нов контактен ключ
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
Извинете , нещо не разбрах
- първо Tati_go си е поръчал нов ключ с транспондер от UK , защото в България е по - скъп или го няма , или на сайта има по - точен избор ? / между другото сайта си заслужава да се разгледа / После ампулката в транспондера са я сменили с нова , за да му пасне на годината и модела , което ще рече , че ключаря в Търново я е намерил отнякъде , после я е копирал за новия ключ , което не означава ли - програмирал , а после пък нямал програматор и ......???
Да уточниме все пак нещо - на сайта се вижда изваден от ключа транспондер с вложена в него ампула , което означава , че едното без другото не върви и двете са едно и също нещо
Нали ? Светнете
ме ако бъркам нещо .





Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
На въпросния сайт видях нещо , което ме учуди - фокуса ми е с кръгъл ключ а на страницата са показани плоски заготовки за фокус и кръгли за мондео-4C и 4D . Защо ли ?
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
Новите Фокуси са с плосък ключ, а на Фокус 1 ключа си е обикновен фордовски пирон. Най-вероятно на сайта не са отбелязали за коя генерация Фокус иде реч.
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
Има два начина да накараш имобилайзера да познава новия ключ. Единия е да го програмираш за нов ключ. Другия е да копираш транспондера и да му направиш копие и да поставиш в новия ключ. При втория метод "лъжеш" имобилайзера който знае че има само един ключ, оригинала и копието за него са едно и също нещо, в което няма нищо лошо понеже колата ще си пали без проблем. Обикновено има и други ключове в паметта ако не ги притежаваш понеже са изгубени или откраднати или спестени от предишни собственици. При първия метод се казва на имобилайзера че трябва да започне да разпознава и друг транспондер съответно в нов ключ, т.е. добавя се още един в паметта. Като за постигане на това има два варианта. Единия е както го описа колегата по-горе ако имаме червения ключ или два вече записани в паметта ключове. Другия е с програматор или със сервизно оборудване предназначено за тази цел. Ако имаме само един ключ се минава през програматор задължичелно, понеже няма процедура която да включим режима на обучаване на ключове само с един ключ.иво г. иванов написа:Извинете , нещо не разбрах- първо Tati_go си е поръчал нов ключ с транспондер от UK , защото в България е по - скъп или го няма , или на сайта има по - точен избор ? / между другото сайта си заслужава да се разгледа / После ампулката в транспондера са я сменили с нова , за да му пасне на годината и модела , което ще рече , че ключаря в Търново я е намерил отнякъде , после я е копирал за новия ключ , което не означава ли - програмирал , а после пък нямал програматор и ......???
![]()
Да уточниме все пак нещо - на сайта се вижда изваден от ключа транспондер с вложена в него ампула , което означава , че едното без другото не върви и двете са едно и също нещо
Нали ? Светнете
ме ако бъркам нещо .



- Tati_go
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 23 юли 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Focus. 1.8, TDCi, 100 к.с., 2003 г., комби.
- Местоположение: Г. Оряховица
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
"...
1.Поставяме първия ключ (master key) в контакта за палене и завъртаме на позиция II
2.Връщаме на 0 и махаме ключа
3.Поставяме втория ключ в контакта за палене и завъртаме на позиция II
4.Връщаме на 0 и махаме ключа
5.Активира се режим на програмиране и имаме десет секунди, за да:
6.Поставяме новия ключ в контакта за палене и завъртаме на позиция II
7.Връщаме на 0 и махаме ключа
8.Изчакваме 10 секунди за излизане системата от режим на програмиране..."
Освен по този начин (без чужда помощ и заплащане) транспондерът може да се програмира:
- на място, в колата, като със специален уред се прочете кода записан в самата кола и се програмира новия ключ:
- на място, при ключаря, като пак с компютър се прочете кода от оригинален работещ ключ и се програмира новия ключ;
- при дилърите на "Форд", които по номерата на ключа се намира, те на какъв код отговарят и съответно този код се записва в новия ключ.
1.Поставяме първия ключ (master key) в контакта за палене и завъртаме на позиция II
2.Връщаме на 0 и махаме ключа
3.Поставяме втория ключ в контакта за палене и завъртаме на позиция II
4.Връщаме на 0 и махаме ключа
5.Активира се режим на програмиране и имаме десет секунди, за да:
6.Поставяме новия ключ в контакта за палене и завъртаме на позиция II
7.Връщаме на 0 и махаме ключа
8.Изчакваме 10 секунди за излизане системата от режим на програмиране..."
Освен по този начин (без чужда помощ и заплащане) транспондерът може да се програмира:
- на място, в колата, като със специален уред се прочете кода записан в самата кола и се програмира новия ключ:
- на място, при ключаря, като пак с компютър се прочете кода от оригинален работещ ключ и се програмира новия ключ;
- при дилърите на "Форд", които по номерата на ключа се намира, те на какъв код отговарят и съответно този код се записва в новия ключ.
Не ме интересува какво ще кажат за мен, стига да не е истина!
- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
Колеги да попитам и аз нещо - купих си Форд Фокус 2000 г. тдди, дадоха ми два ключа със чип без дистанционно, но със синъо, та това главният ключ и резервният ли са или не? Доколкото разбирам от прочетеният коментар на колегата methodboy (Само да споменем, че master е червения ключ) и си правя извод, че не. И да попитам като колата е с имобилайзер, може ли да се вземе ключ с дистанционно, който да отваря от разстояние и да си върши естествено всички останали функции (палене, отваряне без дистанционното и т.н.)?
Мерси предварително
Мерси предварително
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
Правилно си разбрал - след като нямаш ключ с червено , то не можеш да обучаваш други ключове. При Фокус 1 като твоя ключа е обикновен фордовски пирон - ако искаш ключ с дистанционно, то си търси по обявите ключа с трите бутона - от Фокус, Мондео 2... мисля, че и Фиестата от тези години е с такъв. Има теми как се обучават бутоните, а за чипа на имобилайзера при ключар.
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
jumpman написа:Колеги да попитам и аз нещо - купих си Форд Фокус 2000 г. тдди, дадоха ми два ключа със чип без дистанционно, но със синъо, та това главният ключ и резервният ли са или не? Доколкото разбирам от прочетеният коментар на колегата methodboy (Само да споменем, че master е червения ключ) и си правя извод, че не. И да попитам като колата е с имобилайзер, може ли да се вземе ключ с дистанционно, който да отваря от разстояние и да си върши естествено всички останали функции (палене, отваряне без дистанционното и т.н.)?
Мерси предварително
Ключът е червен на цвят, не само чипа целия. С два ключа можеш да програмираш стига единия да не е клонинг на втория. А това с дистанционното може да се пробва. Обучаването на дистанционното трае по малко от минутка.



- Tati_go
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 23 юли 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Focus. 1.8, TDCi, 100 к.с., 2003 г., комби.
- Местоположение: Г. Оряховица
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
Имаше програматор - почти цял лаптоп.
И новия ключ го програмира като свърза програматора към колата, от там дръпна кодовете и ги прехвърли на новия ключ.
Това продължи няколко минути. Можеше да ги копира и от стария ключ, но от компа на колата е по сигурно.
И новия ключ го програмира като свърза програматора към колата, от там дръпна кодовете и ги прехвърли на новия ключ.
Това продължи няколко минути. Можеше да ги копира и от стария ключ, но от компа на колата е по сигурно.
Не ме интересува какво ще кажат за мен, стига да не е истина!
- Tati_go
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 23 юли 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Focus. 1.8, TDCi, 100 к.с., 2003 г., комби.
- Местоположение: Г. Оряховица
- Status: Извън линия
Re: нов контактен ключ
Имаше програматор!
Предложи ми:
- програмиране по номерата на колата;
- програмиране с четене от оригиналния ключ;
- програмиране с четене от компа на колата.
Избрахме последното - най-бавно, но най-сигурно.
Предложи ми:
- програмиране по номерата на колата;
- програмиране с четене от оригиналния ключ;
- програмиране с четене от компа на колата.
Избрахме последното - най-бавно, но най-сигурно.
Не ме интересува какво ще кажат за мен, стига да не е истина!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта