Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Здравейте.Искам да попитам колегите със същия модел автомобил.Как загряват автомобилите ви през зимата.Първа зима ми е с фокуса и колата загрява много трудно.Стрелката за удари средата трябва поне 30-40 мин. работа и то да е на обороти.Смених термостата,същата работа.Вътре също не духа като стария ескорт а двигателя реално погледнато е един и същи,просто този е с команрейл система.Приятели ми казват че команрейла загрявал много трудно но чак пък толкова..
Виж как Ford минава покрай теб
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
И при мен е така и почвам да се дразня. Днес, София-Боровец, стрелката едва благоволи да се отлепи и стигна най-много до 10часа. Мисля да сменя термостата, но ако това не е помогнало при теб...... Дано и някой друг колега се включи, че това недозагряване нерви...
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
И при мен трудно загрява, но не като на колегата от първия пост. Не знам всъщност и колко студено е при вас, при сегашните 3-4 градуса за около 10 мин градско каране стрелката стига 12 часа. Но трябва да се има предвид, че карам около 1-2 мин или около и малко над километър по леко да не тормозя напълно студения мотор и като видя, че стрелката се отлепи от крайно ляво положение, почвам да си я настъпвам стабилно. Ако карам с по 1700-2000 оборота ще е мъчна работа предполагам достигането на оптимална температура. 6та година вече сме с фокуса, датчици не съм сменял до сега, но като чета как загряват чуждите фокуси явно не ми се и налага за момента да го правя.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Проверявали ли сте свещите за подгряване на антифриза?
- Streetracing
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 20 ное 2013, 21:05
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 02' TDDI
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
И моята много трудно загрява, трябва да карам бая градско че да отлепи стрелката в сравнение с бившите ми коли чак странно ми се вижда до сега не ми се е случвало такова нещо
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 01 авг 2012, 15:39
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk3 1.6TDCi 95hp Sedan
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Това е положението с комънрейла. Изстива докато работи на место. В чудо се видях миналата зима (беше ми първа зима с тази кола). За да може да работи на що-годе прилична температура двигателя (около 60-65 градуса, по никакъв начин не вдигаше повече) цяла зима карах без парно с ръкавици и шапка. Тази зима обаче взех мерки и монтирах автономен отоплител Вебасто и се родих. Край с мръзненето, а и двигателя си вдига спокойно работната температура. Така че това е само спасението.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Трудното загряване е съвсем нормално за дизел. Едно от нещата,които не харесвам в този тип двигатели е и това, че зимата не топлят. При работа на място изстиват и в това няма нищо нередно. Патил съм го с чисто нов автомобил и знам за какво става въпрос. За да има парно трябват допълнителен отоплител, дали ще е електрически, или на гориво няма значение. Виждам, че колегата с новия Фокус е достигнал до същото заключение и си е решил проблема.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Малкия ми Фокус, винаги достигаше работната си температура. За времето за достигане няма да говоря, но независимо, колко беше студено навън, винаги си правеше минимум 80 градуса. При мен подгряването на интифриза работеше и това явно помагаше на двигателя да достигне бързо работната си температура, отделно от това имах и топлообменник свързан с EGR-a, който също работеше. Ако вашия EGR е затапен, трябва да се наблюдава по трудно затопляне на двигателя. Всъщност на някой Фокуси съм забелязвал, че нямат такъв топлообменник.
Общо взето, за да топли Фокуса, трябва да има изправна подгряваща система на антифриза и при наличие на топлообменник, да не се затапва EGR-а.
Общо взето, за да топли Фокуса, трябва да има изправна подгряваща система на антифриза и при наличие на топлообменник, да не се затапва EGR-а.
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Колеги, свещите за подгряване на антифриза, същите ли са каквито са на двигателя? Моята също не може да загрее бързо при студено време. Сигурно не работят. Не съм ги замервал,но ще го направя тези дни.
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 01 авг 2012, 15:39
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk3 1.6TDCi 95hp Sedan
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Далеч не всички автомобили имат подгревни свещи на антифриза. Тези правни за "умерен" климат излизат от завода без. Германките имат, италианките - не всички, тези правени за България нямат.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Колега, ако не те затруднявам ,дай малко информация за този отоплител.Ел. ли е или е с нафта? И как преди двигателя е работил на 60-65градуса, а сега достига работна температура? Тази машинка само салона ли затопля,или е вързана с охладителната система?JFS написа:Това е положението с комънрейла. Изстива докато работи на место. В чудо се видях миналата зима (беше ми първа зима с тази кола). За да може да работи на що-годе прилична температура двигателя (около 60-65 градуса, по никакъв начин не вдигаше повече) цяла зима карах без парно с ръкавици и шапка. Тази зима обаче взех мерки и монтирах автономен отоплител Вебасто и се родих. Край с мръзненето, а и двигателя си вдига спокойно работната температура. Така че това е само спасението.
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Вързана е към охладителната система. Има електрически, като този на снимката,, седи отзад на двигателя, на преградата към купето и нафтов (мисля, че е монтиран около предния ляв фар).kosta69 написа:,дай малко информация за този отоплител.Ел. ли е или е с нафта? И как преди двигателя е работил на 60-65градуса, а сега достига работна температура? Тази машинка само салона ли затопля,или е вързана с охладителната система?
Ето го оригиналния, който е монтиран и при мен:

-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 01 авг 2012, 15:39
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk3 1.6TDCi 95hp Sedan
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
kosta69 написа:Колега, ако не те затруднявам ,дай малко информация за този отоплител.Ел. ли е или е с нафта? И как преди двигателя е работил на 60-65градуса, а сега достига работна температура? Тази машинка само салона ли затопля,или е вързана с охладителната система?JFS написа:Това е положението с комънрейла. Изстива докато работи на место. В чудо се видях миналата зима (беше ми първа зима с тази кола). За да може да работи на що-годе прилична температура двигателя (около 60-65 градуса, по никакъв начин не вдигаше повече) цяла зима карах без парно с ръкавици и шапка. Тази зима обаче взех мерки и монтирах автономен отоплител Вебасто и се родих. Край с мръзненето, а и двигателя си вдига спокойно работната температура. Така че това е само спасението.
Работи на нафта. Вързана е към малкия кръг и по този начин затопля и двигателя и салона. Може да се настройва в точен час да се включва, може да се стартира от GSМ, може и от бутон на таблото. Хубавото е че сутрин (или вечер когато си тръгваш от работа) я стартираш 20мин. предварително и когато се качиш в колата вътре вече е топло (духа си от дюзите на парното), двигателя е загрят до около 70гр. и нямаш да стържеш заскрежени стъкла. Разбира се когато завъртиш ключа палиш вече топъл двигател, което е много добре за него.
Друго интересно за работата на допълнителния отоплител е че работи на пълна мощност (разхода на нафта е около 0.5 л/ч) до 75гр., след това минава на половин мощност (разхода е около 0.250 л/ч), когато двигателя загрее напълно се изключва, а ако температурата падне сам се включва отново, за да подпомага загряването.
Само да добавя за разхода на нафтата, че тези 75гр. колата ги достига за не повече от 2-3км. когато стартираш доотоплителя със стартирането на автомобила. Така че не му се притеснявай не е болка за умиране и няма да ти вдигне много месечния бюджет за гориво.
Преди да го поставя колата просто не загряваше. Докато бях в движение горе-долу държеше до 75гр., но в момента в който спра на светофар виждах стрелката как се срива. При външни температури около и малко над 0гр. падаше под минимума на скалата за по-малко от половин минута стоене на място. Ако мръзнех без парно то тогава се задържаше на 60-65гр. температурата на антифриза.
В общи линии е това. Ако те интересува друго питай. Модела на моя доотоплител е Webasto Termo Top Evo 5. Можеш и повече да прочетеш из нета ако искаш.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Колега JFS,благодаря за изчерпателният отговор.Заинтригува ме този отоплител, и ще проверя в нета.Това което описваш е наистина чудесно.Браво!
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Намерих информация за тези отоплители в нета.
Наистина "кефа цена няма"!Изпипано е от-до!Много ми харесва цялата работа,но на този етап не мога да си го позволя за съжаление.Цената си е добра, или по-точно...не е добра за мен!
За сега ще се опитам да въстановя оригиналния ел.отоплител за антифриза, който е монтиран на колата.
Но ще продължавам да си мисля за "кефа" и цената му !
Наистина "кефа цена няма"!Изпипано е от-до!Много ми харесва цялата работа,но на този етап не мога да си го позволя за съжаление.Цената си е добра, или по-точно...не е добра за мен!
За сега ще се опитам да въстановя оригиналния ел.отоплител за антифриза, който е монтиран на колата.
Но ще продължавам да си мисля за "кефа" и цената му !
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Не е лошо да си проверявате и малкия термостат свързан с охлаждането на маслото. Съвсем малко да изпуска или да отваря по-рано и се получава точно този ефект. Няма загряване понякога и през топлите дни. Успех!
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Колега къде се намира този малък термостат точно и лесно ли се сменя?
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Температура Форд фокус 1.8 ТДЦИ 2003
Фокус нямат "малък" термостат за охлаждането на маслото. Само Мондео мк3 са с 2 термостата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта