Дали да добавя ламда контрол???
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
Дали да добавя ламда контрол???
Чудя се дали да добавя стъпковото моторче (то аз така му викам де) към газовата. Разхода ми е... хммм ми зависи как карам в диапазона 6-8.5 зависи... градско/извънградско или смесено,а и от ръчкането... даже успях да докарам градския разход същия като извънградския
Да речем, че градското ми е 7-7.5 то нали съм сложил и по- големи гуми та сигурно е и по-нисък даже
поне така се утешавам.
Та чуденето ми е дали разхода ще се намали дотолкова, че да оправдае тази инвестиция от 200-250 лв. А ако се питате колко карам от монтажа на газовата до сега /монтирах на 20.05/ съм заредил газ за към 400 лв, ама не помня километража... та това са към 500 литра газ, значи около 6650 км...


Та чуденето ми е дали разхода ще се намали дотолкова, че да оправдае тази инвестиция от 200-250 лв. А ако се питате колко карам от монтажа на газовата до сега /монтирах на 20.05/ съм заредил газ за към 400 лв, ама не помня километража... та това са към 500 литра газ, значи около 6650 км...
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
А бе и аз се замислям за ламбда контрол, точно заради работата на двигателя в различните режими. Според мене настройката на газовата може да се направи само в определен режим на работа /който е прекалено тесен/ - например за работа на 3000 оборота. Всяка работа под и над този диапазон вече не е оптимална. Като си под 3000об. колата гори повече - като си над тези обороти, вече нямаш мощност. А и незнам как седи въпроса със задръстванията, в които седя на едно място минимум по половин час на ден - дали с ламбда контрола ще харчи по-малко?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не! Няма! Настройките се правят на:
1.Празния ход
2.На високите обороти (3000)
3.На ниските обороти (2ххх)
Проблем са оборотите над 3000 заради скоростта на горене на газта. В този случай ламбда-контрола спомага за намаляне на количеството гориво и предполагам за увеличение на предварението с цел горенето да не завършва в колекторите
1.Празния ход
2.На високите обороти (3000)
3.На ниските обороти (2ххх)
Проблем са оборотите над 3000 заради скоростта на горене на газта. В този случай ламбда-контрола спомага за намаляне на количеството гориво и предполагам за увеличение на предварението с цел горенето да не завършва в колекторите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта