Фокус трудно пали студена
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Фокус трудно пали студена
Здравейте, от няколко дена ми пали трудно, когато е студена. Като завъртя, върти но се мъчи, като че ли не достига гориво. На втория път само чуквам и веднага пали. Свещи/NGK platinum/, кабели - оригинални, са на около 30000км. Къде може да е проблема?!
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 27 окт 2012, 13:05
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Здравей колега!
Малко повече информация за колата виждаме,че е фокус но какъв е мотора?
Малко повече информация за колата виждаме,че е фокус но какъв е мотора?
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
То си пише в профила:adrian_m написа:Здравей колега!
Малко повече информация за колата виждаме,че е фокус но какъв е мотора?
Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
На помпата и трябва технологично време за да създаде необходимото налягане в рейката.Спазваш ли го?Филтъра скоро сменян ли е?
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Като дам контакт се чувам помпата, изчаквам 3-4сек. и завъртам. Филтъра го сменям на 20к, като се има в предвид, че карам на газ.varby написа:На помпата и трябва технологично време за да създаде необходимото налягане в рейката.Спазваш ли го?Филтъра скоро сменян ли е?

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Има и бензинов филтър.
Има и вариант да се дави, ако газовия клапан изпуска по малко.
Има и вариант да се дави, ако газовия клапан изпуска по малко.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Проблема може да е с име Фобос. Гледани ли са адаптациите? При диагностика винаги ги проверявам, ако се различават от бензиновите повече от 7% е проблем.bard написа:Здравейте, от няколко дена ми пали трудно, когато е студена. Къде може да е проблема?!
Поздрави
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
По-скоро може да е от газовия клапан.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Не може да е от газовия клапан, те са два, ако приемем че и двата изпускат все пак газовите инжектори са затворени. Колегата fordmaniac те е насочил много точно. Ако колата ти е богата на газ и си е направила адаптация (Long term trim) -10% няма да и е много комфортно сутрин като я палиш на бензин.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Абсолютно!
А дали е + или - адаптацията спрямо бензина, все е зле. Ама газаджиите нехаят, докато не дигнеш шумотевица, че преди газификация колата е работила нормално.
Поздрави
А дали е + или - адаптацията спрямо бензина, все е зле. Ама газаджиите нехаят, докато не дигнеш шумотевица, че преди газификация колата е работила нормално.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 23 юни 2013, 23:08
- Модел на автомобила: Focus MK2 2005
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Аз имах същият проблем с моята оказа се че колата пали само на 3 свещи ( пък даже може и на две да е била ) Препоръчвам ти да си смениш свещите , но не взимай на BERU има много по качествени . След като смених моите няма никакъв проблем пали от раз , е може два пъти по принцип да включиш на контакт докато изгасне лампата за нагряването . Това е моят съвет надявам се да е от полза 

-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
- Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Определено този мотор започва да прави проблеми след газификация. Беше писано,че ако е на газ м/у 7 000 и 10 000 км трябва задалжително да се хвърля едно око на запалителните свещи има и още.
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Забравих да спомена, че трудно пали като я карам само на бензин в продължение на 1 седмица, понеже имах проблем с филтъра на изпарената газ. След смяната му си пали нормално. За сега не мисля да пипам нищо.
- Беки
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 юли 2012, 12:29
- Модел на автомобила: Москвич, Трабант 601s, Лада 2107, Рено 19 , ФОРД ФОКУС I 2001 - 1,6 Zetec
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Имам Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2001г. ГИ Би газ . Сутрин като я запаля, докато е на бензин,понякога работи колебливо- оборотите стигат 1200, падат на 400 и ааа да изгасне, после пак 1200, пак 400...... Ако я изгася и запаля отново нещата се оправят. Но по принцип докато достигне да премине на газ е нестабилна. Иначе на газ се държи нормално, но от известно време ми прави впечатление, че при потегляне на светофар се получава едно сяцане и после няма проблем.
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
На мен този номер ми го правеше преди време и проблема се оказа бобината. Най-добре ако можеш да пробваш с друга, че с диагностика няма спасение.Беки написа:Имам Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2001г. ГИ Би газ . Сутрин като я запаля, докато е на бензин,понякога работи колебливо- оборотите стигат 1200, падат на 400 и ааа да изгасне, после пак 1200, пак 400...... Ако я изгася и запаля отново нещата се оправят. Но по принцип докато достигне да премине на газ е нестабилна. Иначе на газ се държи нормално, но от известно време ми прави впечатление, че при потегляне на светофар се получава едно сяцане и после няма проблем.
Успех!
- Беки
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 юли 2012, 12:29
- Модел на автомобила: Москвич, Трабант 601s, Лада 2107, Рено 19 , ФОРД ФОКУС I 2001 - 1,6 Zetec
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Благодаря, ще проверя !
- Беки
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 юли 2012, 12:29
- Модел на автомобила: Москвич, Трабант 601s, Лада 2107, Рено 19 , ФОРД ФОКУС I 2001 - 1,6 Zetec
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Отново пиша за това прословуто палене. Фокуса е 1,6, 2001гадина и е на бензин и газ. Газовата уредба е БиГаз поставяна в Италия с лубрикант. В Пазарджик не мога да намеря някой да има софтуера на БиГаз.
Проблема е - Когато е студена, при запалване оборотите играят понякога и гасне. Ако загасне и запаля отново оборотите се държат стабилни. Ако изчакам 2-3 минути и премине на газ тръгва нормално. Ако се опитам да тръгна веднага /15-30 сек след запалване/, тръгва като задавена, ако отнема крака от педала върви плавно, ако натисна почва да се дави. Отделно на светофар или стоп при спиране придърпва/сяца, а по някога и гасне.Правиха и диагностики в сервиз на Форд, изчистват грешките, уж се оправя, но на сутринта или след 2-3 дни пак почва същото. Обясниха ми че често се случва при автомобили на газ.
Интересното е че има моменти когато работи нормално.Възможно ли да и от климатика. Имам едно усещане че като карам с пуснат климатик се случва този проблем. Въобще много неприятна и изнервящо
Проблема е - Когато е студена, при запалване оборотите играят понякога и гасне. Ако загасне и запаля отново оборотите се държат стабилни. Ако изчакам 2-3 минути и премине на газ тръгва нормално. Ако се опитам да тръгна веднага /15-30 сек след запалване/, тръгва като задавена, ако отнема крака от педала върви плавно, ако натисна почва да се дави. Отделно на светофар или стоп при спиране придърпва/сяца, а по някога и гасне.Правиха и диагностики в сервиз на Форд, изчистват грешките, уж се оправя, но на сутринта или след 2-3 дни пак почва същото. Обясниха ми че често се случва при автомобили на газ.
Интересното е че има моменти когато работи нормално.Възможно ли да и от климатика. Имам едно усещане че като карам с пуснат климатик се случва този проблем. Въобще много неприятна и изнервящо
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Колега,карам същия фокус и аз имах същия проблем,откачи и акумулатора за през ноща,и виж как се държи сутринта ако е ок не ти е настроено газовото както трябва и бенз.комп записва грешни стойности.Покарай я само на бенз 2-3 дни и ще видиш че няма да имаш проблем.
- Беки
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 юли 2012, 12:29
- Модел на автомобила: Москвич, Трабант 601s, Лада 2107, Рено 19 , ФОРД ФОКУС I 2001 - 1,6 Zetec
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Благодаря!
Ще пробвам.
Ще пробвам.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Фокус трудно пали студена
Такова "разрешаване" на проблема мога и аз да ти направя. Само, че аз се занимавам с други неща, които не са свързани с диагностика и ремонт на автомобили.Беки написа:Правиха и диагностики в сервиз на Форд, изчистват грешките, уж се оправя, но на сутринта или след 2-3 дни пак почва същото.
Чистенето на грешки не лекува проблема. Грешките насочват към проблема.
Зануляваш компа и той тръгва по предварително зададени стойности т.е. нещо като авариен режим.
Тества датчици, адаптира се и започва да работи в нормален режим. Обаче нещо му бърка сметките.
Тези хорица както ги описваш няма да ти оправят колата.
Премини ръчно само на бензин и покарай няколко дена. Ако се оправи значи е проблем с адаптациите.
Ако не се оправи значи си имаш друг проблем.
байпасен клапан
MAF
TPS
дросел
смуче въздух от някъде
нещо друго ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта