Относно газов компютър
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Относно газов компютър
Здравейте колеги,има следният въпрос,,,чисто хипотетично възможно ли е да рабоги ДВГ-то на газ без комп,т.е да се шунтира бензина и да се ползва сигнала за бензиновите инжектори като се редуцират омовете от 11 на 3 съответно.
- chistacha
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 02 окт 2013, 08:16
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 GHIA 1.6i '04
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Без кой компютър - този на колата или този на газовия инжекцион?
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
без газовия комп ще премахна бензиновите инжектори и ще ползвам сигнала от компа на колата за да ги управлявам ще регулирам налягането от изпарителя към дюзите без Мапа да видя ква ще я свърша
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Какво значи да се редуцират омовете?!? Бензиновя комп като види 3 ома дюза най-вероятно ще изреве с грешка за късо. Не мисля, че бензиновия комп е в състояние да управлява газови инжектори, те са доста несъвършенни. Все пак не те отказвам да пробваш и на мен ми е интересно
.

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Увидим ще пробвам внимателно пък квото стане
- chistacha
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 02 окт 2013, 08:16
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 GHIA 1.6i '04
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
То не е проблем да излъжеш със съпротивлението. След инжекторите добавяш и се получава 11 ома към компютъра, но въпросът е как точно ще регулираш налягане и такива неща. Може и да се получ някакъв резултат, но ще е доооста далеч от възможностите на един газов компютър. Но пък меракът умира последен 

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Налягането не му е никакъв проблем да го настрой с един манометър, задава го примерно на 0,25 бара, което си е 1,25 бара диференциално налягане, проблема е, че газовите времена са по големи от бензиновите и там вече трябва да се играе с коефициенти и да се пипат таблиците на бензина за да станат нещата.

- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Само съм чувал не съм го виждал.Но инжекторите не са закачени директно за бензиновото ЕКУ,а импулсите управляват мощни транзистори които от своя страна задействат инжектора,но разбрах че е доста бедна сместа така.Компютъра почти задължително ще набие грешка заради смесите които трудно ще докараш.Студените стартове ще са много трудни заради свойството на газта да си променя налягането според температурата.Като загрее оптимално мотора може и да се придвижва ,но дотогава ще е голяма мъка.Като цяло може и да стане нещо компромисно ,но не само на газ трябва да палиш на бензин и покараш докато загрее до 30-40 градуса и после да обръщаш на газ.Управлението на газовите дюзи задължително през тези транзистори за които споменах иначе ще изгори можеби транзисторите на ЕКУ-то.Със съпротивление няма да стана едно че трябва да са поне 5 ватови за радиатор но и газовите дюзи и без това са бавни със съпротивление може и да не отворят.Тези дни слагах газов инжекцион на моята ,времената с бензиновия комп са с разлика от 1.5 до 2 милисекунди повече за газовите.Ако нацелиш колко да разпробиеш щуцерите и налягането на редуктора за да може да се доближат времената може да имаш някакво вървене.
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Сърдечно благодаря на всички, явно опита ми да открия топлата вода няма да сполучи
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
То ако единствения параметър на инжекторите беше съпротивление щеше да е много лесно, но като почнат да играят индуктивностите и реактивните съпротивления ... Абе няма смисъл от цялата работа.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 06 яну 2008, 13:26
- Модел на автомобила: Escort
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Направо впръсквай газ в бензиновата рейка и си ползвай бензиновите инжектори. За по-лесно даже може да наливаш газ директно в резервоара. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Точно това е най-новата разработка на Виале. Целта е да работи при турбо двигателите с директно впръскване.rscossworth написа:Направо впръсквай газ в бензиновата рейка и си ползвай бензиновите инжектори. ...
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- bega4a
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 13 авг 2011, 19:06
- Модел на автомобила: Мондео МК2 1.8 16V 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Относно газов компютър
Аз имах успех с такава изцепка,но на опел вектра 2.0 16в 150кс.С дюзи матрикс разпробити на 2.7мм.Прави се с 4 релета през които минават бензиновите сигнали и се пускат към газовите.На газ студена забрави да запалиш или ако стане са големи мъки.Прави се елементарно палиш на бензин малко да загрее и пускаш на газ.През 4-те релета прекъсваш сигнала на всяка бензинова дюза(през затворения контакт) слагаш най обикновено копче с което да управляваш релетата и газовия клапан.След като подадеш + на релетата то прекъсва веригата на бензиновия инжектор и го пуска над ругото краче на релето което отива към съответната газова дюза.Трябва да се пусне и + през контакт към газовите дюзи.Пак казвам работи на този двигател на опел,на други марки и мотори не знам дали ще работи.
Доматеният сок е здраве, здравето е пари, парите са жени, жените са секс, сексът е спин........ Абе по-добре да не пиеш доматен сок!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта