Mondeo ST200
- ФордБългария
- потребител 
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Пак да кажа - страхотна е ! Може би не ми допадат затъмнените фарове, но е въпрос на вкус.
			
									
									
						- didon80
- потребител 
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Честито още веднъж! Много добър избор. А и СТ-то е попаднало на собственик............ 
			
									
									
						
- SvetlioGeorgiev
- потребител 
- Мнения: 125
- Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
- Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Днес малко ми беше скука и реших да поработя малко по ST-то, сложих осветление в дръжките на вратите и ново лостче за чистачките но с интервала, понеже изпълнението на мондеото е спортно и са решили, че тези неща не са и нужни но аз мисля обратното 


			
									
									



POWERED BY SVT...
- Boqn.bg
- потребител 
- Мнения: 148
- Регистриран: 07 май 2011, 23:04
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Страхотно е ST-то, колега!   
 
И стрелката на бензина да е винаги там ти пожелавам!
			
									
									 
 И стрелката на бензина да е винаги там ти пожелавам!

"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"
						- SvetlioGeorgiev
- потребител 
- Мнения: 125
- Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
- Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Благодаря на всички за хубавите думи!
Ето малко нови неща от вчера мондеото е с затъмнени задни стъкла на 75% получи се супер добре и вечер се вижда перфектно от вътре на вън. Ето една снимка:

И днес ми дойдоха малко чаркове за него, оптяжната ролка на водната помпа, гарнитурите за смукателния колектор и горивния филтър, частите са с възможно най високото качество, взех и антифриз да го сменя по натам с термостата и той е възможно най добрия който се предлага на пазара. За тази машинка не правя компромиси в части никакви!

			
									
									Ето малко нови неща от вчера мондеото е с затъмнени задни стъкла на 75% получи се супер добре и вечер се вижда перфектно от вътре на вън. Ето една снимка:

И днес ми дойдоха малко чаркове за него, оптяжната ролка на водната помпа, гарнитурите за смукателния колектор и горивния филтър, частите са с възможно най високото качество, взех и антифриз да го сменя по натам с термостата и той е възможно най добрия който се предлага на пазара. За тази машинка не правя компромиси в части никакви!



POWERED BY SVT...
- BIGFORDFAN
- потребител 
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Фолиото е на Llumar и си заслужава много, сега вече ще се усети и промяна в температурата в купето. А пък частите изглеждат доста качествени, дано всеки да си поддържа Форда с такива части!
			
									
									
						- backstage1978
- потребител 
- Мнения: 92
- Регистриран: 03 авг 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 Ghia X 2.0
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
като гледам нивото в резервоара...май сега разбираш какво ми е .....нали все ме питаше "бе как я пълниш се догоре тая кола?" въпреки че мойта е 2.0   
 
евала за частите!!! компромис нема да прайш!
П.П. ама като гледам не ръчкаш много де....15.4 е добре за тая паст под капака
			
									
									
						 
 евала за частите!!! компромис нема да прайш!

П.П. ама като гледам не ръчкаш много де....15.4 е добре за тая паст под капака

- SvetlioGeorgiev
- потребител 
- Мнения: 125
- Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
- Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Само така го карам фул до капачката, поне докато е в това състояние си заслужава да се сипва бензин в него.  
			
									
									

POWERED BY SVT...
- ФордБългария
- потребител 
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Я качи още снимки, че поне при мен нещо от предишната страница не се виждат  
			
									
									
						
- SvetlioGeorgiev
- потребител 
- Мнения: 125
- Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
- Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Днес ми пристигнаха свещите NGK по специален номер PTR6D-13 за двигателя на ST200, взех и кабели на TESLA, оказа се че този мотор е супер дефицитен на кабели дори по ибейско и даже в Мотопфое.  
Чакам още едни гарнитури на смукателният колектор защото и тях почти никъде ги няма и никой не ги е внасял а за да смениш свещите на 1,2,3-ти цилиндър се сваля колектора което следва пълното му измиване както и на допълнителните дросели под него. Като събера всичко го почвам нови свещи, кабели, гарнитури и доста сериозно измиване и почистване на цялата всмукателна система.
 а за да смениш свещите на 1,2,3-ти цилиндър се сваля колектора което следва пълното му измиване както и на допълнителните дросели под него. Като събера всичко го почвам нови свещи, кабели, гарнитури и доста сериозно измиване и почистване на цялата всмукателна система.   
 

A вчера реших да си направя индикация на таблото с лампа когато се активират вторите дросели след 4000 оборота, те се задвижват чрез една кутийка с малко електроника и мотор така наречената IMRC, така в случай на тяхното отказване ще разбера веднага, понеже без отварянето им колата става доста спъната.

			
									
									
Чакам още едни гарнитури на смукателният колектор защото и тях почти никъде ги няма и никой не ги е внасял
 а за да смениш свещите на 1,2,3-ти цилиндър се сваля колектора което следва пълното му измиване както и на допълнителните дросели под него. Като събера всичко го почвам нови свещи, кабели, гарнитури и доста сериозно измиване и почистване на цялата всмукателна система.
 а за да смениш свещите на 1,2,3-ти цилиндър се сваля колектора което следва пълното му измиване както и на допълнителните дросели под него. Като събера всичко го почвам нови свещи, кабели, гарнитури и доста сериозно измиване и почистване на цялата всмукателна система.   
 
A вчера реших да си направя индикация на таблото с лампа когато се активират вторите дросели след 4000 оборота, те се задвижват чрез една кутийка с малко електроника и мотор така наречената IMRC, така в случай на тяхното отказване ще разбера веднага, понеже без отварянето им колата става доста спъната.



POWERED BY SVT...
- 
				Milcho
- потребител 
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Привет.SvetlioGeorgiev написа:...а за да смениш свещите на 1,2,3-ти цилиндър се сваля колектора ...
Не е нужно да се сваля колектор, освен ако не искаш разбира се.
- SvetlioGeorgiev
- потребител 
- Мнения: 125
- Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
- Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Няма вариант да се свалят, края на колекторите е точно над лулите на 1.2.3-цилиндър най малкото не може да извадиш лулата камоли да вкараш ключ, днес специално го гледах защото се замислих, дали вярно може.
			
									
									
POWERED BY SVT...
- martin1977
- потребител 
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
И аз се цъклих половин час - няма начин да излязат без сваляне на колектора.....
			
									
									
						- 
				Milcho
- потребител 
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Извинявам се, че може би неподготвен се изказах.
Имах 2.5 170к.с. и там, макар и малко пипкава работа, не е кой знае какво да се сменят свещи. Като го гледам твоето на снимките ми изглежда същия колектора, но явно има някаква разлика...
			
									
									
						Имах 2.5 170к.с. и там, макар и малко пипкава работа, не е кой знае какво да се сменят свещи. Като го гледам твоето на снимките ми изглежда същия колектора, но явно има някаква разлика...
- madboy
- Администратор 
- Мнения: 7258
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86  
 Ford Ka I coupe
 Ford Focus 2.0 mk1
 You'll Never Walk Alone!
 „Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Фактически така не става? - http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=69166
			
									
									 Фен на служителите на OMV "Белозем"
 Фен на служителите на OMV "Белозем"Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- 
				AlexP
- потребител 
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
 2006 Toyota Prius
 1996 Toyota RAV4
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Става така на 2.5 170 коня. Няма нужда да се вади колектора.
			
									
									
						- mi6o
- потребител 
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Хора,снощи имах честта да покарам тая кола..................  
   
   >:D<: ........обичам я тая машина. Огромни благодарности на колегата Светльо,че ми я даде да покарам
  >:D<: ........обичам я тая машина. Огромни благодарности на колегата Светльо,че ми я даде да покарам   .....вървеж,звук,седалки,цялостна визия на живо......ноу комент. На първа и газ до долу имах чувството,че мотора с магарето ще се откъсне и ще си продължи сам на пред
 .....вървеж,звук,седалки,цялостна визия на живо......ноу комент. На първа и газ до долу имах чувството,че мотора с магарето ще се откъсне и ще си продължи сам на пред   . Мега яко е Мондео-то човече,евала. Понеже беше тъмно,чужда кола,не съм карал 200 коня кола досега и не смеех да я напъвам както трябва,а колегата Марто и Светльо само ми викат ''газ,газ'' а аз на 3000 об. сменям на по-горна предавка
 . Мега яко е Мондео-то човече,евала. Понеже беше тъмно,чужда кола,не съм карал 200 коня кола досега и не смеех да я напъвам както трябва,а колегата Марто и Светльо само ми викат ''газ,газ'' а аз на 3000 об. сменям на по-горна предавка   
   . Още веднъж благодаря за тръпката и само хиляди безаварийни км. и кеф с униката ти желая брат.
 . Още веднъж благодаря за тръпката и само хиляди безаварийни км. и кеф с униката ти желая брат. 
Поздрави
			
									
									
						 
   
   >:D<: ........обичам я тая машина. Огромни благодарности на колегата Светльо,че ми я даде да покарам
  >:D<: ........обичам я тая машина. Огромни благодарности на колегата Светльо,че ми я даде да покарам   .....вървеж,звук,седалки,цялостна визия на живо......ноу комент. На първа и газ до долу имах чувството,че мотора с магарето ще се откъсне и ще си продължи сам на пред
 .....вървеж,звук,седалки,цялостна визия на живо......ноу комент. На първа и газ до долу имах чувството,че мотора с магарето ще се откъсне и ще си продължи сам на пред   . Мега яко е Мондео-то човече,евала. Понеже беше тъмно,чужда кола,не съм карал 200 коня кола досега и не смеех да я напъвам както трябва,а колегата Марто и Светльо само ми викат ''газ,газ'' а аз на 3000 об. сменям на по-горна предавка
 . Мега яко е Мондео-то човече,евала. Понеже беше тъмно,чужда кола,не съм карал 200 коня кола досега и не смеех да я напъвам както трябва,а колегата Марто и Светльо само ми викат ''газ,газ'' а аз на 3000 об. сменям на по-горна предавка   
   . Още веднъж благодаря за тръпката и само хиляди безаварийни км. и кеф с униката ти желая брат.
 . Още веднъж благодаря за тръпката и само хиляди безаварийни км. и кеф с униката ти желая брат. Поздрави
- SvetlioGeorgiev
- потребител 
- Мнения: 125
- Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
- Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Конете набират силата си в високите след отварянето на вторите гърла, за това ти казах задръж и газ до долу...  
  
			
									
									 
  

POWERED BY SVT...
- mi6o
- потребител 
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo ST200
Ако ме огрее още един тест драйв ще знам вече  
			
									
									
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта











