Гаснещ двигател на Escort 1.4 (бензин) 89г.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:36
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 benzin ('89)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Гаснещ двигател на Escort 1.4 (бензин) 89г.
Здравейте почитатели на Форд-а (1.4 litre CVH engine)! Имам много голям проблем с двигателя. Наскоро закупих клата на старо. Горивния филтър беше пробил и ми нахака боклуци в карборатора. Ефекта - не пали. Продухах карборатора, смених горивния филтър - отлично! Обаче днес положението стана трагично. Колата пали почти нормално, работи 5-10 секунди, започва да глъхне и загасва ако не се подава газ( няма значение топъл или студен свигател). С голям зор може и да се потегли но няма никаква мощност. Тоци има, маслото е в норма, антифриза - също. Помослих си, че проблема идва пак от карборатора (мисля, че е Weber 2V DFTM с ръчнен смукач), за това го свалих, понакиснах го в кореселин, продухах го и го поставих обратно. Гориво-подкачващата и ускорителаната помпи мисля,че са вред и не съм ги пипал.
Освен че стана лъскав като нов, ефекта беше НУЛЕВ!!!
За съжаление не разполагам с никакво ръководство за ремонт и нямам никаква идея какво да правя.
Моля, ако някой има предположение за причината - нека да даде съвет!
Освен че стана лъскав като нов, ефекта беше НУЛЕВ!!!
За съжаление не разполагам с никакво ръководство за ремонт и нямам никаква идея какво да правя.
Моля, ако някой има предположение за причината - нека да даде съвет!
- Berov
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 19 сеп 2006, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 Ghia '87
- Status: Извън линия
И аз го имах този проблем 
Техникът ми каза:
Ще си поиграя да ти го оправя, но ще ти излезне скъпо. Няма сми ... купи си нов карбуратор за този модел на Форд - 130лв е, но очаквай до 2 години същия проблем. Нищо качествено няма да намериш в Българските магазини.
Попитах го дали няма някакво алтернативно решение ... все пак не ми се даваха 130лв за карборатор с нулева гаранция, а той ми отговори:
Моят съвет е, за да не се занимаваш повече с него - купи си карборатор от Лада 7-ца за 55лв, идваш да го поставя и забравяш за проблемите
Форда сега върви перфестно на бензин

Техникът ми каза:
Ще си поиграя да ти го оправя, но ще ти излезне скъпо. Няма сми ... купи си нов карбуратор за този модел на Форд - 130лв е, но очаквай до 2 години същия проблем. Нищо качествено няма да намериш в Българските магазини.
Попитах го дали няма някакво алтернативно решение ... все пак не ми се даваха 130лв за карборатор с нулева гаранция, а той ми отговори:
Моят съвет е, за да не се занимаваш повече с него - купи си карборатор от Лада 7-ца за 55лв, идваш да го поставя и забравяш за проблемите

Форда сега върви перфестно на бензин

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:36
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 benzin ('89)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрсните детайли съм проверил - добре са. Само ускорителната помпа не съм отварял, но ми се струва, че е добре.
Идеята на Беров е интересна, обаче ми се струва че монтажа ще ме позатрудни. В смисъл, че местата на смукача и лоста за газта вероятно не са на същите места като на сегашния карбуратор, че и въздушния филтър? А и като алтернатива е по-приемливо от нов Вебер със съмнително качество.
От друга страна си мисля дали не е свързано с няколкодневния дъжд. Нещо да се е намокрило и да ми убягва от погледа.
Идеята на Беров е интересна, обаче ми се струва че монтажа ще ме позатрудни. В смисъл, че местата на смукача и лоста за газта вероятно не са на същите места като на сегашния карбуратор, че и въздушния филтър? А и като алтернатива е по-приемливо от нов Вебер със съмнително качество.
От друга страна си мисля дали не е свързано с няколкодневния дъжд. Нещо да се е намокрило и да ми убягва от погледа.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Ако всичко е изправно и карбуратора е регулиран трябва да работи провери и другите компоненти кабели, свещи и тн..
Ако имаш възможност преди да сменяш карбуратор пробвай с някой назаем.
Мисля че вместо Вебера на 2107 по-удачен ще бъде Солекса на Самара 1.3 тъй като се задвижва с жило а и е пригоден за работа с безконтактно електронно запалване с обеднена смес. Въздушния филтър ако не пасва ще сложиш също от Лада.
Ако имаш възможност преди да сменяш карбуратор пробвай с някой назаем.
Мисля че вместо Вебера на 2107 по-удачен ще бъде Солекса на Самара 1.3 тъй като се задвижва с жило а и е пригоден за работа с безконтактно електронно запалване с обеднена смес. Въздушния филтър ако не пасва ще сложиш също от Лада.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:36
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 benzin ('89)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
След кратко повърхностно проучване на наличната техническа литература за Foerd Eskort, модели '80-'90г. нещата се проясниха малко. Ще обясня съвсем образно, без конкретни технически термини:
1. От карбуратора към корпуса на въздушния филтър отиват две тръбички. Едната ( по-къса и по-дебела с пречупени форми) се държеше съвсем леко в щуцерите и несъмнено то там има свободен достъп на въздух. Втората (по-дълга и по-къса) се беше откачила то корпуса на въздушния филтър и се оказа, че влияе доста сериозно върху работата на двигатела.
2. Изключително замърсен въздушен филтър, с по-голям размер от заводските предписания. В резултат на това - все едно почти няма такъв.
3. Оказа се че двигателя работи с безоловен 98 а не 95.
Явно е необходимо да се уплътнят много добре всички тръбопроводчета от и към карбуратора, за дасе осигурят неоходимия дебит и налягане/разреждане на въздушните потоци в камерите на карбуратора.
След като отстраня качествено всички гореспоменати проблеми и регулирам оборотитена празен ход ще докладвам за резултата. Надяван се да е повече от положителен.
И като чели няма да е лошо да погледана и свещите.
1. От карбуратора към корпуса на въздушния филтър отиват две тръбички. Едната ( по-къса и по-дебела с пречупени форми) се държеше съвсем леко в щуцерите и несъмнено то там има свободен достъп на въздух. Втората (по-дълга и по-къса) се беше откачила то корпуса на въздушния филтър и се оказа, че влияе доста сериозно върху работата на двигатела.
2. Изключително замърсен въздушен филтър, с по-голям размер от заводските предписания. В резултат на това - все едно почти няма такъв.
3. Оказа се че двигателя работи с безоловен 98 а не 95.
Явно е необходимо да се уплътнят много добре всички тръбопроводчета от и към карбуратора, за дасе осигурят неоходимия дебит и налягане/разреждане на въздушните потоци в камерите на карбуратора.
След като отстраня качествено всички гореспоменати проблеми и регулирам оборотитена празен ход ще докладвам за резултата. Надяван се да е повече от положителен.
И като чели няма да е лошо да погледана и свещите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта