Трудно палене фокус мк1'99
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Трудно палене фокус мк1'99
Здравейте
Знам, че има много подобни теми, но търся и друго мнение, преди да започна с ремонта.
Какъв е проблемът?
За първи път като паля колата сутрин примерно за първи път, много трудно запалва. След което и да запали на 99% загасва ако не и подам газ,
на свободен ход гасне и трябва да и подавам газ. Като върти да запали двигателя се осеща и вибрация все едно пали дизел. Имам някакъв смотан кабел за диагностика,
грешката която получавам е
Най-лесното което мисля, че беше да сменя само една свещ на първи цилиндър (знам че не се сменя само една свещ) но резултат или подобрение няма.
Грешката до колкото видях е свързана със свещи, бобина, акумулатор, кабели.
акумулатор - нов, 1 година няма проблем
свещи - относително нови, смених където е грешка
бобина - смених я преди 15 000 км с немска БЕРУ, не би трябвало да е от това.
кабели - не мисля
Проблемът "изчезва" когато колата позагрее малко, на празен ход оборотите спират да играят, не гасне, с две думи колата върви нормално.
Какво бихте ме посъветвали за начало?
Знам, че има много подобни теми, но търся и друго мнение, преди да започна с ремонта.
Какъв е проблемът?
За първи път като паля колата сутрин примерно за първи път, много трудно запалва. След което и да запали на 99% загасва ако не и подам газ,
на свободен ход гасне и трябва да и подавам газ. Като върти да запали двигателя се осеща и вибрация все едно пали дизел. Имам някакъв смотан кабел за диагностика,
грешката която получавам е
Код: Избери всички
P0301 Cylinder 1: Misfire Detected
Грешката до колкото видях е свързана със свещи, бобина, акумулатор, кабели.
акумулатор - нов, 1 година няма проблем
свещи - относително нови, смених където е грешка
бобина - смених я преди 15 000 км с немска БЕРУ, не би трябвало да е от това.
кабели - не мисля
Проблемът "изчезва" когато колата позагрее малко, на празен ход оборотите спират да играят, не гасне, с две думи колата върви нормално.
Какво бихте ме посъветвали за начало?
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Не пишеш с какъв двигател е колата.Става ясно само че е бензинов.Щом си сигурен че проблема не е в кабели,свещи и бубина.Замери температурния датчик.Може да подава грешни данни, че колата е топла сутрин като палиш и комп. да пуска по малко гориво от необходимото.Успех.
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Да пропуснах това, в описване на проблемът.
Колата е 1,8 бензин.
Днес вадих кабелите един по един на всеки цилиндър като го извадя се променешя работата на мотора и като го върна пак се осещаше промяна, който за мен би трябвало да означава че нямам проблем с кабели,свещи и бобина.
Колата е 1,8 бензин.
Днес вадих кабелите един по един на всеки цилиндър като го извадя се променешя работата на мотора и като го върна пак се осещаше промяна, който за мен би трябвало да означава че нямам проблем с кабели,свещи и бобина.
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Аз бих измерил компресията на топъл и студен мотор.
Sent from my LG-P768 using Tapatalk
Sent from my LG-P768 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Проблемът засега е решен.
Оказа се
- дефектирал кабел - работещ на случаен принцип
- грешка в TPS сензорът.
Смених кабелите и майсторът каза че е по-българил малко сензорът, какво и да значи това и найстина проблемът изчезна. Сега обаче при изключване от скорост някой път вдига сама оборотите... Предполагъм страничен дефект от този сензор.
Оказа се
- дефектирал кабел - работещ на случаен принцип
- грешка в TPS сензорът.
Смених кабелите и майсторът каза че е по-българил малко сензорът, какво и да значи това и найстина проблемът изчезна. Сега обаче при изключване от скорост някой път вдига сама оборотите... Предполагъм страничен дефект от този сензор.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Смени си сензора било то с втора употреба, с такива побългарявания няма да я бъде.
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Оказа се че не е проблемът в сензорът. Явно проблемът за паленето е бил заради кабелът.
Проблемът е че докато е студена, държи нормално 1000 оборота и в един момент ги губи и гасне. Някакви идей?
Проблемът е че докато е студена, държи нормално 1000 оборота и в един момент ги губи и гасне. Някакви идей?
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Проблемите продължават, днес в студа едвам запали, вече не знам къде да я карам.
- lordextra
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 02 юни 2012, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 16v lpg
- Местоположение: Слатина
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Да не почвам нова , почти сходни проблеми, колата е 1.6 бенз/газ ако я карам на газ на другия ден пали ок, ако е карам на бензин, на другия ден пали като на 2 цилиндъра, ??? и гасне, и лампата на абс-а след запалване на другия ден, светва за малко и гасне. По време на работа не свети повече, проблема се появи след смяна на комплект съедините и доливане на течност в казанчето на абс-а. Дали не са : майстора е окъсил някой датчик по предните колела или заминали накладки, тръгнала да си ходи бенз помпа или нещо друго. Проверено грешки няма, ток в стендбай 0.010 ампера, наз газ пали и работи безотказно.
Най-Мразения. Не е скъп бензина, Заплатите са Ниски. "Бяло,червено, зелено - цитат на 3-те Б-та за знамето на България.
- lordextra
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 02 юни 2012, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 16v lpg
- Местоположение: Слатина
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Развитие по темата, като запали на"2-цилиндъра", ако дам рязко бензин и задържа и колата заработва нормално :'(
... колата е 1.6 16 клапана 100 коня агу-инж вега1 ... , това с карането на бензин за 3 дена, не се оправи ..., ако беше толкова лесно нямаше да питам ... , ако паля в режим на диагностика / преди да загаснят контр лампи / няма проблем, но след минава на диагностика студена / поне 12 часа / пали на "2-цилиндъра" на бензин.
... колата е 1.6 16 клапана 100 коня агу-инж вега1 ... , това с карането на бензин за 3 дена, не се оправи ..., ако беше толкова лесно нямаше да питам ... , ако паля в режим на диагностика / преди да загаснят контр лампи / няма проблем, но след минава на диагностика студена / поне 12 часа / пали на "2-цилиндъра" на бензин.
Най-Мразения. Не е скъп бензина, Заплатите са Ниски. "Бяло,червено, зелено - цитат на 3-те Б-та за знамето на България.
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене фокус мк1'99
Моят проблем е решен срещу не малка сума ...
Оказа се липса на компресия по цилиндрите, не само в един. Закарах я на майстор, пилене на глава, смяна на гарнитури, реглаж на глапаните, смяна на гумичките това е което си спомням, резулататът е налице..... Не мога да си позная колата, никога не в вървяла по-този начин, дори когато е купих.
Колата е ремонтирах при Fordmaniac, София.
Оказа се липса на компресия по цилиндрите, не само в един. Закарах я на майстор, пилене на глава, смяна на гарнитури, реглаж на глапаните, смяна на гумичките това е което си спомням, резулататът е налице..... Не мога да си позная колата, никога не в вървяла по-този начин, дори когато е купих.
Колата е ремонтирах при Fordmaniac, София.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта