Лампата на акумулатора свети понякога - focus 1.8 tddi 2001
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 17 апр 2013, 22:09
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115 hp 2001 г. (коНби)
- Status: Извън линия
Re: Лампата на акумулатора свети понякога - focus 1.8 tddi 2001
....да допълня малко по темата. Както съм споменал в по-горния си пост, следя уреда за зареждането на акумулатора и забелявам, че когато е по-студено зареждането ства по-бавно. Сега като следя да не държа за продължително време тока на зареждане да е по-малък от 13 волта и лампата за акумулатора не светва. Следя - имам в предвид, че като включа подгряването на предното или задното стъкло, тока с който се зарежда акумулатора да е в рамките на 13.5-14 волта. Това се постига (при мен) като държа оборотите над 1100. Иначе на 900 оборота при включено подгряване зарежда с около 11.9 - 12.1 волта. Незнам дали е проблем това. Сега като е по-хладно, то студове още няма де, така се получава. Повечето ми каране е градско на 4-5 километра и спирам до работата, вечерта същата история и така всеки ден. ...и разхода отиде на 8.5 на 100.
Да отбележа, че акумулатора ми е читав, НО е 70 Ач с 620 А стартов ток. Знам, че е малък за дизел 1.8 , но за сега, докато умре ще е той.... не ми се дават в момента 200 кинта за Бош силвър-5 - 80 Ач със 780 А стартов ток (знам какво ми трябва). Поне съм го обул Фокусника за зимата (дето я няма) с нови Континенталки ТС 850
, но това е друга тема.
Споделяйте за "Лампата на акумулатора", а аз ще продължавам да следя как се държи и как зарежда в студеното.
Да отбележа, че акумулатора ми е читав, НО е 70 Ач с 620 А стартов ток. Знам, че е малък за дизел 1.8 , но за сега, докато умре ще е той.... не ми се дават в момента 200 кинта за Бош силвър-5 - 80 Ач със 780 А стартов ток (знам какво ми трябва). Поне съм го обул Фокусника за зимата (дето я няма) с нови Континенталки ТС 850

Споделяйте за "Лампата на акумулатора", а аз ще продължавам да следя как се държи и как зарежда в студеното.
"Мисленето е най-трудната работа на света. Затова толкова малко хора се захващат с нея." - Хенри Форд
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 14 юли 2013, 17:40
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
- Status: Извън линия
Re: Лампата на акумулатора свети понякога - focus 1.8 tddi 2001
В скоро време ще си взема и аз волтметър за запалката и ще проследа какво става. Иначе с новия алтернатор само тези 2 пъти дето ми светна лампата за 2 месеца вече.
По важното - ходих до МОТО ФОЕ, там прегледаха хората цялата ел инсталация със зареждането и казаха, че няма нищо. Изчистиха грешките от компютъра и казаха, че е имала грешка за зареждането. Надявам се от това да е било присветването при новия алтернатор. Също казаха, че ако светне лампата без да гася да отида при тях да я видят, обаче това трудно ще стане. По добре отидете да ви изчистят грешките от компютъра и пробвайте пак! Във МОТО ФОЕ ми взеха 30лв. да прегледа и чистенето.
По важното - ходих до МОТО ФОЕ, там прегледаха хората цялата ел инсталация със зареждането и казаха, че няма нищо. Изчистиха грешките от компютъра и казаха, че е имала грешка за зареждането. Надявам се от това да е било присветването при новия алтернатор. Също казаха, че ако светне лампата без да гася да отида при тях да я видят, обаче това трудно ще стане. По добре отидете да ви изчистят грешките от компютъра и пробвайте пак! Във МОТО ФОЕ ми взеха 30лв. да прегледа и чистенето.
ford focus 1.8 tddi 2001
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 14 юли 2013, 17:40
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
- Status: Извън линия
Re: Лампата на акумулатора свети понякога - focus 1.8 tddi 2001
Взех си вотметър за запалката и ме притеснява факта, че докато не загрее хубаво колата, при 800 оборота(не на скорост, без газ) с парно на 1 и стерлини пада до 12.5V и при подаване на газ стига до 14.2, паднат ли оборотите пада и волтажа отново... След като загрее вече, без значение какви консумативи и дали давам газ или не си е 14.2 V... На един колега голфа го пробвахме с волтметъра студен, запали 14.2 и никакво влияние от ОБОРОТИЕ!
Обяснение на това явление има ли?
Обяснение на това явление има ли?
ford focus 1.8 tddi 2001
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Лампата на акумулатора свети понякога - focus 1.8 tddi 2001
На колегата ти Голф-а да не е бензинов или ако е дизел - да е помпа-дюза?guarani_s написа:Взех си вотметър за запалката и ме притеснява факта, че докато не загрее хубаво колата, при 800 оборота(не на скорост, без газ) с парно на 1 и стерлини пада до 12.5V и при подаване на газ стига до 14.2, паднат ли оборотите пада и волтажа отново... След като загрее вече, без значение какви консумативи и дали давам газ или не си е 14.2 V... На един колега голфа го пробвахме с волтметъра студен, запали 14.2 и никакво влияние от ОБОРОТИЕ!
Обяснение на това явление има ли?
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 14 юли 2013, 17:40
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
- Status: Извън линия
Re: Лампата на акумулатора свети понякога - focus 1.8 tddi 2001
нито едното...OgiDogi написа:На колегата ти Голф-а да не е бензинов или ако е дизел - да е помпа-дюза?guarani_s написа:Взех си вотметър за запалката и ме притеснява факта, че докато не загрее хубаво колата, при 800 оборота(не на скорост, без газ) с парно на 1 и стерлини пада до 12.5V и при подаване на газ стига до 14.2, паднат ли оборотите пада и волтажа отново... След като загрее вече, без значение какви консумативи и дали давам газ или не си е 14.2 V... На един колега голфа го пробвахме с волтметъра студен, запали 14.2 и никакво влияние от ОБОРОТИЕ!
Обяснение на това явление има ли?
ford focus 1.8 tddi 2001
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 14 юли 2013, 17:40
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
- Status: Извън линия
Re: Лампата на акумулатора свети понякога - focus 1.8 tddi 2001
ford focus 1.8 tddi 2001
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта