте предвид, докато карате така да не натискате педала на газта след средата).[/quote
Пича който я монтира (водят го, че е цар на карбураторите) беше затворил единия тройник (не си спомням кой от двата, май пробва и двата варианта) и колата беше пълна трагедия, присецваше дори на над 2000 оборота.
Изпарителят работи коректно, тъй като подлежи на регулиране и си влиза в норми...
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Служи за регулиране на чувствителността ,но е мъка да го докараш.Разглобяваш,въртиш диска ,сглобяваш ,игра с настройките,мъка.На Фиат регата го бях докарал да работи но ми побеля косата а на кадет 1,4 не успях и просто го изхвърлих и взехедно брц.
За двукамерните най добрия вариант е един смесител за двете камери,особено при автоматичен смукач
За двукамерните най добрия вариант е един смесител за двете камери,особено при автоматичен смукач
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Интересно изказване имаш колега Янко,би ли обяснил защо трябва 1 смесил за двукамерен карбуратор ?
Какво значение има автоматичния смукач.
Автоматичния смукач е управляван от биметална пластина която е калибрована и при студено се свива а при топло се разширява. А при ръчният със жило си контролирам клапата ( 2-те клапи).
При мен смесителя е с един щуцер за газта,който е от към страната на 1-ва камера, но 2-те камери не са отделни, така че се захранва и 2-рата камера, все си мисля че в големи обороти не може добре да се захрани 2-рата камера.
Отдавна съм се замислил дали с този http://www.gasmagazin.com/components/co ... a19322.jpg тип смесител няма да е по добре?
Какво значение има автоматичния смукач.
Автоматичния смукач е управляван от биметална пластина която е калибрована и при студено се свива а при топло се разширява. А при ръчният със жило си контролирам клапата ( 2-те клапи).
При мен смесителя е с един щуцер за газта,който е от към страната на 1-ва камера, но 2-те камери не са отделни, така че се захранва и 2-рата камера, все си мисля че в големи обороти не може добре да се захрани 2-рата камера.
Отдавна съм се замислил дали с този http://www.gasmagazin.com/components/co ... a19322.jpg тип смесител няма да е по добре?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Твоя карбуратор с две камери с общ дросел ли е?За да работи смесителя добре трябва всичкия въздух да минава през него,а в твоя случай част от въздуха заобикаля смесителя през втората камера.Ако те устройва разхода и вървежа по добре не пипай.Всъщност ако си с общ дросел пробвай с два смесителя с общ винт за регулиране
С автоматичен смукач и щуцер или плочка в карбуратора на практика докато не загрее мотора не можеш да караш на газ.
При смесители на двете клапи регулирането на втората винаги оказва влияние на първата и ако я докараш да работи както искаш си е чудо.Затова моите си ги правех с един смесител върху карбуратора,тука лошото е че газта зацапва карба повече и трябва да я покарваш от време на време и на бензин,а аз карам само на газ, бензина е само ако свърши газта
С автоматичен смукач и щуцер или плочка в карбуратора на практика докато не загрее мотора не можеш да караш на газ.
При смесители на двете клапи регулирането на втората винаги оказва влияние на първата и ако я докараш да работи както искаш си е чудо.Затова моите си ги правех с един смесител върху карбуратора,тука лошото е че газта зацапва карба повече и трябва да я покарваш от време на време и на бензин,а аз карам само на газ, бензина е само ако свърши газта
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Какъв ти е карбуратора щом камерите не са отделни и не си с общ дросел?Имаше вебер с едновременно отваряне на двете клапи,да не е такъв?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Това е Фиеста 1.1, а не ЗиЛ та да се отварят двете камери едновременно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 27 дек 2013, 16:55
- Модел на автомобила: Orion '91
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
пичове дайте съвет за газова с форд орион '91 съм който между другото и той е с вебер карбуратор двукамерен но питането ми е следното как да прекъсна бензина при положение че горивната помпа е вакуумна а не електрическа каквото и да направя ще смешам двете горива????
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Със клапан, монтиран между помпата и карбуратора.
П.П. Помпата не е вакумна, механична е.
П.П. Помпата не е вакумна, механична е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 27 дек 2013, 16:55
- Модел на автомобила: Orion '91
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
благодаря за отговора наистина не бях чувал за такъв клапан сега се започва с издирването муHACKO написа:Със клапан, монтиран между помпата и карбуратора.
П.П. Помпата не е вакумна, механична е.

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Е, същият като за газта, но на изходите се завиват щуцери за маркучите вместо тръбички за газта и работи от нормално затвореният контакт на релето. Направо отиди при газаджия и питай с какво и как спират бензина на карбураторните двигатели.kar4i2 написа:благодаря за отговора наистина не бях чувал за такъв клапан сега се започва с издирването муHACKO написа:Със клапан, монтиран между помпата и карбуратора.
П.П. Помпата не е вакумна, механична е.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Вебер с газ
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта