Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
А ти да не вярваш, че колите идват в България само на 120 000км?Меси написа:.
Според теб колко е живота на Автоматичните Скоростни Кутий ( АСК ) ??? ( по книжка )
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Абсолютни глупости. Това може да стане само, ако не се сменя маслото в автоматика или ако не се ползват вълшебни добавки.Меси написа:Благодаря !
Именно неколкократно 250 - 350 000 км. Говорим за АСК !

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
На какви км е хубаво да се сменя маслото на АСК ?
Колко хора го сменят ?
Колко хора го сменят ?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=14307Меси написа:На какви км е хубаво да се сменя маслото на АСК ?
Колко хора го сменят ?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Благодаря за отговора ! Това е . Нека колегите да знаят , че трябва да се сменя маслото редовно по книжка.Другото е побългаряване !
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Сетили са се и в това е проблема.Всеки производител си слага неговите си добавки , но не казва какви тъй като е фирмена тайна.Peet написа: И друго си мисля- тези световни производители на масла, защо не са се сетили още сами да си слагат добавките в маслата? Може би някой трябва да им даде акъл, най-после.
Преди време бях пред същата дилема и пратих един мейл до техническия отдел на един световен производител на масла и добавки(няма да казвам кой за да не рекламираме).Отговора беше , че техните масла си имат добавки , но ако реша аз също мога да си сипя стига да спазвам правилото , че обема на добавките не бива да е повече от 10 процента от обема на цялото масло в картера.
И тъй като повечето масла(особено по скъпите) са си наблъскани фабрично с тия 10 процента , като му сипеш още просто скапваш маслото вместо да го подобриш.(без значение от добавката). То вече не издържа на температура и още няколко неща(забравих какво вече)
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
С всичко съм съгласен , НО да не издържа на ТЕМПЕРАТУРА ??? Я виж http://vbox7.com/play:mcbf68f38c добавката сама търси температурата . Та нали там е най-голямо триенето , разбирай износването. Та нали там е най-силна добавката !!!
- kserx76
- потребител
- Мнения: 146
- Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
- Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
интересна логикаmadboy написа:Добавките са скъпи, защото са пари на вятъра.




Колега, не с такъв тон! Нещо обидно ли видя в думите на @madboy?
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 16 май 2013, 14:53
- Модел на автомобила: FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Не го обиждай,колегата си живее още в комунизма.Къде тогава добавки.Изобретени от " западащите капиталисти ".
При механично здрав двигател,надхвърлил 200 000-300 000км препоръчително даже задължително е да се сипе качествена добавка.Ремонта го отлагаш във времето , че направо го забравяш. Дуралюба ми снижи разхода на масло,намали шума на двигателя и за мен най-важното свалих разхода на гориво.

Колега абсолютно си прав ! Подписвам се с двете ръце.Откакто ползвах добавката на дуралюб за двигателя,коренно подобрих мнението си за добавките.Меси написа:Tудно двигателя ще стане нов , но може да го запазиш здрав на същите n 00 000 км. поне за още 100 000 км. Това не е малко.
На запад в белите държави ,понеже са много "по-бедни" думата осн. ремонт се ползва все по-малко.Всеки сипва превантивно добавка когато колата подмине 150-250 000 км.
Лично от опита си мога да твърдя , че моторната добавката на Дуралюб за двигателно маслостяга двигателя неимоверно много.
И за турбото е много добра.Съхранява го и удължава живота му.
Също съм много доволен от дура люб добавката за автоматични скорости.
Който иска ми вярва и се възползва от съвета ми , който не иска да прави осн.ремонт.Аз мисля че сегменти се сменят ако има счупен.Колко струва само труда на механика за да отвори двигателя.Според мен осн. ремонт се прави на двигател над 500 000 км. при който ключа на сегмента е разтворен толкова много от износените раздути цилиндри, че компресията отива в картера. Прави се и при прогорели клапани , счупени сегменти , спукани бутала.Дори не съм сигурен че колегата е изчислил правилно парите за осн. ремонт,май се надхвърля сумата от 300 лв. (за труд , за части , за престой на мпс ...)Но при механично здрав и естествено износен двигател под 500 000 км , по- добре слагай качествена добавка и газ.
При механично здрав двигател,надхвърлил 200 000-300 000км препоръчително даже задължително е да се сипе качествена добавка.Ремонта го отлагаш във времето , че направо го забравяш. Дуралюба ми снижи разхода на масло,намали шума на двигателя и за мен най-важното свалих разхода на гориво.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Не знам кой къде живее, но съм ползвал различни добавки. И хич не ми трябва мнение при какъв специалист трябва да ходя, от някой който не може да разбере какво съм написал.Филип написа:Не го обиждай,колегата си живее още в комунизма.Къде тогава добавки.Изобретени от " западащите капиталисти ".![]()
...............
При механично здрав двигател,надхвърлил 200 000-300 000км препоръчително даже задължително е да се сипе качествена добавка.Ремонта го отлагаш във времето , че направо го забравяш. .......
В момента също ползвам добавка, различна от предишните. Чакам да видя дали ще има някакъв ефект.
С предишните поне не се влоши нищо, но пък и нищо не се подобри. Затова казвам, че до момента са пари на вятъра. От всичко,което съм чел из форуми, като мнения за добавки, общо взето мненията са само на хора, които ги скрито ги рекламират. Положителни мнения, така и не открих.
А при здрав двигател за какво отлагане на ремонт говорим?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Двигател на 200 000 км му няма абсолютно нищо, че да е задължително набутването с добавки. Май ползващите добавки са за преглед и евентуално лечение. 
Сменяйте си маслата навреме и си свиркайте.

Сменяйте си маслата навреме и си свиркайте.
-
- потребител с
- Мнения: 9
- Регистриран: 19 сеп 2011, 11:05
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 D
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Искам да попитам защо някой може да прави скрита реклама, като си дава мнението за DURALUBE, а аз не мога да кажа моето мнение за TUFOIL?При механично здрав двигател,надхвърлил 200 000-300 000км препоръчително даже задължително е да се сипе качествена добавка.Ремонта го отлагаш във времето , че направо го забравяш. Дуралюба ми снижи разхода на масло,намали шума на двигателя и за мен най-важното свалих разхода на гориво.
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Вчера се зачетох в сервизните книги за Сиера и Мондео които имам. Двете са на различни издателства и с почти 6г. разлика в изданията. И при двете в разделите за "Мазилна уредба на двигателя" пише изрично да не се наливат никакви добавки от какъвто и да било вид /в книгата за Мондео е дори в Bold/!
Е ли правото право?
-
- потребител с
- Мнения: 9
- Регистриран: 19 сеп 2011, 11:05
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 D
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Madboy, ето един сайт:http://www.bobistheoilguy.com/, където нещата се разглеждат безпристрастно и аргументирано,madboy написа:Не знам кой къде живее, но съм ползвал различни добавки. И хич не ми трябва мнение при какъв специалист трябва да ходя, от някой който не може да разбере какво съм написал.Филип написа:Не го обиждай,колегата си живее още в комунизма.Къде тогава добавки.Изобретени от " западащите капиталисти ".![]()
...............
При механично здрав двигател,надхвърлил 200 000-300 000км препоръчително даже задължително е да се сипе качествена добавка.Ремонта го отлагаш във времето , че направо го забравяш. .......
В момента също ползвам добавка, различна от предишните. Чакам да видя дали ще има някакъв ефект.
С предишните поне не се влоши нищо, но пък и нищо не се подобри. Затова казвам, че до момента са пари на вятъра. От всичко,което съм чел из форуми, като мнения за добавки, общо взето мненията са само на хора, които ги скрито ги рекламират. Положителни мнения, така и не открих.
А при здрав двигател за какво отлагане на ремонт говорим?
включително и с извършване анализ на отработеното масло с използвана определена добавка и оценка на резултата!
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Не мога да си обясня, какъв е този огромен интерес от някои съфоромци към използването на добавки. Толкова ли са ви скапани двигателите или просто пускате стръв.
Няма по-хубава добавка от навременната смяна на маслото на двигателя с качествено такова.

Няма по-хубава добавка от навременната смяна на маслото на двигателя с качествено такова.
- eodor
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 31 дек 2007, 09:38
- Модел на автомобила: Mк3 2.2 -228hp
493Nm - Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Кои съфорумци , тези от единствено лице с множествено число ли ? В някои форуми са оцветени с лилаво и подпис - ИЗМАМНИК >
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Абсолютно си ПРАВ.dimkar написа:Не мога да си обясня, какъв е този огромен интерес от някои съфоромци към използването на добавки. Толкова ли са ви скапани двигателите или просто пускате стръв.![]()
Няма по-хубава добавка от навременната смяна на маслото на двигателя с качествено такова.
НО двигателя един ден навърта 250 000 км , 350 000 км. дори 500 000 км. , че и повече в зависимост кой как е поддържал колата си. Тук е ВЪПРОСЪТ на темата ??? ДА СЕ ПРАВИ ЛИ ОСНОВЕН РЕМОНТ ЗА много пари ИЛИ профилактично да се слага качествена добавка

Ремонта излиза от 250-350лв. нагоре , добавката

Не задължавам никой с мнението си. Който иска ползва добавка ПРЕВАНТИВНО , който не иска дава МНОГО ПАРИ за основен ремонт.Всеки си решава сам по ДЖОБА !!!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Говорите много общо всички. Ремонт на двигателя, двигателя не върви... хубаво, ама защо?
Инжектори ли са запушени, горивна система ли.
Датчици ли са заминали, проверено ли са..
Горивна помпа ли не е наред..
Масло ли гори и има ли мощност или няма като го гори - съответно гумички на клапани ли са заминали или сегменти.
Проблема се категоризира с "колата не върви" и от тук се търси добавка да ни реши проблема.
А мулти-цяр за све проблеми не съществува. Също като Дядо Коледа и магическа пръчка.
Добавка за какво по-точно се търси?
Добавките на пазара като се загледах преди 2 седмици в етикетите 90% са на основата на керосина. Дали ще е за промивка на двигателя или горивната система няма значение.
С което идва ред да пусна тоя клип: http://www.youtube.com/watch?v=2jbcCr2ll3c
Що се отнася до загубата на мощност поради меанично износване, най-често сегменти - и там няма магическа добавка, която да изгради липсващия износен метал за да започне да уплътнява по-добре.
Единственото читаво и евтино нещо, което може да се направи е газ за осветление (пак керосин) в цилиндрите, за да се освободят от въглеродните отлагания и да се движат по-свободно за да уплътняват по-добре при положение, че е останал живот в тях първоначално. Ето отново примерна тема: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=92301
Аз самия утре най-вероятно ще правя същото като сменям маслото.
Като тегля чертата - никаква добавка от магазина не бих си взел. Бих дал парите за литър масло или допълнителния бензин, който ще изхарчи колата.
Инжектори ли са запушени, горивна система ли.
Датчици ли са заминали, проверено ли са..
Горивна помпа ли не е наред..
Масло ли гори и има ли мощност или няма като го гори - съответно гумички на клапани ли са заминали или сегменти.
Проблема се категоризира с "колата не върви" и от тук се търси добавка да ни реши проблема.
А мулти-цяр за све проблеми не съществува. Също като Дядо Коледа и магическа пръчка.
Добавка за какво по-точно се търси?
Добавките на пазара като се загледах преди 2 седмици в етикетите 90% са на основата на керосина. Дали ще е за промивка на двигателя или горивната система няма значение.
С което идва ред да пусна тоя клип: http://www.youtube.com/watch?v=2jbcCr2ll3c
Що се отнася до загубата на мощност поради меанично износване, най-често сегменти - и там няма магическа добавка, която да изгради липсващия износен метал за да започне да уплътнява по-добре.
Единственото читаво и евтино нещо, което може да се направи е газ за осветление (пак керосин) в цилиндрите, за да се освободят от въглеродните отлагания и да се движат по-свободно за да уплътняват по-добре при положение, че е останал живот в тях първоначално. Ето отново примерна тема: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=92301
Аз самия утре най-вероятно ще правя същото като сменям маслото.
Като тегля чертата - никаква добавка от магазина не бих си взел. Бих дал парите за литър масло или допълнителния бензин, който ще изхарчи колата.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
И след тази процедура вече, е добре да си купиш и сипеш в мотора добавка за маслото, за износен мотор, която е на основа молибден. Тогава "спасението" би трябвало да и финализирано.opex написа: Единственото читаво и евтино нещо, което може да се направи е газ за осветление (пак керосин) в цилиндрите,
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Молибдена поне на фиестата ми не намали разхода на масло...единственото успокоение беше , че маслото с молибден не беше много по-скъпо от стандартното .
.Имам съмнение , че колата си дойде със добавка от Италия , защото след всяка смяна на масло разхода скачаше със 100 мл/1000км.Ако знаех каква е , щях да я сложа пак
.
Добавка без отрицателни отзиви не съм срещал, това си е са за отчаяни хора , които нямат пари за осн.ремонт , а им трябва колата всекидневно.Аз лично полза не видях
.Имам съмнение , че колата си дойде със добавка от Италия , защото след всяка смяна на масло разхода скачаше със 100 мл/1000км.Ако знаех каква е , щях да я сложа пак

Добавка без отрицателни отзиви не съм срещал, това си е са за отчаяни хора , които нямат пари за осн.ремонт , а им трябва колата всекидневно.Аз лично полза не видях
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта