Не ще да грее CVH-а

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
olo
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 03 яну 2009, 08:46
Модел на автомобила: Ford Escort mk5
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от olo » 09 яну 2011, 21:22

Навярно си прав.
След като разглобих да сложа пласмасовот видях че гуменото не е мръднало(притеснявах се да не се свие или раздуе) и сигурно щеше да изкара доста време.
Ако имам проблем с пласмасовото ще върна гуменото.
За да плуват по-лесно манистата, дупката им се разширява малко с подходяща бургия и двата края се запълват с лепило или силикон.
Така в манистото остава повече въздух, което го прави по леко.

JoroooOOO
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 12 яну 2013, 07:19
Модел на автомобила: Ford escort 1.6 карбуратор 90 конски сили
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от JoroooOOO » 12 яну 2013, 12:18

Чудесна тема цяло лято се занимавам с термостат на CVH добре че прочетох темата и си оправих загряеането на форда всичко е било от това топче.

dido1403
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 24 яну 2012, 13:58
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDDI Комби 90кс
Местоположение: Свищов
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от dido1403 » 08 мар 2013, 21:56

Благодарности за темата и от мен!!! И моя CVH не ще ше да грее зимата та голямо чудене защо - но сложих една съчма 6мм и кламер да я държи и о чудо топлото идва още на първия втори километър.
Благодарности на Наско за откритието на проблема.
Доста хора ме убеждаваха че е от термостата ама уви не е - от клапана за обезвъздушаване е /макар че и той трябва да се сменя от време на време/

baipetko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 10 май 2013, 13:59
Модел на автомобила: fiesta mk3
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от baipetko » 04 окт 2013, 23:33

Здравейте момци. И аз имах проблем с тия каналчета и клапан на термостата и след като изчетох тази тема тук, но както много от вас не успях да намеря подходящо топче из нито един шкаф вкъщи, реших да сложа оловно топче от тежести за риболов.Схемата проработи и парното се появи но само за няколко часа.Предполагам че самото топче понеже е оловно а оловото е меко е заминало някъде в казанчето поради налягането на антифриза.Сега отново нямам парно докато намеря хубава стоманена или пластмасова съчма, но идеята да пиша по темата е друга а именно , мисля си ако се сложи термостат който да отваря на по-ниски градуси да речем 82 дали това няма да е решение и начина с топчето да стане излишен.Какво мислите по въпроса?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от HACKO » 04 окт 2013, 23:40

baipetko написа:... мисля си ако се сложи термостат който да отваря на по-ниски градуси да речем 82 дали това няма да е решение и начина с топчето да стане излишен.Какво мислите по въпроса?
Не, целта на клапана е да спира циркулацията на антифриза да не се охлажда системата, докато не отвори термостата. Като сложиш термостат на 82гр. ще свалиш още температурата на системата. Така и иначе ще отваряш, купи си нов термостат на 92гр. с времето термостатите започват да отварят по-рано и оттам идва и по-ниската температура.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от essex » 05 окт 2013, 15:38

Аз ще допълня Наско, че когато термостата е боклук не действа подобаващо когато загрее е добре, но след това ако се охлади системата на 70 градуса, термостата е безчувствен и не затваря, и след това пак да отвори на 92 градуса.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

baipetko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 10 май 2013, 13:59
Модел на автомобила: fiesta mk3
Status: Извън линия

Re: Не ще да грее CVH-а

Мнение от baipetko » 07 окт 2013, 14:11

HACKO написа:
baipetko написа:... Така и иначе ще отваряш, купи си нов термостат на 92гр..
Аз вече отварях и то 2 пъти. Стария термостат го варих на котлона и отваря на 89-90 градуса, така че реших да мина метър дето се казва и да не рискувам с нов термостат.Не че не купих и един нов ,понеже скъсах старата гарнитура и като отидох в магазина да купя нова ми казаха че не се продавала само гарнитура ,понеже вървяла барабар с термостата.И кво да правя купих и термостат.Реших да оставя стария обаче понеже вече го бях варил както казах и му вярвах и сега новия седи и чака ред който м/у другото е 82 градуса .Иначе днес намерих стоманена съчма и подмених оловната,която мислех че е заминала, обаче за мое учудване си беше там и дрънкаше свободно нагоре надолу спирана от пружинката която набутах отдолу като стопер ,но парно уви нямам,макара че следвах абсолютно точно процедурата от клипчето на руснаците.На всичкото отгоре сега пък се появи и нов проблем . Някъде се образува въздушна възглавница,и парното духа лед студено, а уж системата се обезвъздуши като по учебник след интервенцията със съчмата. Сега ще чета по темите някъде видях , как колега е обезвъздушавал неговата "уста в маркуч " че да пробвам и аз белким се оправи и почна да се топля.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта