Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Аз лично, не съм се и съмнявал че ще съумееш да го "реанимираш", защото знам че при теб,- няма не може, и няма да стане !specialista написа:Този мъртвец е вече съживен!
Всичко е добре когато свършва добре.
Успех, и приятно возене на колегата.





Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Това е последния ми пост в тази тема и може да се счита за заключена от мен. Всичко ще опиша в първия ми коментар.
Благодаря искрено само на един човек Георги от Ямбол - Специалиста
Благодаря искрено само на един човек Георги от Ямбол - Специалиста
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Ето я и темата за "Благодарности": http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p460853dodnikov написа: Благодаря искрено само на един човек Георги от Ямбол - Специалиста
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 14 ное 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Mondeo 1996 г. 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Моят Форд Мондео 1.8ТДи също пали трудно. Та... и аз ли ще ходя до Ямбол 

[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m34949.gif[/img][/url]
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
За мен разстоянието беше 600 км. двупосочно, а на теб ще е 340. Ако си обичаш колата по малко от мен, няма да отидеш...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Според мен,по-добро решение от това нямаdonscot написа:Та... и аз ли ще ходя до Ямбол

Поздрави
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Всеки дизел рано или късно отива в Ямбол 

-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 14 ное 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Mondeo 1996 г. 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
А колко горе долу се бавихте като отидохте там?
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m34949.gif[/img][/url]
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Оооо, аз въобще не обичам да досаждам на хора на които им имам доверие.donscot написа:А колко горе долу се бавихте като отидохте там?
Оставих колата, и си се върнах с автобуса, а след една седмица хванах автобуса- и кацнах в Ямбол.
Защото майстор да му висиш над главата, това значи излишно да го притесняваш. Това се прави само когато майстора сменява абсолютно всички нужни части със нови.
На 14.08 ще пътувам от Созопол към София, и ако ти евентуално си договорил оставяне на автомобила там, то аз мога да те взема от Ямбол и върна в Пловдив.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
За да не отварям нова тема ще задам въпроса тук. Става въпрос отново за Фокус със същия двигател - сутрин пали малко мъчно, днес слизах и гледах и се оказа, че релето за подгрев на свещите не включва, т.е. включи първия път при което запали много лесно, от тогава още 30 опита проба и не включва и това е. На колата от подписа ми включва всеки път - и го чувам, и по плафона в автомобила виждам, че нещо консумира ток известно време. Сменихме релетата /R9/ за проба - няма разлика, на единия Фокус включват и двете, на другия не. Всички връзки и маси изглеждат добре, къде да го търся евентуалния виновник за тоя проблем? 
П.С. Свещите са проверени - изправни са.

П.С. Свещите са проверени - изправни са.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Здравей. Виж да не е заминал бушона за подгрева. На предишната ми кола (Ескорт 1.8 тд,Ендура ДЕ,98-ма г.) имаше бушон 50 А мисля,че беше,червен с пластмасово прозрачно капаче от горе. Предполагам,че имаш същия или подобен на Фокус-а нищо,че е по-нова година.
Поздрави
Поздрави
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Проверен е и бушона -60А е но е здрав, релето е здраво също, като се даде на контакт се чува цъкане от кутията с бушоните в моторния отсек, НО от там нататък до свещите не отива никакво напрежение и съответно не греят и първия старт е леко проблемен - трябват около 2-3 сек за да запали
Мислех да не е някой датчик да я лъже, че е много топла и за това да не включва, но го игнорирам като възможност, защото на моя фокус включва при абсолютно всяко стартирване. Интересно, че сутринта на 2 пъти сработи и след това няма никой, някоя жица ще прави проблеми мисля, но май чичко майстор ще трябва да я прегледа.


-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 14 ное 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Mondeo 1996 г. 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Благодаря за предложението, но няма да имам възможност да остана без кола за повече от 2-3 дни. По-натаък ще е.
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m34949.gif[/img][/url]
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Токовете и жиците са ми малко тъмница,но може да пробваш с фазомер дали идва ток до свещта на първи цилиндър. Така поне ще видиш дали е здрава шината и да търсиш по кабеляка след нея,освен ако вече не си го пробвал тоя вариант. Някъде четох,че трябва да има и определено съпротивление,но до тук ми стигат знаниятаMapTo_D написа:Проверен е и бушона -60А е но е здрав, релето е здраво също, като се даде на контакт се чува цъкане от кутията с бушоните в моторния отсек, НО от там нататък до свещите не отива никакво напрежение и съответно не греят и първия старт е леко проблемен - трябват около 2-3 сек за да запали![]()
Мислех да не е някой датчик да я лъже, че е много топла и за това да не включва, но го игнорирам като възможност, защото на моя фокус включва при абсолютно всяко стартирване. Интересно, че сутринта на 2 пъти сработи и след това няма никой, някоя жица ще прави проблеми мисля, но май чичко майстор ще трябва да я прегледа.


Поздрави
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
С фазомер няма да стане работата, най-добре с по-мощна 12в. лампа от фар - така хем ще се види дали идва напрежение и под товар. Това, че релето цъка не е сигурен знак, че работи.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Днес след разговор с Тишо /DTM/, който е бивш собственик на същия фокус стана ясно, че подгрева при тоя двигател явно не включва всеки път
Днес сутринта отново си включи и запали супер лесно и от там нататък няма никой
Предположенията са за изгорели свещи, утре ще се свалят и ще се тестват по сигурния начин. Имахме една фиеста 1.6 D и беше пуснат + от акумулатора към свещите и от купето с бутонче се подгряваха предварително, имам някакви съмнения, че и тука може да стане нещо такова, но след утрешния ден ще го мислим 
Така, за мен продължава да няма никаква логика, след престой повече от 12 часа да пали от 2 оборота след като преди това е подгряла свещите, караш 10 км, стои 10 мин и после върти 2 секунди докато запали/вече без да включва подгрева/ !? Моля някой колеги със същия двигател да споделят колко често им подгряват свещите. Чувал съм за проблем с топлото палене при някой от VAG моторите, който се решава софтуерно, но ме съмнява тук случая да е такъв. Изключвам възможността за въздух в системата, след като сутрин пали супер лесно.



Така, за мен продължава да няма никаква логика, след престой повече от 12 часа да пали от 2 оборота след като преди това е подгряла свещите, караш 10 км, стои 10 мин и после върти 2 секунди докато запали/вече без да включва подгрева/ !? Моля някой колеги със същия двигател да споделят колко често им подгряват свещите. Чувал съм за проблем с топлото палене при някой от VAG моторите, който се решава софтуерно, но ме съмнява тук случая да е такъв. Изключвам възможността за въздух в системата, след като сутрин пали супер лесно.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Не мога да следя всички теми,по всички форуми,идва ми в повече.
Иначе тук дискутират хора със различни коли поне в подписите им.
Научете се да правите разлиак между :Д ;ТД ;ТДДИ ;ТДЦИ
Има голяма разлика за това кога и как ще заработят свещите!!!
Моторите със директно впръскване палят и без свещи,когато са механически изправни,дори софтуерно свещите им не се включват преди старт когато е топло,но се включват задължително за определен период от време след като е запалила!!! Айде няма повече да изпадам в подробности,
който трябва е разбрал каквото трябва!
Поздрави!
Иначе тук дискутират хора със различни коли поне в подписите им.
Научете се да правите разлиак между :Д ;ТД ;ТДДИ ;ТДЦИ
Има голяма разлика за това кога и как ще заработят свещите!!!
Моторите със директно впръскване палят и без свещи,когато са механически изправни,дори софтуерно свещите им не се включват преди старт когато е топло,но се включват задължително за определен период от време след като е запалила!!! Айде няма повече да изпадам в подробности,
който трябва е разбрал каквото трябва!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 19 сеп 2012, 01:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI Ghia
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Днес замервах дали отива ток към свещите когато колата е топла...еми не отива ток към тях...колата е тая от подписа ми TDDI
утре ще замеря на студен двигател как седят нещата...
утре ще замеря на студен двигател как седят нещата...
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Мисля че си губиш времето в чакане!Спокойно може да се излъже компютъра със едно съпротивление и да се разбере кога и за колко ще включи подгрева.oberti написа:Днес замервах дали отива ток към свещите когато колата е топла...еми не отива ток към тях...колата е тая от подписа ми TDDI
утре ще замеря на студен двигател как седят нещата...
Мисля че е описано в ауто дата как се прави.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Така да пиша и аз какво стана с нашия фокус, колата беше закарана в сервиз да я прегледат, престоя 1 ден там, тествали са я, гледали са живи данни и всякакви други глупости и не са намерили никакъв проблем
Предположиха, че стартера можело да не развърта достатъчно добре
Имало някакъв клапан на помпата който леко пролизвал, не знам дали ще става въпрос за клапан авансатора или нещо друго, не знам дали подлежи и на ремонт. Бяхме решили да слагаме директно кабел от акумулатора към свещите и от купето да се подгряват принудително когато искаме. Но изведнъж колата почна да пали, дори помислих, че бащата е слагал такъв кабел и го питах дали го е направил - отговора беше не. Като попитах тогава що пали така лесно, каза че слагал ключа с бутоните надолу и палела, като бил обратно не иска, а сега де?
Както и да е, за сега това е положението. Само като запали отзад мирише много странно, на нещо гадно, развалено, не сме гледали дали в гърнето на катализатора има нещо, но почвам да си мисля, че не е изтърбушен, чувал съм, че като има кат. и почвало да мирише така кофти отзад, все едно на развалени яйца...




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта