мнение за фокус или мондео мк3
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
мнение за фокус или мондео мк3
дилемата ми е мондео МК3 но малкия мотор 2литра или фокус между 2000-2003г става въпрос за дизелов мотор някой колега да сподени мнение съвет понеже се двоумя
- chokolino771
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
- Местоположение: Търговище
- Status: Извън линия
Re: мнение за фокус или мондео мк3
Колега бих ти препоръчал Мондеото карах Фокуса на един приятел сега имам Мондео по широко е по удобно за пътуване разхода не вярвам да е с голяма разлика .Успех!!!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: мнение за фокус или мондео мк3
Колега трябва да знаеш едно нещо: и двата модела ако са комънреал(ТДЦИ) са са една и съща горивна апаратура.Ремонта е скъп.Да не говорим за другите неша като маховици и т.н. Ако не те плашат тези ремонти и цените им препоръчвам Мондеото.Всико зависи от това за какво ще ползваш автомобила.За дълъг път пак казвам Мондеото.Иначе за в града Фокуса си има своите предимства както и в цената при покупката.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 07 яну 2011, 20:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi , 130к.с., 2002г.
- Status: Извън линия
Re: мнение за фокус или мондео мк3
Колега от личен опит вече близо 3 години, както карам моето Мондео МКЗ 2002 г., което е от точно този модел и години към които си се насочил мога да споделя следното: Колата е много добра за нашите условия с тези разбити пътища окачването е изключително добро и здраво. Купих я 9 годишна нов внос от Италия за моя изненада се оказа, че италианеца изненадващо се беше грижил много добре за нея, защото до последно я беше обслужвал в официалния сервиз на Форд, видно от сервизната ѝ книжка, от нея разбрах и за реалните ѝ километри 270 000, нищо че автоджамбаза, когато ми я продаде на километража пишеше 118 000, а тя на толкова и изглеждаше. Колата когато я купих по нея всичко и беше оригинално и не беше сменяно нищо, за което можеш сам да си направиш извод за тази марка и модел, е винаги има някакви изключения, но аз съм доволен и не съм съжалил и за момент че направих този избор, защото за мен беше също така важно тези цени на части и ремонти да са поносими, от 2000г. насам производство, не трябва да си правим илюзии, че има евтини коли с евтина поддръжка. Но явно тези километри и години са ѝ били критични за този модел, защото на мен се падна честа да я отремонтирам за всички основни неща за които споменава колегата по-горе. Аз обаче бях психически предварително подготвен за тези ремонти и суми, които ми предстояха, защото твърдо бях решил колата да е дизел предвид, че търсех голяма удобна семейна кола, която да харчи малко, предишните ми коли бяха на газ, но след няколко сериозни инцидента, когато щях да гръмна като бомба се отказах от варианта бензин-газ, а големите коли от този клас от тези години харчат по много. Друго особено добро впечатление, което ми направи дизела и което ценя много е мощността, която има при ниските предавки на баир и без да караш с включен вентилатор и прегрян двигател, това е много ценно качество на дизела, ако ти се налага по-често да ходиш в планината.
Относно цените за тези ремонти:
смяна на съеденител, лагер-помпа, притискателен диск и демпферен маховик - двумасов, цена с труд - 1300лв;
смяна на всички ролки, пистов ремък - големия, демпферна шайба на коляновия вал-оригинална на Форд, цена с труд - 450лв;
рециклиране на 4 бр. дюзи, цена с труд - 900лв;
пълно рециклиране на горивна помпа, цена с труд - 1000лв;
Може тези суми да ти се струват малко стряскащи, но това е положението със съвременните ни автомобили, но пък може и да е по-зле, само се поинтересувай за някой други германски марки и модели и ще ти стане ясно, какво имам предвид.
Успех!
Относно цените за тези ремонти:
смяна на съеденител, лагер-помпа, притискателен диск и демпферен маховик - двумасов, цена с труд - 1300лв;
смяна на всички ролки, пистов ремък - големия, демпферна шайба на коляновия вал-оригинална на Форд, цена с труд - 450лв;
рециклиране на 4 бр. дюзи, цена с труд - 900лв;
пълно рециклиране на горивна помпа, цена с труд - 1000лв;
Може тези суми да ти се струват малко стряскащи, но това е положението със съвременните ни автомобили, но пък може и да е по-зле, само се поинтересувай за някой други германски марки и модели и ще ти стане ясно, какво имам предвид.
Успех!
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: мнение за фокус или мондео мк3
мондеото го отписах като цена поддръжка и данък фокуса ще е но стария мотор 90 коня
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта