"писукане" при включени фарове и отваряне на врата
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 окт 2006, 18:53
- Модел на автомобила: Сиера 2.0 LX DOHC
- Контакти:
- Status: Извън линия
При този вариант е трябвало да сложат диоди на веригите от вратите към алармата, това се прави с цел да не връща сигнал към другите врати, капаци и т.н. На един мерцедес-комби гледах този ефект - при отваряне на някоя врата грейва целия като Лас Вегас...Явно някои гледат да претупат нещата, пък и така е по-лесно за алармаджиите.Dundee написа:За да се включи алармата и от останалите три врати трябваше да се свържат със шофьорската.
- hvg
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
- Местоположение: Ловеч
- Status: Извън линия
ами логично е да "грейва" нали затова са сложени тия кабели и тая аларма, ако някой реши да я краде откадето и да я отвари да "грейва", на хората проблема им е, че им пищи а не, че грейва!!! и ако може да обясниш как става това с диодите защото той сигнала който отива към пищялката е взет от шофьорската врата, от която е взет и сигнала за алармата, накаде да сложат диодите, как да стане с тоя сигнал, като той трябва така или иначе да стигне до там, заради алармата???steff написа:При този вариант е трябвало да сложат диоди на веригите от вратите към алармата, това се прави с цел да не връща сигнал към другите врати, капаци и т.н. На един мерцедес-комби гледах този ефект - при отваряне на някоя врата грейва целия като Лас Вегас...Явно някои гледат да претупат нещата, пък и така е по-лесно за алармаджиите.Dundee написа:За да се включи алармата и от останалите три врати трябваше да се свържат със шофьорската.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 окт 2006, 18:53
- Модел на автомобила: Сиера 2.0 LX DOHC
- Контакти:
- Status: Извън линия
@hvg - За мен не е логично примерно да отвориш врата и да ти свети и багажното отделение - конструктора на автомобила щом не го е предвидил, значи нещо е имал предвид... А относно въпроса ти - да приемем примерно че имаш да свържеш бутон от врата и бутон от капак на двигател на една линия (вход) към алармата... В този случай ако нямаш диоди на кабелите, които пускаш от бутоните към алармата - при отварянето на капака на двигателя ще ти светват плафоните в купето - изхода от ситуацията е следния - сигналите от вратите или капаците се свързват през диод поне 5 ампера, като посоката на пропускане на диода е в посока към алармата. Така че когато отвориш примерно капака на двигателя сигналът (да приемем че е минусов) ще отиде до алармата но няма да отиде и до вратата, защото диода (на линията на вратата) ще го спре и така няма да ти светят плафоните в купето... Това е само един пример, вариантите на свързване са иначе много.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Така е и при мене - ние с комбитата сме малко по-така...chains написа:Не знам каквода ви кажа, ама на моето монди /можеби защото е комби/ ми светка и лампата в багажника при отворена врата /така си беше и като го докараха от австрия, а то нямаше аларма/, но може би това е така, защото самото купе е направо голямо и така се постига по-добра осветеност нощем!


-
- Status: Извън линия
Бе и при мен е така ама не съм с комбиBrock написа:Така е и при мене - ние с комбитата сме малко по-така...chains написа:Не знам каквода ви кажа, ама на моето монди /можеби защото е комби/ ми светка и лампата в багажника при отворена врата /така си беше и като го докараха от австрия, а то нямаше аларма/, но може би това е така, защото самото купе е направо голямо и така се постига по-добра осветеност нощем!![]()

-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
А това писукане на мен никак не ми пречи - даже добре, че го има.
Аз карам почти винаги на фарове - така свикнах и като карам си ги пускам, даже хората по бензиностанциите постоянно ми викат, че съм ги забравил - не съм.
Та един път ми се случи да изляза от предната дясна врата, която при отваряне не дава аларма за пуснати светлини. Резултата - паднал акумулатор
По-добре да писука и на двете предни врати според мен!
Аз карам почти винаги на фарове - така свикнах и като карам си ги пускам, даже хората по бензиностанциите постоянно ми викат, че съм ги забравил - не съм.
Та един път ми се случи да изляза от предната дясна врата, която при отваряне не дава аларма за пуснати светлини. Резултата - паднал акумулатор

По-добре да писука и на двете предни врати според мен!
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
100% даиства
Колега свържи си алармата на дясната врата както и бутона отпред(отзад) ако ти е монтиран. Бъди спокоен когато се отвори лявата врата при включена аларма ще действа( ПИЩИ ).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта