Zetec-S - смяна на ремък и ролка
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Zetec-S - смяна на ремък и ролка
Мислих че съм готов с това какво трябва да се смени.
Ремък + една ролка.
МП -Ремък- 59 лв, обтегач-158, ролка / стойка с ролка/ 165 лв
Притеснението ми идва от това, че това което съм намерил и спрял е на по-виска цена от другите които намерих но доста по-ефтино от това което ми подадоха като инфо от МП.
Става дума за комплект ремък и ролка на QH за 139 лв.
На други места ролка ina(незнам как се пише правилно) и ремък Роланд - 110 лв общо.
Обаче никъде не споменаваха обтегача отделно ролка отделно както в МП. Гледах комплекта на QH и ми се стори че ролката е с обтегача.
Е тва ми е първи сбълък с тази технология Zetec и смяна на ангренажен ремък и ролка(и) няма си ги сменявам аз но ще ми сложат каквото занеса.
Само на това място на което ми предложиха QH комплекта ми казаха, че след март 97 имало някаква промяна и изрично ме питаха дали съм сигурен за месеца. Е Microkat я изкарва май месец, че е произведена а регистрацията и е юли по документи.
Знам че има много теми и писано за ремък и ролки но до скоро нямаше Zetec-S двигател във форума. Сега има 2 за които съм сигурен - моя и на Megatronic.
Оу на Megatronic по Microkat не се води S - извинявам се
Начи оставам само аз
Е картинката е еднаква и за 2-та мотора 
9 и 6 трябва да са въпросните обтегач и ролка.
Картинката е и за 1,6 EFI

Абе зачетох се в една тема, ролката и при другите разбрах, че една и няма нищо кой знае какво по-спецялно на тоя S но не намерих да се споменва прословутия обтегач. Начи си върви с ролката и инфото от МП ми образува паника та пуснах питането.
Или нищо не съм разбрал
Или ролката е тва доло (2,3,7 и 8 ) а обтегач ...... ?!?
Ремък + една ролка.
МП -Ремък- 59 лв, обтегач-158, ролка / стойка с ролка/ 165 лв
Притеснението ми идва от това, че това което съм намерил и спрял е на по-виска цена от другите които намерих но доста по-ефтино от това което ми подадоха като инфо от МП.
Става дума за комплект ремък и ролка на QH за 139 лв.
На други места ролка ina(незнам как се пише правилно) и ремък Роланд - 110 лв общо.
Обаче никъде не споменаваха обтегача отделно ролка отделно както в МП. Гледах комплекта на QH и ми се стори че ролката е с обтегача.
Е тва ми е първи сбълък с тази технология Zetec и смяна на ангренажен ремък и ролка(и) няма си ги сменявам аз но ще ми сложат каквото занеса.
Само на това място на което ми предложиха QH комплекта ми казаха, че след март 97 имало някаква промяна и изрично ме питаха дали съм сигурен за месеца. Е Microkat я изкарва май месец, че е произведена а регистрацията и е юли по документи.
Знам че има много теми и писано за ремък и ролки но до скоро нямаше Zetec-S двигател във форума. Сега има 2 за които съм сигурен - моя и на Megatronic.
Оу на Megatronic по Microkat не се води S - извинявам се
Начи оставам само аз


9 и 6 трябва да са въпросните обтегач и ролка.
Картинката е и за 1,6 EFI


Абе зачетох се в една тема, ролката и при другите разбрах, че една и няма нищо кой знае какво по-спецялно на тоя S но не намерих да се споменва прословутия обтегач. Начи си върви с ролката и инфото от МП ми образува паника та пуснах питането.
Или нищо не съм разбрал

Или ролката е тва доло (2,3,7 и 8 ) а обтегач ...... ?!?

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Предлагам ти да направиш следното:
след като са ти казали, че има изменения да отидеш там където ше сменяш ремъка и да ги накараш да го свалят, да проверят дали има луфт в ролката (инак няма смисъл да я сменяш) и ако се наложи да отидеш със свалената ролка до магазина и да я сравниш с тази от комплекта.(Мнението е мое решението си е лично твое )
П.С. За обтегача не знам дали трябва да се сменя, мойта е с фиксирана обтяжна ролка.
след като са ти казали, че има изменения да отидеш там където ше сменяш ремъка и да ги накараш да го свалят, да проверят дали има луфт в ролката (инак няма смисъл да я сменяш) и ако се наложи да отидеш със свалената ролка до магазина и да я сравниш с тази от комплекта.(Мнението е мое решението си е лично твое )
П.С. За обтегача не знам дали трябва да се сменя, мойта е с фиксирана обтяжна ролка.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Той е нещото което ме накара да пусна нова тема.HACKO написа:П.С. За обтегача не знам дали трябва да се сменя, мойта е с фиксирана обтяжна ролка.
За свалянето и проверката ще стане малко сложно щото се откачал двигателя и ще отнеме време а аз съм на работа

А и като гледам как всичко е оригиналното по тази кола искам като съм тръгнал да сменявам да го сменя и да не ровя повече там. Километрите до следващата смяна на ремък ще ги навъртя до пенсия сигурно.

П.С. Като казах оригинално, филтъра на климатик-купе ми се струва, че е сложен в Германия когато е произвеждана. Какво имаше вътре и какъв беше.

Забележка!
Фиестата е вкарана от Италия.
Произведена в Германия и служила вярно на някой в Италия.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Вземай комплекта на QH ама питай имат ли от двата модела щото може да се окаже че твоя е от другите (съгласно законите на Мърфи).Някои модели са с полуобли зъби на ремъка а не с трапецовидни внимавай да са точни че инак издържа около 10000км и се къса.
Ролката е №6 обтегача №9.
Даже и да е от Германия поне ремъка се сменя щото....
Ролката е №6 обтегача №9.
Даже и да е от Германия поне ремъка се сменя щото....
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Zetec-S - смяна на ремък и ролка
По микрокат може и да не се води, но по двигател тъй се водиpaci написа:Знам че има много теми и писано за ремък и ролки но до скоро нямаше Zetec-S двигател във форума. Сега има 2 за които съм сигурен - моя и на Megatronic.
Оу на Megatronic по Microkat не се води S - извинявам се
Начи оставам само аз![]()

http://img418.imageshack.us/my.php?image=fiestahv0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
И аз от 1 месец съм решил да сменям, но все немога да събера пари, от емкомплект ми предложиха комплекта - ремък, обтяжна и паразитна ролка, забравих на кой производител, за 120 лева.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
paci, съветвам те като си тръгнал да сменяш да смениш всичко. Имам предвид и ролките, освен ремъка. НЕЗАВИСИМО дали хлабини в ролките или не.
Един колега направи тази грешка да смени само ремъка. Резултата беше, че ремъка изкара 10-15 хил. км. и се скъса -> нов ремък, ролки + 16 клапана. Вярно при него излезе по евтино (става дума за Нубира), но е кофти експеримент и в крайна сметка от това не се пести.
Един колега направи тази грешка да смени само ремъка. Резултата беше, че ремъка изкара 10-15 хил. км. и се скъса -> нов ремък, ролки + 16 клапана. Вярно при него излезе по евтино (става дума за Нубира), но е кофти експеримент и в крайна сметка от това не се пести.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Кое на картинката е всичко?Любо написа:paci, съветвам те като си тръгнал да сменяш да смениш всичко. Имам предвид и ролките, освен ремъка. НЕЗАВИСИМО дали хлабини в ролките или не.
И валовете ли да сменя.
Кое се сменява.
Какво да диря ?
Не става да ида в магазина и да ги питам какво да сменя.


Тази ролка къде е доло сменява ли се ?
То друго не остана

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Оки, ясноHACKO написа:Не става въпрос да сменяш и зъбните колела мисля че Любо визира моето мнение за запазването на ролката ако няма луфт (прав е).

Ремък и ролка са като ролката е с обтегача. Като ида да купя комплекта и ще гледам. А може и да го снимам.
п.с.
Любо

Абе що ми се стори позната мутра от снимките в "батко, кака ... дрън дрън ..."
Тряя познавам един Любо от Троян

Недей пиши тука


- webster
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 05 мар 2006, 16:39
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25i Zetec-s 1998г.
- Status: Извън линия
Много внимавай кой ще ти смени ремъка. Аз имам също zetec-s и уж да не давам пари отидох при един познат майстор и резултата беше незатегнат добре ремък + 16 изкривени клапани
На всичкото отгоре после като сменял клапаните не е сложил нови гумички незнайно защо и сега най-вероятно горенето на масло идва от там...

На всичкото отгоре после като сменял клапаните не е сложил нови гумички незнайно защо и сега най-вероятно горенето на масло идва от там...
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не това имах предвид! И не всичко на картинкатаHACKO написа:Не става въпрос да сменяш и зъбните колела мисля че Любо визира моето мнение за запазването на ролката ако няма луфт (прав е).

Исках да кажа да смениш ремъка И ролките, независимо дали има луфт в тях.
Под ролки рзабирам обтягащата ролка (заедно с обтегача) + парзитна ролка (ако има).
За това дадох пример д колегата с Нубирата - нямало луфт в ролката му и не я сменили, резултата съм го написал - във финансово отношение 3-4 пъти по-скъп ремонт.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

Съвет(горещ): колкото и да е ДЕБЕЛО,смяната да се извърши само в МП-само там знаят как става ПРАВИЛНАТА смяна на ангренажния ремък с обтегач и ролка!
fiestaracing-just race!!!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ми взех.
В комплекта на QH ролката е INA.
Обаче трябва ли да пише някъде какъв пробег дават на този комплект? Нищо не намерих по кутиите.
Е ви една фотосесия какво купих и едно дето е друга тема но не съм аз ...
В комплекта на QH ролката е INA.
Обаче трябва ли да пише някъде какъв пробег дават на този комплект? Нищо не намерих по кутиите.
Е ви една фотосесия какво купих и едно дето е друга тема но не съм аз ...

- Прикачени файлове
-
- Снимка(20).jpg
- (11.69 KБ) Свален 216 пъти
-
- Снимка(23).jpg
- (11.23 KБ) Свален 220 пъти
Последна промяна от paci на 04 яну 2007, 23:22, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 23 сеп 2005, 10:18
- Модел на автомобила: sierra 2.0i
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
здравейте!
искам да попитам как се сменя ангренажния ремък на 1.7 zetech двигателя , който се слага на Пума?
или п-конкретно въпросът ми е- след като съм го свалил как да намеря белезите на коляновия, вал , тък като шайбата е без шпонка? в нета видях, че има някакъв специален болт , който се везинтва в цилиндровия блок и по него се намира ГМТ на първи цилиндър. обаче , като го не знаем този болт какъв е, как става тарикатлъка?
искам да попитам как се сменя ангренажния ремък на 1.7 zetech двигателя , който се слага на Пума?
или п-конкретно въпросът ми е- след като съм го свалил как да намеря белезите на коляновия, вал , тък като шайбата е без шпонка? в нета видях, че има някакъв специален болт , който се везинтва в цилиндровия блок и по него се намира ГМТ на първи цилиндър. обаче , като го не знаем този болт какъв е, как става тарикатлъка?
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 25 авг 2006, 10:54
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 96 1.25 16V ZETEC-S 75HP
- Status: Извън линия
преди да свалиш ангренажа го прикарай на белег и тогава свали иначе после е кофти за зацепванеlubb написа:здравейте!
искам да попитам как се сменя ангренажния ремък на 1.7 zetech двигателя , който се слага на Пума?
или п-конкретно въпросът ми е- след като съм го свалил как да намеря белезите на коляновия, вал , тък като шайбата е без шпонка? в нета видях, че има някакъв специален болт , който се везинтва в цилиндровия блок и по него се намира ГМТ на първи цилиндър. обаче , като го не знаем този болт какъв е, как става тарикатлъка?
http://www.betinamusic.com/banner.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта