Датчик за бензина
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 02 авг 2006, 13:05
- Модел на автомобила: FOCUS 2005 TDCI, 1800кубика, 100к.с.
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- Status: Извън линия
Датчик за бензина
Колеги един въпрос не много фатален но важен! Когато колата не работи (не съм дал на контакт) уреда за количество на бензина почва да показва повече когато дам на контакт стрелката показва по малко бензин което всъшност е нормалното количество. Ако съм сипал бензин до първата черта (малко над червения сектор) след изгасване на колата и след известно време стреката се дига до втората черта, ако дам на контакт и изчакам тя (стрелката) се връща в нормално положение
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Датчик за бензина
Абе викат кат нагнетяла помпата, обаче при мен не виждам такава фрапираща разлика.
И като угасиш и връща бензина обратно в резервоара.
Обаче има едни други покрай тази стрелка дет ми лазат по нервите

И като угасиш и връща бензина обратно в резервоара.
Обаче има едни други покрай тази стрелка дет ми лазат по нервите


-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 13 сеп 2006, 17:34
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8i 16V 115hp 1994
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Датчик за бензина
А БАШ!!!!!Чак сега видях темата. Абсолютно същата история. И разликата си е доста фрапираща при мен.pelinkov написа:Колеги един въпрос не много фатален но важен! Когато колата не работи (не съм дал на контакт) уреда за количество на бензина почва да показва повече когато дам на контакт стрелката показва по малко бензин което всъшност е нормалното количество. Ако съм сипал бензин до първата черта (малко над червения сектор) след изгасване на колата и след известно време стреката се дига до втората черта, ако дам на контакт и изчакам тя (стрелката) се връща в нормално положение
Та незнам като не е на контакт това количество бензин наистина ли съществува и после се всмуква от помпата или просто датчика не работи добре без електричество.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Когато изключиш контакта уреда не работи(не мери нивото на бензина) просто механиката на уреда е такава че стрелката остава там където е била преди изключването. При мен пада малко надолу при тебе явно пружината е по-твърда и повдига стрелката при изключване. Реалните показания са когато е на контакт.
- Митака-Пловдив
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 16 мар 2006, 19:29
- Модел на автомобила: eskort cabrio 1.6 efi
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
подобно
При мен е идентично,само че когато колата е оставена на габарити и ключът е изваден за по дълго време стрелката ми отива на максимума.При подаване на контакт се нормализира и утива на мястото си.Според мен проблема е някъде от масата на датчика има някъква отечка.При Фиестата ми имах същия проблем,но при почистването на резервоара една есен,след качването се оправи,тогава се сетих че буксите бяха много окислени и ги зачистих,можеби това беше проблема?!И да задам едни въпрос,не ми се пуска нова тема,имам проблем с лампата за гориво,рядко съм я оставял да стигне до червеното.Но почти никога не ми святка лапмата,много рядко и то при изкачване на големи наклони,тогава проработва за малко.Но при гасенето на двигателя и следващото палене вече не свети.Някой има ли представа къкво да направя да се оправи?!
ФОРД НЕ Е ПРОСТО МАРКА КОЛИ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 13 сеп 2006, 17:34
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8i 16V 115hp 1994
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Сега като се загледах по-внимателно установих следното: значи като не е на контакт показва повече, като запаля стрелката спада и като поработи малко колата пак се покачва, но този път съвсем малко. И другото, което ми стана интересно оставям колата и стрелаката е точно над червеното. На другия ден тръгвам и се вглеждам, че вече доста е в червеното почти към Е. Сипвам 12л и после стрелката за постоянно си показва над 15л(може би 18 - не може да се прцени точно).
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Нормално зимата ефекта се наблюдава по-силно от лятото. Дължи се на топлинното разширение на бензина. Когато я оставяш бензина в резорвара е разширен защото е затоплен при циркулацията си във системата. На сутринта бензина е истинал и съответно свит. Затова като запалиш нивомера показва по-ниско ниво а след като поработи се вдига(наистина се променя нивото) Навремето шофьорите на цистерни в петрол правеха сладния трик: пълни цистерната в7,30, точи няколко туби, оставя цистерната на слънце и отива да пие кафе, след това кара бензина на бензиностанцията и цистерната пак е пълна до горе.
- Митака-Пловдив
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 16 мар 2006, 19:29
- Модел на автомобила: eskort cabrio 1.6 efi
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Епа ти представяш ли си в нашите резервоари,количеството на горивото (което при мене е не повече от 1/2)да направи такова разширение че да покаже 4/4HACKO написа:Нормално зимата ефекта се наблюдава по-силно от лятото. Дължи се на топлинното разширение на бензина. Когато я оставяш бензина в резорвара е разширен защото е затоплен при циркулацията си във системата. На сутринта бензина е истинал и съответно свит. Затова като запалиш нивомера показва по-ниско ниво а след като поработи се вдига(наистина се променя нивото)

ФОРД НЕ Е ПРОСТО МАРКА КОЛИ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта