Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Толкова и съм чел... Благодаря все пак! Важното е че има още да джиткам с шевната машина.




-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Е да ама не! Форда си е форд... Мина известно време и почна пак същото, с нов термостат със стария без термостат... Завира като изгася ако е напълно загряла. Нещото което притеснява още повече е че на таблото стрелката си седи където си е седяла винаги а колата е пълна с антифриз само а той за да заври температурата е над 100... Другото което съм забравил да спомена е че съм махнал подгрева на моното, а съм вързал маркучите на радиатора на климатика(климатика само радиатора му остана всичко друго махнах, и с цел по добро парно зимата реших да пусна в неговия радиатор под жабката антифриз даже сложих и 1 кран, обаче нещо неиска да превърта през него може би заради малкото сечение тръбите на самия радиатор на климатика) и съм затворил крана обаче нещо немога да вдяна може ли проблема да идва от там... дайте мнение че вече незнам...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Айде, пак да се върнем в началото: капачката смени ли я или само я дозатегна?lud_fen__ написа:Е да ама не! Форда си е форд...
Заради едни 8-10 лева, като нищо ще си докараш смяна на гарнитура... Няма да си и първият, нито пък последният

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Може да съм тъп но упорит! Още продължавам да си твърдя че не е капачката аз 1 година съм карал с отворена капачка че губеше течност през големия радиаотор а като е затворена капачката и с налягането губеше още повече ... Та карах доста време без капачката нито вреше нито нищо... Сега колата спря да завира незнам на какво се дължи... Единственото обяснение за мен е че не се е била обезвъздушила както трябва ... Сега нито ври нито прекарва през горния маркуч в казанчето явно е имало въздух в големия радиатор!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Прекалено съм тъп... От капачката е мисля. Купих нова и засега този проблем го няма ..... Нямам какво да кажа простотията ми надминава всякакви граници!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Важното е, че го правиш от сърце!lud_fen__ написа: ..... Нямам какво да кажа простотията ми надминава всякакви граници!

Дано нямаш повече грижи!


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Аре от дуспа в тъч.... Пак ври вече имам 2 нови капачки и с 2-те ври ... Вече почвам да се вбесявам...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Добре де, в крайна сметка колата върви ли нормално, губи ли Антифриз, меше ли маслото?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
В крайна сметка колата си работи нормално, не гори масло не гори антифриз не изхвърга антифриз стрелката седи на средата перката се включва както винаги е било малко като иде над средата и се включва, и колата завира и колата като я изгася завира за 1 мин и тва е ...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Тогава за къв ти е да вдигаш капака като спреш, нямаш ли си някаква по-приятна работа? Какво толкова и трепериш на тая Фиеста, карай докато те кара и да не ти пука. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Не мога като знам че нещо не е наред ... Да я зачакам да почне да изхвърля компресия през гарнитурата та да ми станат разправиите по големи...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Някой да ти е "настройвал" момента на запалване или да ти е разхлабено делкото? Газаджиите имат навик да бутат на око към предварение "ей така, щото газта иска". При по-голямо предварение се отделя и повече топлина поради по-дългото време за горене (и не само, но най-вече) и е възможно температурата на блока и главата да превишава стойностите, при които налягането в системата трябва да предотврати кипене. Докато има циркулация - няма проблем, но при спиране се получава кипене (отдаване на топлина) до достигане на топлинен баланс в системата. Решенията - центровка със стробоскоп или капачка за по-високо налягане.lud_fen__ написа:В крайна сметка колата си работи нормално, не гори масло не гори антифриз не изхвърга антифриз стрелката седи на средата перката се включва както винаги е било малко като иде над средата и се включва, и колата завира и колата като я изгася завира за 1 мин и тва е ...
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Нямам делко колата е моно с електроника е и нищо не е пипано! Единственото което (мисля) че е пипано преди да стане проблема са маркучите които влизат в колектора ги свързах с радиатора на климатика... Вътрешния... обясних защо климатика не работи и аз за по добро парно през още 1 радиатор като минава по добре ще е... Обаче явно сечението на тръбичките в радиатора е много малко и не върти през него... Това разбира се е взето байпасно с тройник от маркучите така че не мисля че изобщо може да затруднява малкия кръг. Още повече когато спреш парното на фиестите не спираш притока на течност в радиатора а притока на въздух към него и съответно влиза студен, така че циркулацията двигателя малък радиатор на парното я има винаги а тя ври и с отворен термостат и без термостат и т.н//
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Аха, ти си разширил малкият кръг, като една част от него отдава топлина пред големият радиатор и по този начин си влошил топлоотдаването на двигателя - големият кръг се охлажда от вече затоплен от радиатора на климатика въздух, т.е. почти не отдава топлина. В такъв случай, дори при работещ вентилатор вероятно си много близо до точка на кипене и то се случва при спиране на циркулацията.lud_fen__ написа:Нямам делко колата е моно с електроника е и нищо не е пипано! Единственото което (мисля) че е пипано преди да стане проблема са маркучите които влизат в колектора ги свързах с радиатора на климатика... Вътрешния... обясних защо климатика не работи и аз за по добро парно през още 1 радиатор като минава по добре ще е... Обаче явно сечението на тръбичките в радиатора е много малко и не върти през него... Това разбира се е взето байпасно с тройник от маркучите така че не мисля че изобщо може да затруднява малкия кръг. Още повече когато спреш парното на фиестите не спираш притока на течност в радиатора а притока на въздух към него и съответно влиза студен, така че циркулацията двигателя малък радиатор на парното я има винаги а тя ври и с отворен термостат и без термостат и т.н//
Ще имаш много по-голям успех с охлаждането, ако вържеш радиатора на климатика с тройници към големият радиатор, а не към парното.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Е да ама не сложил съм кран на радиатора на климатика, така че едва ли и с отворен и със затворен прави едно и също....
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Наблюдавам колата и забелязвам, че в някои случаи се случва следното:
При работещ двигател затворена капачка прекарва течност през маркуча тънкия който влиза в гърлото на казанчето. Странното е че вдига нивото на антифриза в казанчето с 2 пръста, маркуча тънкия пълни казанчето и като подам газ нивото спада рязко...
Все повече си мисля за гарнитура която изпуска само като загрее много колата на къси разстояния няма проблеми ...
Другото което тая капачка нормално ли е като е загряла колата да спра да изгася и тя да изпуска налягане... Май че надува поради някаква причина яко... днес ще следя пак че може да не е затегната била като хората но ...
Ако вкарва въздух от някъде, колата се обезвъздушава сама постоянно изкарва антифриз и въздух през тънкия маркуч и затова досега не съм имал по сериозни проблеми
При работещ двигател затворена капачка прекарва течност през маркуча тънкия който влиза в гърлото на казанчето. Странното е че вдига нивото на антифриза в казанчето с 2 пръста, маркуча тънкия пълни казанчето и като подам газ нивото спада рязко...
Все повече си мисля за гарнитура която изпуска само като загрее много колата на къси разстояния няма проблеми ...
Другото което тая капачка нормално ли е като е загряла колата да спра да изгася и тя да изпуска налягане... Май че надува поради някаква причина яко... днес ще следя пак че може да не е затегната била като хората но ...
Ако вкарва въздух от някъде, колата се обезвъздушава сама постоянно изкарва антифриз и въздух през тънкия маркуч и затова досега не съм имал по сериозни проблеми
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Скоро ще правиш гарнитура на глава. Може да похарчиш някой лев, като отидеш да направят анализ на антифриза за наличие на газове,- за потвърждение преди да има по големи последствия.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Днес изолирах радиатора на климатика! Вързах байпас вместо него и ще видя като се обезвъздуши хубаво... Ако пак е същата работа то си е гарнитура! От някъде вкарва въздух в системата и го прави и на бензин така че проблема с изпарителя го оставям...
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
- Модел на автомобила: фиеста
- Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Същата работа на бензин на газ с радиатора без радиатора на климатика с термостат без термостат с нова капачка... Давайте мнение за лек да купувам ли гарнитура и да се занимавам ... Ако се окаже че не е от това ще инвестирам последни 10 лева за 3 литра бензин и ще му тегля кибрита! Или ще го карам докато не дръпне антифриз в маслото или почне да го гори и тва е ....
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.
Един въпрос: какво общо има радиатора на климатика с охладителната система?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта