System engine fault при Г.И.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
System engine fault при Г.И.
Колеги имам едно питане и ще съм благодарен ако някой ми отговори.
Наскоро сложих газов инж. -висок клас на форд фокус. След определени километри колата взе да притриса и да придърпва при подаване на газ и след 10 км. ми изписа System engine fault и колата мина в авариен режим. Изключих двигателя и запалих отново - проблемът се оправи. След това 5 пъти още направих така и нямаше проблем.
Възможно ли е това да ми е изписано, тъй като нямах много газ в бутилката и след 5-10 км ми изписка, че е празна? От какво може да е този проблем и изобщо проблем ли е?
Наскоро сложих газов инж. -висок клас на форд фокус. След определени километри колата взе да притриса и да придърпва при подаване на газ и след 10 км. ми изписа System engine fault и колата мина в авариен режим. Изключих двигателя и запалих отново - проблемът се оправи. След това 5 пъти още направих така и нямаше проблем.
Възможно ли е това да ми е изписано, тъй като нямах много газ в бутилката и след 5-10 км ми изписка, че е празна? От какво може да е този проблем и изобщо проблем ли е?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Напълно възможно е да е станало заради почти празната бутилка. Не се знае при какво налягане е настроен газовият инжекцион да превключва на бензин. Би трябвало когато спадне налягането (т.е. бутилката да е почти празна) да премине на бензин без да има каквото и да е придръпване, или Check engine. Ако при пълна бутилка работи нормално, значи се касае за неправилна настройка на прага на превключване при ниско налягане. Ако обаче проблемът се случи при повече газ в бутилката, тогава трябва да търсиш хората, които са ти инсталирали газовия инжекцион, за да оправят нещата.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Умишлено изчаквах бутилката да се изпразни, за да видя дали ще изписка,че газта е свършила. След като я напълних нямаше придърпвания или сигнали check engine. Явно проблемът наистина е бил от празната бутилка и обд-то го е отчитало като небогата смес и е давала грешка.
Мерси все пак за бързия отговор.
Мерси все пак за бързия отговор.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
При ниско налягане, системата трябва да прехвърли автоматично на бензин. Прилича на омазана настройка на ГИ.
Sent from my Lenovo S750 using Tapatalk 4
Sent from my Lenovo S750 using Tapatalk 4

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Имам монтирана сигурно възможно най-евтината и смотана история като ГИ.
Когато тръгне да свършва газта и сръчкам мотора обръща на бензин.
Сваля ли режима пак обръща на газ и кара на изпарения.
Кви ги върши не знам, но не ме ангажира мене с нищо т.е. нищо не усещам.
Както казват колегите вероятно се нуждае от някаква настройка.
Когато тръгне да свършва газта и сръчкам мотора обръща на бензин.
Сваля ли режима пак обръща на газ и кара на изпарения.
Кви ги върши не знам, но не ме ангажира мене с нищо т.е. нищо не усещам.
Както казват колегите вероятно се нуждае от някаква настройка.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Може би не са ти включили функцията да првминава на Бензин при ниско налягане на Припан-Бутана.
Като ти свърши газта в резервоара автомарично ли минава на бензин или ти трябва да си нарианеш копчето.
Ако да то върви в сервиза и ги помоли да си оправят майсторлъка.
Поздрави.
Като ти свърши газта в резервоара автомарично ли минава на бензин или ти трябва да си нарианеш копчето.
Ако да то върви в сервиза и ги помоли да си оправят майсторлъка.
Поздрави.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
При мен автоматично минава на бензин. Мога още 2-3 пъти да натисна бутончето, да мина принудително на газ още десетина километра "на изпарения".
При теб явно точно това не е настроено - минималното налягане, на което да обръща на бензин.
При теб явно точно това не е настроено - минималното налягане, на което да обръща на бензин.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Напълних бутилката до горе и вече измина 300 км. Никакъв проблем не ми е направила - нито придъпрване, нито някакви грешки. Излиза, че не е настроена да се превключва автоматично така ли? Поне аз така си го обеснявам 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Явно да така излиза,но по принцип всеки себе си уважаващ газажия го пуска тази функция най-малко за да предотврари "кихане,пукане илигърмене" заради ниско налягане,което може да доведе до сцепване на колектор или най-малко пукане на филтърна кутия.Eastbourne написа:Напълних бутилката до горе и вече измина 300 км. Никакъв проблем не ми е направила - нито придъпрване, нито някакви грешки. Излиза, че не е настроена да се превключва автоматично така ли? Поне аз така си го обеснявам
Прегледай вакумно маркуче от газовата рейка към датчика за високо налягане може той да се е откачил и за това да ти забива като ти свърши газтта в ботилката.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Имам един въпрос относно г.и и да не отварям нова тема, ще си пиша тук в мойта.
Значи колата да напиша пак е фокус ц-макс 1.8 2004 година с монтиран инжекцион заволи.
При движение колата няма проблем, но при спряно състояение, примерно на светофар, колата леко хълца (претреперва), през 5-10 секунди като при претреперването стрелката на оборотите също леко се размърда, но в рамките на 10-20 оборота.
От какво може да е това? Четох, че свещите са от значение при АГУ. Възможно ли да е от тях или?
Значи колата да напиша пак е фокус ц-макс 1.8 2004 година с монтиран инжекцион заволи.
При движение колата няма проблем, но при спряно състояение, примерно на светофар, колата леко хълца (претреперва), през 5-10 секунди като при претреперването стрелката на оборотите също леко се размърда, но в рамките на 10-20 оборота.
От какво може да е това? Четох, че свещите са от значение при АГУ. Възможно ли да е от тях или?
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Не от инжекторната рейката ти е най вероятно проблема, ако не е калибрирана.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Тоест най-вероятно нещо по настройките, така ли? Газта е монтирана преди 2 месеца някъде
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Колегата дидбао има право,но до някъде,ако не си сменял свещите смени ги,но заедно с кабелите.И да токовата система е много даже изключително много важна при АГУ било инжекцион било обикновенна.Eastbourne написа:Тоест най-вероятно нещо по настройките, така ли? Газта е монтирана преди 2 месеца някъде
А кабели и свещи при тези автомобили се сменят заедно,защото се прецакват взаимно,тоест калпави кабели прецакват нови свещи и обратното.
А ако проблема с притрисането остане....Добре дошъл в моя клуб на не-реголируемите АГУ-та тип ГИ.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Интересно е,че не го прави постоянно. За сега ще карам така, пък после може да прибегна до смяна на свещите
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
След дълги дерзания около 3-месеца има няма, най-накрая фордманяка ми настрои газовата....
Та болката не е голяма един бидон газ пълниш,5-6 часа време и човека си знае работата.
поздрави
Та болката не е голяма един бидон газ пълниш,5-6 часа време и човека си знае работата.

По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Да не отварям нова тема, ще си пиша пак в мойта.
Какви марки свещи бихте ми препоръчали? Прегледах темите за свещи - някъде пише,че хубаво да са иридиеви, другаде пише да не са и общо взето доста различни мнения. Един приятел ми препоръчва на бош някакви за 13-14 бройката... Съответно какви кабели и ориентировъчни цени на свещи + кабели ако може да ми кажете?
Какви марки свещи бихте ми препоръчали? Прегледах темите за свещи - някъде пише,че хубаво да са иридиеви, другаде пише да не са и общо взето доста различни мнения. Един приятел ми препоръчва на бош някакви за 13-14 бройката... Съответно какви кабели и ориентировъчни цени на свещи + кабели ако може да ми кажете?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Аз бих ти препоръчал оригиналните, нищо че са малко скъпички. За твоя двигател са иридиеви, имат голям пробег(60000км.) и според мен инвестицията си струва. Понеже караш на газ е добре оригиналното разстояние от 1,3мм. да го направиш на 1мм. Така със сигурност няма да имаш каквито и да е проблеми със запалването. При твоя двигател няма високоволтови кабели, така че няма какво да сменяш, защото бобините са над всяка свещ.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
То няма кабели, но лули има. Огледай свещите за черни вертикални черти които да не се чистят. И има ли такива, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗАЕДНО лули и свещи. Смениш ли едното само ще повредиш новото. Проблема може да е само от пробиви по свещите, и да не се налага да се пипа настройката. Като за начало провери си сегашните свещи за такива черти и когато ги сваляш помни коя от къде я сваляш за да знаеш и коя лула да смениш. И както те е посъветвал колегата synthez 3D аз също съм за оригинални. Боша пробива.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Аз няма да ти препоръчвам свещи,защото едно пиленце ми изпя че са вкарали един контейнер менте свещи на БОШ,Шампион и на НЖК...Тъй че ....
И най лошото което,е че и аз попаднах на ментета,но за едно Дайхацу свещите бяха от поредицата НЖК
И най лошото което,е че и аз попаднах на ментета,но за едно Дайхацу свещите бяха от поредицата НЖК
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: System engine fault при Г.И.
Бобината при този модел е едно цяло с лулата и не се разделя на отделни части, но пък е доста добре направена и е много надеждна. Не вярвам изобщо да има проблем с този тип запалване, освен ако самата бобина не се повреди.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта