Моят FORD FOCUS C MAX'04
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Днес взех колата от бояджията. Правих лек ремонт на предната броня и леко освежаване на дръжките на вратите.
Относно предната броня историята е следната: Преди месец, една късна вечер получих гастрит и лекаря от спешното предписа някакви хапчета. Взех ги и започнах да ги пия, и си мисля, че всичко е наред, да ама не. На следващия ден при едно паркиране какво направих, че взех и леко одрасках един колега. Как не прецених маневрата и аз не разбрах, а винаги много внимавам. То и целия ден ми беше един смотан и леко замаян ама го отдадох на недоспиването. Станалото станало, изчаках колегата, дойде и се оказа, че на него нищо му нямa, даже и боята не съм му одраскал, а моята броня има лека драскотина. Той отказа да пишем протокол и отлетя. Същата вечер размишлявайки над случилото се ми попадна листовката на хапчетата и вътре какво да видя: " Не се препоръчва шофиране при употреба на това лекарство" ама кой да го прочете. И днес си взех колата от майстора.
Колата на колегата:

Моята преди и след ремонта:

Така и така влизаше в бокса за боя реших да освежа и дръжките на вратите. Лака беше тотално заминал:




Остана само да се направи едно хубаво полиране и пастиране, за да заспи всичко. Но за него ще се иска повечко пари и ще e по-натам!
Относно предната броня историята е следната: Преди месец, една късна вечер получих гастрит и лекаря от спешното предписа някакви хапчета. Взех ги и започнах да ги пия, и си мисля, че всичко е наред, да ама не. На следващия ден при едно паркиране какво направих, че взех и леко одрасках един колега. Как не прецених маневрата и аз не разбрах, а винаги много внимавам. То и целия ден ми беше един смотан и леко замаян ама го отдадох на недоспиването. Станалото станало, изчаках колегата, дойде и се оказа, че на него нищо му нямa, даже и боята не съм му одраскал, а моята броня има лека драскотина. Той отказа да пишем протокол и отлетя. Същата вечер размишлявайки над случилото се ми попадна листовката на хапчетата и вътре какво да видя: " Не се препоръчва шофиране при употреба на това лекарство" ама кой да го прочете. И днес си взех колата от майстора.
Колата на колегата:

Моята преди и след ремонта:

Така и така влизаше в бокса за боя реших да освежа и дръжките на вратите. Лака беше тотално заминал:




Остана само да се направи едно хубаво полиране и пастиране, за да заспи всичко. Но за него ще се иска повечко пари и ще e по-натам!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 12 юни 2013, 17:08
- Модел на автомобила: FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCI GHIA
- Местоположение: гр.Търговище
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Браво на теб 
Доста полезни неща си написал и подробно обяснил със снимки.Аз също имам Ford c-max 2000 tdci и имам проблем с тракане на тапицерии и седалки и ще се възползвам от твоите решения.Единствените проблеми с който съм се сблъсквал е проблем с вентилатора на парното и смяна на амортисьори отзад.Не се бях сетил да снимам и аз да кача снимки да съм полезен на някого...но за по нататък ще го правя
.Още един път браво колега.

Доста полезни неща си написал и подробно обяснил със снимки.Аз също имам Ford c-max 2000 tdci и имам проблем с тракане на тапицерии и седалки и ще се възползвам от твоите решения.Единствените проблеми с който съм се сблъсквал е проблем с вентилатора на парното и смяна на амортисьори отзад.Не се бях сетил да снимам и аз да кача снимки да съм полезен на някого...но за по нататък ще го правя

- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04

- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Ето и една снимка от събота! Пътувайки към морето километража на колата врътна ето тази цифра:






- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Днес минах през сервиза да сменя задните биалетки и два тампона на предните носачи, но покрай тях се смени един маншон на каре и още два тампона на прахоуловителите на задните амортисьори. Добре че хванахме маншона на време. Тъкмо беше решил да излиза в пенсия!







И междувременно на връщане от там завъртях километража на 190К








И междувременно на връщане от там завъртях километража на 190К

- PavelMinchev
- потребител
- Мнения: 342
- Регистриран: 15 апр 2008, 10:04
- Модел на автомобила: Mondeo 2.2TDCI 175 hp Titanium S
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
В неделя реших да се захвана с един проблем, който много ме дразнеше, а именно, сутрин на студен двигател и при по-ниски обороти ветробрана на шибидаха дрънка много гадно и изнервящо. Вибрира и се допира до самия шибидах. Просто повече не можех да издържа и му "видях сметката"
Взех тънък черен дунапрен и свалих мерките от шибидаха, където трябва да сложа уплътнение, за да спре да дрънка. Те са 75 см в дължина и 1,5 см в широчина. И започна едно рязане и лепене:





Реших да направя дунапрена двуслоен и от едната страна да залепя двойно залепваща се лента:



След като отстраних излишната лента се получи това на горната снимка!
Сега вече съм готов и се пренасям в автомобила да бъде монтирано. Относно това на самия шибидах има някакво старо уплътнение, което се е изместило и не върши никаква работа. При отстраняването му открих, че то не е оригиналното, има следи от някакъв жълт дунапрен и вероятно някой в Италия е правил същата процедура като мен.



С нужния инструмент отстраних старото уплътнение много внимателно, след което почистих с лакочистителя на моята половинка.



Самото почистване не е никак лесно и отнема много време, поради неудобната поза и място за работа. Но когато привърших преминах към поставянето на новата лента, което е много по-лесно, но трябва да се внимава да не стана на криво:

И воала готово, но тук срещнах един проблем и то не малък. Явно след поставянето на самозалепващата се лента дебелината на уплътнението е станала много голяма и автоматичното затваряне на шибидаха не сработва. Задейства се защитата и той се връща автоматично в отворено положение. И трябваше да импровизирам за да се реши този проблем.

Изрязах последния слой на уплътнението на мястото където попада ветробрана или там каквото е. Така самото уплътнение стана еднослойно и сега вече всичко е наред.
За мое голямо съжаление вече няма естетически вид и ме дразни това , че се вижда лепилото от долу, но поне вече не дрънка и не ме влудява!
Взех тънък черен дунапрен и свалих мерките от шибидаха, където трябва да сложа уплътнение, за да спре да дрънка. Те са 75 см в дължина и 1,5 см в широчина. И започна едно рязане и лепене:





Реших да направя дунапрена двуслоен и от едната страна да залепя двойно залепваща се лента:



След като отстраних излишната лента се получи това на горната снимка!
Сега вече съм готов и се пренасям в автомобила да бъде монтирано. Относно това на самия шибидах има някакво старо уплътнение, което се е изместило и не върши никаква работа. При отстраняването му открих, че то не е оригиналното, има следи от някакъв жълт дунапрен и вероятно някой в Италия е правил същата процедура като мен.



С нужния инструмент отстраних старото уплътнение много внимателно, след което почистих с лакочистителя на моята половинка.



Самото почистване не е никак лесно и отнема много време, поради неудобната поза и място за работа. Но когато привърших преминах към поставянето на новата лента, което е много по-лесно, но трябва да се внимава да не стана на криво:

И воала готово, но тук срещнах един проблем и то не малък. Явно след поставянето на самозалепващата се лента дебелината на уплътнението е станала много голяма и автоматичното затваряне на шибидаха не сработва. Задейства се защитата и той се връща автоматично в отворено положение. И трябваше да импровизирам за да се реши този проблем.

Изрязах последния слой на уплътнението на мястото където попада ветробрана или там каквото е. Така самото уплътнение стана еднослойно и сега вече всичко е наред.
За мое голямо съжаление вече няма естетически вид и ме дразни това , че се вижда лепилото от долу, но поне вече не дрънка и не ме влудява!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Един непредвиден бърз ремонт от мен!
Снощи шофьорската врата престана да се заключва! Проверих колко струва в Мото Пфое и ми се зави свят!!!!И днес минах през моя майстор да ми помогне да я разглобя, тъй като мога само да сваля кората на врата и до там. След бързата му намеса демонтирахме целия заключващ механизъм:

След оглед от негова и моя страна преценихме, че нещо вътре се е счупило и ако отворим бравата може и да не я съберем и реших да мина на план "Б" Един бърз телефонен разговор и набавих нужната част от близката морга:

Е да, но като отидох да взема "новата" брава се оказа, че визуално е доста по-различна, а и крачетата за буксата са различен брой. Все пак донора е 2007 год. а моя е 2004 год. И е нитована към водача на страничното стъкло. След известно умуване се разбрах с човека да я взема и да пробвам. Ако не стане да я върна. Предвидливо бях избрал новата брава също да е от Ghia понеже в микроката излизат 20 вида брави. Домъкнах се до колата прехвърлих всякакви жила и други пластмаси монтирах и вуаля, проработи!
Същевременно така и така бяхме изкорубили врата, реших да се захване и с още нещо дребно, което много ме дразни, а именно ограничителя за отваряне на врата:

От износване пластмасата се е спукала и всеки път при отваряне и затваряне се чуват едни пукащи и стържещи звуци! Много ме дразнеха! И съответно поръчах и тази част от моргата:

И тя се оказа износена, но не чак колкото моята. Монтирах я и сега вече вратата "заспа"
):):):):):):):) Няма стържене и квичене всеки пък когато я отварям!
Съжалявам, че нямам подробен снимков материал на това как се сваля и качва врата. Но бях омазан и не исках да цапам техниката за снимане
Снощи шофьорската врата престана да се заключва! Проверих колко струва в Мото Пфое и ми се зави свят!!!!И днес минах през моя майстор да ми помогне да я разглобя, тъй като мога само да сваля кората на врата и до там. След бързата му намеса демонтирахме целия заключващ механизъм:

След оглед от негова и моя страна преценихме, че нещо вътре се е счупило и ако отворим бравата може и да не я съберем и реших да мина на план "Б" Един бърз телефонен разговор и набавих нужната част от близката морга:

Е да, но като отидох да взема "новата" брава се оказа, че визуално е доста по-различна, а и крачетата за буксата са различен брой. Все пак донора е 2007 год. а моя е 2004 год. И е нитована към водача на страничното стъкло. След известно умуване се разбрах с човека да я взема и да пробвам. Ако не стане да я върна. Предвидливо бях избрал новата брава също да е от Ghia понеже в микроката излизат 20 вида брави. Домъкнах се до колата прехвърлих всякакви жила и други пластмаси монтирах и вуаля, проработи!
Същевременно така и така бяхме изкорубили врата, реших да се захване и с още нещо дребно, което много ме дразни, а именно ограничителя за отваряне на врата:

От износване пластмасата се е спукала и всеки път при отваряне и затваряне се чуват едни пукащи и стържещи звуци! Много ме дразнеха! И съответно поръчах и тази част от моргата:

И тя се оказа износена, но не чак колкото моята. Монтирах я и сега вече вратата "заспа"

Съжалявам, че нямам подробен снимков материал на това как се сваля и качва врата. Но бях омазан и не исках да цапам техниката за снимане

- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Днес минах през една морга в Драгичево, беше ми по път, и се сдобих с някой дреболии. Трудно се намират а в Мото Пфое са цяло състояние!
капак за акумулатора

една щипка придържаща няколко от маркучите на антифриза: много се чупят по сервизите, не знам какво ги правят там колите!

и няколко малки щипки за една от корите:

Ето ги и монтирани:


Да ама който много бърза и не доглежда така става. Оказа се че капакът на акумулатора е малко по-малък от моя и не пасва. За сега стой там, но ще трябва да търся друг. А не си заслужава да бия път да го връщам.
В процес съм на събиране и на някой малко по-големи пластмаси, който по незнайни за мен причини са изпаднали по италианските пътища преди да се сдобия с моя автомобил. Когато събера пълния комплект и ги монтирам ще кача снимки!
капак за акумулатора

една щипка придържаща няколко от маркучите на антифриза: много се чупят по сервизите, не знам какво ги правят там колите!

и няколко малки щипки за една от корите:

Ето ги и монтирани:


Да ама който много бърза и не доглежда така става. Оказа се че капакът на акумулатора е малко по-малък от моя и не пасва. За сега стой там, но ще трябва да търся друг. А не си заслужава да бия път да го връщам.
В процес съм на събиране и на някой малко по-големи пластмаси, който по незнайни за мен причини са изпаднали по италианските пътища преди да се сдобия с моя автомобил. Когато събера пълния комплект и ги монтирам ще кача снимки!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Преди известно време бях забелязал, че антената е тръгнала да се разпада и за мое голямо съжаление днес се случи точно това:

Да може да е само козметичен проблем, но мен много ме дразни и затова реших да я сменя с по-читава!



Да може да е само козметичен проблем, но мен много ме дразни и затова реших да я сменя с по-читава!


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Старата ако е здрава, в термошлаух може да я облечеш, и ето ти резервна.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Да здрава е, падна само покритието от гума. От долу е една пружина, но не се сетих за това с термошлауха и изхвърлих падналите парчета! Ще трябва да импровизирам с нещо. Благодаря за идеята




- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Колкото и да не ми се искаше да идва ред на днешния ремонт, вече не можех да го отлагам! Смених предните 2 амортисьора. Предният ляв протече , а десния явно някога още в Италия нещо му се е случило и трябваше да навестя майстора днес.
Демонтирахме амортисьорите с надеждата тампоните и лагерите да са наред, за да не ми излезе много скъпо. Но едно голямо но. След като свалихме първия и махнахме тампона и лагера, той се разпадна:

И прахоуловители също бяха зле. След като се свързахме с магазина казаха, че за да важи гаранцията трябва прашниците да са много здрави, а те не бяха:

И така стана една каквато стана, сменихме всичко без пружините. А разглобяването от пред е доста, за да се отвият гайките от горе. Всичко се сваля:





И срещу една торба с пари пристигна ето това:


Ето ги и вече оборудвани и на място:



И междувременно, докато работеха от пред аз минах от зад и монтирах нещо, което беше изпаднало някъде в Италия. Кората, която предпазва кабелите идващи от резервоара:



И след като свърши дългия монтаж на всички пластмаси и сглобихме всичко един последен щрих. Подменихме маркуча излизащ от кулера и отиващ към турбото. Някога се е скъсал и са го поправили, но на мен ми правеше номера. При рязко ускорение над 90 км/ч явно от някъде влизаше по мъничко въздух и турбината се шашка и дава грешка, която колкото и да ви е странно, се изразяваше в това , че изключваше ESP-то и трябва да изгася колата и включа от ново за да се оправи! Трудно намерх същия маркуч, защото C-MAX-те с 2.0 TDCI са рядкост по моргите, но имах късмет.


Демонтирахме амортисьорите с надеждата тампоните и лагерите да са наред, за да не ми излезе много скъпо. Но едно голямо но. След като свалихме първия и махнахме тампона и лагера, той се разпадна:

И прахоуловители също бяха зле. След като се свързахме с магазина казаха, че за да важи гаранцията трябва прашниците да са много здрави, а те не бяха:

И така стана една каквато стана, сменихме всичко без пружините. А разглобяването от пред е доста, за да се отвият гайките от горе. Всичко се сваля:





И срещу една торба с пари пристигна ето това:


Ето ги и вече оборудвани и на място:



И междувременно, докато работеха от пред аз минах от зад и монтирах нещо, което беше изпаднало някъде в Италия. Кората, която предпазва кабелите идващи от резервоара:



И след като свърши дългия монтаж на всички пластмаси и сглобихме всичко един последен щрих. Подменихме маркуча излизащ от кулера и отиващ към турбото. Някога се е скъсал и са го поправили, но на мен ми правеше номера. При рязко ускорение над 90 км/ч явно от някъде влизаше по мъничко въздух и турбината се шашка и дава грешка, която колкото и да ви е странно, се изразяваше в това , че изключваше ESP-то и трябва да изгася колата и включа от ново за да се оправи! Трудно намерх същия маркуч, защото C-MAX-те с 2.0 TDCI са рядкост по моргите, но имах късмет.


- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Малко ъпгрейд относно обезшумяването на задния ред седалки!
С времето материала, на който се бях спрял (уплътнение за врата) се сплесква и отново всичко започва да трака! Пробвах и с малко по-твърд дунапрен, но отново същото!



Затова премахнах всичко и минах на твърда гума:



Минах през бриколажа и взех някакво уплътнение. Нарязах шайбите на 4 и ги залепих.



И готово. Сега е доста по-трайно. Тази гума едва ли ще се смачка толкова бързо! А междувременно така и така бях свалил седалките реших да почистя гърба им:



Е резултата не е какъвто ми се искаше, но пак е по-добре от преди!
С времето материала, на който се бях спрял (уплътнение за врата) се сплесква и отново всичко започва да трака! Пробвах и с малко по-твърд дунапрен, но отново същото!



Затова премахнах всичко и минах на твърда гума:



Минах през бриколажа и взех някакво уплътнение. Нарязах шайбите на 4 и ги залепих.



И готово. Сега е доста по-трайно. Тази гума едва ли ще се смачка толкова бързо! А междувременно така и така бях свалил седалките реших да почистя гърба им:



Е резултата не е какъвто ми се искаше, но пак е по-добре от преди!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Мъничко обезшумяване на масичките за пикник на гърба на предните седалки:
Когато някой от пътниците сложи нещо в джоба на предните седалки, натиска гърба и масичките започват да тракат неистово по нашите мили и родни дупки.

Проблема се каза тук:

Малкият ръб, който би трябвало да уплътнява механизма се е износил и трябва да го подменя някак. Беше ми останало още от гуменото уплътнение, затова отрязах 2 много тънки ленти, около 1,5 мм. Почиствам хубаво, след което ги залепих на място и всичко е готово. Сега вече не се чуват изобщо, и джобовете може да се ползват спокойно без да ми пречи.




На последната снимка се вижда как вече няма луфт между водача и масичката. Само да вметна една бележка, мястото е изключително неудобно за работа. Масичката е нитована за седалката, или поне аз не успях да я сваля. Затова когато тръгнете да лепите нещо там, ако изобщо на някой ще му се занимава, си набавете нещо дълго и плоско, на което да поставите уплътнението и да го фиксирате на място. Аз ползвах макетния нож, но той се огъваше и ми създаваше трудности! Толкова за сега от мен
):):):)
Когато някой от пътниците сложи нещо в джоба на предните седалки, натиска гърба и масичките започват да тракат неистово по нашите мили и родни дупки.

Проблема се каза тук:

Малкият ръб, който би трябвало да уплътнява механизма се е износил и трябва да го подменя някак. Беше ми останало още от гуменото уплътнение, затова отрязах 2 много тънки ленти, около 1,5 мм. Почиствам хубаво, след което ги залепих на място и всичко е готово. Сега вече не се чуват изобщо, и джобовете може да се ползват спокойно без да ми пречи.




На последната снимка се вижда как вече няма луфт между водача и масичката. Само да вметна една бележка, мястото е изключително неудобно за работа. Масичката е нитована за седалката, или поне аз не успях да я сваля. Затова когато тръгнете да лепите нещо там, ако изобщо на някой ще му се занимава, си набавете нещо дълго и плоско, на което да поставите уплътнението и да го фиксирате на място. Аз ползвах макетния нож, но той се огъваше и ми създаваше трудности! Толкова за сега от мен

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 27 ное 2012, 16:55
- Модел на автомобила: Ford Focus C-max 2005, 2.0 TDCI, Ghia
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравей,
Поздравления за опита, който си споделил. Аз имам абсолютно същия С-мах (двигател, оборудване, салон...) и информацията ми е много полезна.
По отношение на тези твои думи имам един въпрос:
Поздравления за опита, който си споделил. Аз имам абсолютно същия С-мах (двигател, оборудване, салон...) и информацията ми е много полезна.
По отношение на тези твои думи имам един въпрос:
Струва ми се, че ESP-то ми е доста чувствително, т.е. включва се при малко по-рязко ускорение на висока предавка (4,5,6), независимо че терена е перфектен и карам направо. Въпросът ми е това нормално ли е? На мен не ме бърка (освен че свети индикатора), автомобила не променя поведението си, но не знам дали това се отразява например на разхода на гориво.Подменихме маркуча излизащ от кулера и отиващ към турбото. Някога се е скъсал и са го поправили, но на мен ми правеше номера. При рязко ускорение над 90 км/ч явно от някъде влизаше по мъничко въздух и турбината се шашка и дава грешка, която колкото и да ви е странно, се изразяваше в това , че изключваше ESP-то и трябва да изгася колата и включа от ново за да се оправи!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравей!
Относно твоя проблем, не мога да разбера дали при ускорението ESP-то се изключва или просто се акнивира за малко. Изписва ли ти на дисплея ESP OFF?
Ако да, то значи трябвя да си прегледаш всички маркучи на кулера, дали са добре затегнати или не са скъсани някъде.
Ако пресветка само няколко пъти и изгасва то значи, че ти се активира тракшън контрола или ESP-то се включва по някаква причина. Може да е от много неща. За да се включи трябва да има някаква нестабилност. Прегледай спирачките. Друг вариант е да има проблем с тракшъна и да се активира много лесно, но тук не съм запознат с неговия механизъм. Питай във форума!
Относно твоя проблем, не мога да разбера дали при ускорението ESP-то се изключва или просто се акнивира за малко. Изписва ли ти на дисплея ESP OFF?
Ако да, то значи трябвя да си прегледаш всички маркучи на кулера, дали са добре затегнати или не са скъсани някъде.
Ако пресветка само няколко пъти и изгасва то значи, че ти се активира тракшън контрола или ESP-то се включва по някаква причина. Може да е от много неща. За да се включи трябва да има някаква нестабилност. Прегледай спирачките. Друг вариант е да има проблем с тракшъна и да се активира много лесно, но тук не съм запознат с неговия механизъм. Питай във форума!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта