Искам да сложа 5-степенна кутия на Каприто
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Искам да сложа 5-степенна кутия на Каприто
Здравейте Капри-маниаци. Искам да си сложа 5-степенна кутия. Имам Капри МК3 с двигател 2.3 V6. Бихте ли ми дали съвет от какъв модел ФОРД би паснала? Благодаря предварително!! 

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
и аз съм чувал че от сиера ставали части. ама не съм виждал
между другото пък излезе че диференциала ми е със същите характеристики като на транзит( венец лагери и т.н.)
. знай ли човек при тия коли... най добре я свали и се поразходи по моргите... ама не споменавай каква кола че очите им ще станат на доларчета


- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Със сигурност стават скорости от Сиера и Скорпио които са със стария V- образен двигател от 2000 до 2800 , би трябвало да стават и от редовия двигател , но се сменя камбаната /кожуха на съединителя / , единственото за което трябва да се гледа е дължината на опашката /първичния вал на скоростите / и броя на шлиците . Аз лично съм слагал скорости от V-обазен на редови . 

КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 29 апр 2006, 13:16
- Модел на автомобила: GRANADA MK1 COUPE
- Местоположение: PLEVEN
- Контакти:
- Status: Извън линия
ЭА КАПРИТО
ТРЯБВА ДА ПРЕСТЬРЖЕШ ОПАШКАТА НА СКОРОСТНАТА КУТИЯ НА СИЕРАТА В МОМЕНТА СЕ ЭАНИМАВАМ ТОЧНО С ТОВА НО ЭА ГРАНАДА КУПЕ 2.3V6 ДВИГАТЕЛЯТ И Е СЬШТИЯ КАТО НА КАПРИТО
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте,онзи ден сложих най-после 5- степенна кутия на Capri-тo.
Първите впечатления са ,че олекна работата на мотора,но имам чуството, че стана малко по- тромава
.За сега не мога да кажа какъв е разхода щото я карам от два дена.Според мен ще падне,но с колко ще пиша като го засека
Ето някои съвети ако някой иска да сменя ск.кутия:
1. Кутията е "type 9"(трябва да има N _ _9Т-7006)мисля че са от 83-86г.
2. Ако кардана ви е със ситни шлици- нямате проблеми,но при мен беше с едри и се наложи да сменя първата част от кардана със "Сиерова"(тези със гуменото каре)
3. Моята гредичка с тампона за ск. кутия се размина и се наложи да си купя от "Гренада"и да я разпробия за да я захвана за купето.
4. Камбаната я взех от старата ск. кутия.
5. Цени:1. Ск.Кутия-220лв.
2. Кардан-50лв.
3. Греда(с тампон)-15лв.
Доста се рових в NET-та и доколкото разбрах този тип кутия може да се сложи също на 2000 OHC и 1600 двигатели



Ето някои съвети ако някой иска да сменя ск.кутия:
1. Кутията е "type 9"(трябва да има N _ _9Т-7006)мисля че са от 83-86г.
2. Ако кардана ви е със ситни шлици- нямате проблеми,но при мен беше с едри и се наложи да сменя първата част от кардана със "Сиерова"(тези със гуменото каре)
3. Моята гредичка с тампона за ск. кутия се размина и се наложи да си купя от "Гренада"и да я разпробия за да я захвана за купето.
4. Камбаната я взех от старата ск. кутия.
5. Цени:1. Ск.Кутия-220лв.
2. Кардан-50лв.
3. Греда(с тампон)-15лв.
Доста се рових в NET-та и доколкото разбрах този тип кутия може да се сложи също на 2000 OHC и 1600 двигатели
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз също си сложих 5-степенна кутия на моето Капри като при мен се наложи да преправя само гредата . Рьзликата е само че аз за 200лв. взех мотор , скорости и електрониката към мотора плюс още някои дребни чаркалаци . 
P.S.: Има още една 5-степенна скоростна кутия за 100лв. - ако някой реши че му трябва .

P.S.: Има още една 5-степенна скоростна кутия за 100лв. - ако някой реши че му трябва .
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мотора какъв е и смяташ ли да го слагаш?yassimoto написа: взех мотор , скорости и електрониката към мотора.
От написаното разбирам че е инжекция.
По принцип може ли един 2000сс 16v да се преправи да е с карбуратор?
Има ли такива смукателни колектори които да паснат?
Имам мерак да сложа такова "Животно",но искам да избегна електрониката

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ее, недей по-добре си вземи 2.8 /няма електроника/ или 2.9 /има/ - духа на V мотора е много по-як, въртящият момент е по-добър и колата е много по-дива!
Имал съм удоволствието да карам Сиера 2.8 автомат по Витиня в посока София - направо имах чувството, че се движа не по баир, по наадолнище - невероятен мотор и всъщност не харчи чак толкоз много!
Имал съм удоволствието да карам Сиера 2.8 автомат по Витиня в посока София - направо имах чувството, че се движа не по баир, по наадолнище - невероятен мотор и всъщност не харчи чак толкоз много!
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Относно двигателите 2.0 и 2.8 всички плюсове са в полза на 2.0 , защото от 2.0 мотора можеш да извадиш същите кончета и почти същия въртящ момент срещу скромна сума за доработка , освен това печелиш 120кг. по-малко върху предния мост - което за КАПРИто е от много голямо значение , по-нисък разхот на гориво , по-добра динамика и е доста по лесен за обслужване . Аз в момента тунинговам такъв мотор и като като свърша ще се похваля. 
Мотора който ми остана е 1.8

Мотора който ми остана е 1.8
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да сложа 5-степенна кутия на Каприто






Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта