АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Здравейте колеги,
Търсих информация, но не намерих. Има ли някой който да е сложи АГУ на такъв автомобил (Форд Фокус 2008 1.6 115 к.с.) да даде мнение?
Поздрави!
Търсих информация, но не намерих. Има ли някой който да е сложи АГУ на такъв автомобил (Форд Фокус 2008 1.6 115 к.с.) да даде мнение?
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 08 фев 2011, 12:14
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 2005 sold, Fusion 1.4 TDCI 2009 sold, Focus 1.6 Ecoboost 2012 sold, Volvo V60 2016, Toyota LC120 2008
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
тоя мотор с директно впръскване ли е ?
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Здравей,
Мисля че двигателя е този: http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=7345
Води се многоточково впръскване MPI, май трябва да става?
Мисля че двигателя е този: http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=7345
Води се многоточково впръскване MPI, май трябва да става?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Със сигурност става, но понеже не е с хидравлични повдигачи (както повечето съвременни двигатели) трябва да се следят хлабините на клапаните по-често. Обикновено се проверяват през 20-30000 км. и ако има нужда се регулират. По този начин няма опасност някой от изпускателните да изгори. Самото регулиране е малко сложно, но не е нещо страшно. Ако автомобила се кара основно градско, периодите за проверка се удължават, защото основното износване на клапанните легла става при продължително каране с по-високи обороти т.е. на извънградско с висока скорост.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Благодаря, а има ли сервиз в Софийска / Търновска област който да ми препоръчате? Мисля да сложа Фобос 1 плюс, дали е добър избор?
-
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 08 фев 2011, 12:14
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 2005 sold, Fusion 1.4 TDCI 2009 sold, Focus 1.6 Ecoboost 2012 sold, Volvo V60 2016, Toyota LC120 2008
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Duratec SCi [edit]
In 2001, Ford introduced its first European Ford engine to use gasoline direct injection technology, badged SCi (Smart Charge injection) for Direct-Injection-Spark-Ignition (DISI).[5] The range will include some turbocharged derivatives, including the 1.1-litre, three-cylinder turbocharged unit showcased at the 2002 Geneva Show.[5] The 1.8 L was the first European Ford engine to use direct injection technology, badged SCi for Smart Charge Injection. This appeared in the Mondeo in 2003 and is today available on the 2.0 L engine as well as an expected 1.1 L version.
The SCi engines were designed at Ford's Cologne, Germany facility and are assembled in Valencia, Spain. The SCi engine is paired with a specially designed six-speed manual transmission.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Durat ... uratec_SCi
Я провери пак - най-добре в Мото Пфое.
In 2001, Ford introduced its first European Ford engine to use gasoline direct injection technology, badged SCi (Smart Charge injection) for Direct-Injection-Spark-Ignition (DISI).[5] The range will include some turbocharged derivatives, including the 1.1-litre, three-cylinder turbocharged unit showcased at the 2002 Geneva Show.[5] The 1.8 L was the first European Ford engine to use direct injection technology, badged SCi for Smart Charge Injection. This appeared in the Mondeo in 2003 and is today available on the 2.0 L engine as well as an expected 1.1 L version.
The SCi engines were designed at Ford's Cologne, Germany facility and are assembled in Valencia, Spain. The SCi engine is paired with a specially designed six-speed manual transmission.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Durat ... uratec_SCi
Я провери пак - най-добре в Мото Пфое.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Въпросният двигател на колегата bbhsoft е Duratec 1,6 Ti-VCT 115HP. който е с променливи фази на газоразпределението и не е с директно впръскване. При европейските двигатели на Фокус, първият с директно впръскване е Екобуст 1,6 SCTI 150HP, който се появи масово чак през 2011г.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Да колеги, двигателя е такъв, с променливо газоразпределение, някой има ли опит с АГУ на подобен?
Поздрави!
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Здравейте колеги,
Сложих Ланди Ренцо Ево в сервиза им във ВТ, минал съм едва 350 км, среден разход 11, не виждма проблеми, дано остане така. Естествено сложихме и омаслител на клапаните.
Поздрави!
Сложих Ланди Ренцо Ево в сервиза им във ВТ, минал съм едва 350 км, среден разход 11, не виждма проблеми, дано остане така. Естествено сложихме и омаслител на клапаните.
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 08 фев 2011, 12:14
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 2005 sold, Fusion 1.4 TDCI 2009 sold, Focus 1.6 Ecoboost 2012 sold, Volvo V60 2016, Toyota LC120 2008
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Здравей, колко пари излезе всичко? Замислям се за моята
вече 3-та година
))


-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Тотала е 1290 лв. 600 км само съм минал, но за сега работи перфектно.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Здрасти,
Половин година по-късно, минати са 16,000 км, никакви проблеми. Единствено се притеснявам че съм с вакумен омаслител а чух че не било добре това. Някой знае ли на колко трябва да се прави реглаж на клапани и колко струва?
Поздрави
Половин година по-късно, минати са 16,000 км, никакви проблеми. Единствено се притеснявам че съм с вакумен омаслител а чух че не било добре това. Някой знае ли на колко трябва да се прави реглаж на клапани и колко струва?
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Здравейте колеги,
Питах мото пфое колко струва реглаж на клапани за моя автомобил, казаха ми 1750 лв (приблизително)
Това заради вида на двигателя ми ли или? Мислех че е по-евтиничко.
"1.Цена за труд - около 250 лв.
2.Цена за части(с включени ангренажен ремък к-т,семеринги разпределителни валове и 16 бр.повдигачи) - около 1500 лв."
Тези пари трябва да ги дам ако се проверят хлабините и не са наред така ли?
Поздрави!
Питах мото пфое колко струва реглаж на клапани за моя автомобил, казаха ми 1750 лв (приблизително)

Това заради вида на двигателя ми ли или? Мислех че е по-евтиничко.
"1.Цена за труд - около 250 лв.
2.Цена за части(с включени ангренажен ремък к-т,семеринги разпределителни валове и 16 бр.повдигачи) - около 1500 лв."
Тези пари трябва да ги дам ако се проверят хлабините и не са наред така ли?
Поздрави!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Тези направо не са добре.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
За парите които ми искат, мога да доставя от англия цял двигател на 30,000 мили същия като моя с 90 дни гаранция.
Какво мислите? Ще трябва ли да давам такива пари на всеки 20-30,000 км? Това убива смисъла на газовата.
Не бях попадал на такава информация преди да я сложа.
Какво мислите? Ще трябва ли да давам такива пари на всеки 20-30,000 км? Това убива смисъла на газовата.
Не бях попадал на такава информация преди да я сложа.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Изобщо не им вярвай, взели са те за поредния балък, който трябва да обуят. Проверката на хлабините е много лесна. Сваля се пластмасовия капак на главата и се измерват с луфтомер. Единственото условие е, че температурата на двигателя трябва да е около 20 градуса, за да е вярно измерването. След това, ако има нужда да се регулират някои хлабини (обикновено се налага регулиране само на някои от изпускателните) вече се налага да се свали единият, или двата разпределителни вала (обикновено този на изпускателните клапани). Изваждат се повдигачите(така наречените пулове, или чашки) и се гледа размерът им, който е написан от долната страна. По формула се изчислява какъв трябва да е размера на новия пул за всеки клапан. В повечето случаи чрез разместване на пуловете се достига до замяната само на два, или три. Никога не се сменят всичките 16. Освен това могат да се шлайфат от вътрешната страна, ако не ти се чака за нови, понеже обикновено няма налични. Няма никакъв смисъл от смяна на ремък, семерини, гарнитури или каквито и да е други части. Ако има кой да ти шлайфа повдигачите до необходимия размер, цялата операция е за няколко часа и за не повече от стотина лева за труд. Какви са тези 1750, не мога да си представя, но знаейки каква е политиката на сервизите, не се учудвам, че са ги поискали. Между другото, карайки на газ не е необходимо проверката да се прави на 20 или 30 000 км. Спокойно след регулиране може да се проверяват на 50- 60000 без да се притесняваш, че ще има някакъв проблем.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Само да добавя, пуловете могат да се извадят/поставят без да се сваля вала, съответно изобщо не се "пипа" ангренажния ремък, камо ли да трябва да се сменя.
ПП. Ето заради такива изедници (отнася се за всички фирмени сервизи) не трябва да се допуска да се приеме закон, забраняващ на който може и иска да си ремонтира сам колата.
ПП. Ето заради такива изедници (отнася се за всички фирмени сервизи) не трябва да се допуска да се приеме закон, забраняващ на който може и иска да си ремонтира сам колата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Колеги,
Адски съм Ви благодарен за ценната информация, наистина ми спестихте доста нерви с тези разяснения. Дано повече хора видят тези постове преди да се хвърлят в излишни и скъпи ремонти. Газта я сложих на 48,100 км, сега съм на 63,000, мисля да покарам до 80,000 и да ида да ги видят в някой коректен сервиз (като пак ще се консултирам с колегите във форума къде да йда, явно няма да е в МП).
Поздрави и всичко най!
Адски съм Ви благодарен за ценната информация, наистина ми спестихте доста нерви с тези разяснения. Дано повече хора видят тези постове преди да се хвърлят в излишни и скъпи ремонти. Газта я сложих на 48,100 км, сега съм на 63,000, мисля да покарам до 80,000 и да ида да ги видят в някой коректен сервиз (като пак ще се консултирам с колегите във форума къде да йда, явно няма да е в МП).
Поздрави и всичко най!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
За съжаление на този двигател не могат да се вадят без да се свали валът. Така е и на 1,6/101 и на 1,8/125. При тези мотори са цели чашки с различни размери, а не шайби както е на някои от двигателите до 2004 година, които могат да се сменят без да се свалят валовете. Общо взето след 2004 година всички двигатели вече са с цели пулове и това е така не само при Форд.HACKO написа:Само да добавя, пуловете могат да се извадят/поставят без да се сваля вала, съответно изобщо не се "пипа" ангренажния ремък, камо ли да трябва да се сменя.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.
Имам въпрос относно поставянето на газ на този двигател. Колко струват регулирането на тия хлабини в крайна сметка и ако ти изгорят клапаните колко струва това? Обикновен газов инжекцион ли е или трябва да е с допълнително смазване?
Моята я карам на бензин вече 1 година и съм минал 15 000 км. В София за целия Януари съм минал 600 км градско и ми дава разход на гориво 9,1-9,2 литра на 100 км, лятото ми даваше около 8 литра на 100 км. Извънградско ми дава 7,2 при 120 км/ч на магистралата и 6 ако я карам по републиканската. Много съм се чудил дали да слагам и като изключим факта, че изпитвам страх от газови уредби много мои познати, които са били на газ ми казват да не слагам, защото уж евтино ама в крайна сметка като сложиш преждевременно смяна на масла, филтри, изпарители, реглажи клапани и не знам си какво и излизало танту за кукуригу.
Та, вие какво мислите?
Моята я карам на бензин вече 1 година и съм минал 15 000 км. В София за целия Януари съм минал 600 км градско и ми дава разход на гориво 9,1-9,2 литра на 100 км, лятото ми даваше около 8 литра на 100 км. Извънградско ми дава 7,2 при 120 км/ч на магистралата и 6 ако я карам по републиканската. Много съм се чудил дали да слагам и като изключим факта, че изпитвам страх от газови уредби много мои познати, които са били на газ ми казват да не слагам, защото уж евтино ама в крайна сметка като сложиш преждевременно смяна на масла, филтри, изпарители, реглажи клапани и не знам си какво и излизало танту за кукуригу.
Та, вие какво мислите?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта