От къде идва този шум?
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 22 яну 2013, 20:00
- Модел на автомобила: Focus 1.8 16V (115)
- Status: Извън линия
От къде идва този шум?
Здравейте, колата е Форд Фокус 1,8 16V 115k.с. 99г. газ/бензин.
Някой може ли да ми каже от къде може да идва това цвичене, което се чува от видеото?
Сменен е Агренажен ремък с водна помпа и ролки. След смяната колата ми гаснеше на студен двигател на бензин, като загрее на газ няма проблем.
Смених свещи и сега не гасне, но като подам малко газ и все едно се дави мотора и гасне и това го прави само на бензин, докато е студена. Незнам дали има и нещо общо със страния звук. Някой, ако има някакви предположения, ще съм благодарен да сподели.
https://www.dropbox.com/s/l419p1ga4nr6k ... 3.mp4?dl=0
Някой може ли да ми каже от къде може да идва това цвичене, което се чува от видеото?
Сменен е Агренажен ремък с водна помпа и ролки. След смяната колата ми гаснеше на студен двигател на бензин, като загрее на газ няма проблем.
Смених свещи и сега не гасне, но като подам малко газ и все едно се дави мотора и гасне и това го прави само на бензин, докато е студена. Незнам дали има и нещо общо със страния звук. Някой, ако има някакви предположения, ще съм благодарен да сподели.
https://www.dropbox.com/s/l419p1ga4nr6k ... 3.mp4?dl=0
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Всички ролки ли смени?
Я ходи при майстора да ти прегледа колата наново щот нещо не е наред.
Ролка ти дрънчи водна помпа шуми...
Нещо не е читава работата(частите)
Я ходи при майстора да ти прегледа колата наново щот нещо не е наред.
Ролка ти дрънчи водна помпа шуми...
Нещо не е читава работата(частите)
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 22 яну 2013, 20:00
- Модел на автомобила: Focus 1.8 16V (115)
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Сменени са:
1 x Zahnriemen - Ремък
1 x Wasserpumpe - Водна Помпа
1 x Spannrolle (Zahnriemen) - Оптяжна ролка
1 x Umlenk-/Führungsrolle, Zahnriemen - Водеща ролка
Явно е, че има проблем. Частите са поръчвани от ибей (http://www.ebay.de/itm/191137179954) - до сега съм нямал проблеми.Не знам колко са качествени, на Континентал са.
1 x Zahnriemen - Ремък
1 x Wasserpumpe - Водна Помпа
1 x Spannrolle (Zahnriemen) - Оптяжна ролка
1 x Umlenk-/Führungsrolle, Zahnriemen - Водеща ролка
Явно е, че има проблем. Частите са поръчвани от ибей (http://www.ebay.de/itm/191137179954) - до сега съм нямал проблеми.Не знам колко са качествени, на Континентал са.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
или от помпата на хидравликата (маслото на ниво ли е?) или от шайбата на климатика, пуснете климатика и вижте дали и как променя звука
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Яиш от хидравликата не ми доде на акъла ама може би е от там...Ама звука е един такъв малко на ролка ми мяза.opex написа:или от помпата на хидравликата (маслото на ниво ли е?) или от шайбата на климатика, пуснете климатика и вижте дали и как променя звука
Има варянт нещо да не е затегнато(забравено) да се завие като хората и като се развие ... Глей кво става.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 22 яну 2013, 20:00
- Модел на автомобила: Focus 1.8 16V (115)
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Маслото на хидравликата е на ниво ама и то е доливано сега при смяната на ремъка, защото беше на минимума.
Иначе колата сега е на майстор и чакам да видим какво ще излезе.
Иначе колата сега е на майстор и чакам да видим какво ще излезе.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 22 яну 2013, 20:00
- Модел на автомобила: Focus 1.8 16V (115)
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Оказа се че компресията на 1-ви цилиндър е 9 на останалите 3 е 13. Явно от там идва проблема и може би клапани. За сега ще карам така докато може.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Ако е заминал клапън колата няма да върви,и другото което може да се отчупи някое и друго парче и да стане... Мамамиа
Недей да караш така да не счпиш целия мотор и сега ако се опрай с 300-400 лв по натам да надфърлиш 1000-ката и то със сигорност
Недей да караш така да не счпиш целия мотор и сега ако се опрай с 300-400 лв по натам да надфърлиш 1000-ката и то със сигорност
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Колега, няма как на първи цилиндър компресията да е 9, а на другите 3- по 13. От завода колата излиза с компресия 9,8 и на 4-те цилиндъра. С времето и с износването, компресията намалява, не се увеличава. Този с 9- приемам го, ама другите 3 с 13 няма как да се съглася. Или по колата има правени много сериозни извращения, или сте мерили всичко друго, но не и компресия на цилиндри, или пък не е мерена правилно с правилния уред. Под извращения имам предвид, че някой някога е пилил главата за повече "мощност" ... и въпреки всичко е в сферата на фантастиката налягането да е 13. Не само че няма да има повече мощност, ами при тази компресия буталата много отдавна щяха да са се показали да видят кой ги наказва..... премери коректно компресията- с правилен уред и с човек, който знае как се прави и какво означава компресия.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
9.8 е степента на сгъстяване а не компресията. 13атм. е съвсем реална стойност, 9 е ниска, но все още не се нуждае от ремонт, обаче разликата от 4атм на е притеснителна. Най-вероятно има проблем с клапаните.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Наско, напълно прав си. Точно щях да оспоря мнението ти, но реших преди да го направя, да се поровя из нета .... и ето какво намерих. А за толкова години съм мислел, че е едно и също нещо!
Ето и една табличка за отношението компресия - степен на сгъстяване:
Степен на Р, Начално Р, Гранично
сгъстяване Bar Bar
6,0 --------------->7,7 <----------------5,4
6,5 --------------->8,5 <----------------6,0
7,0 --------------->9,3 <----------------6,5
7,5 --------------->10,1 <----------------7,1
8,0 --------------->10,9 <----------------7,6
8,5 --------------->11,7 <----------------8,2
9,0 --------------->12,6 <----------------8,8
9,5 --------------->13,4 <----------------9,4
10 --------------->14,3 <----------------10,0
16 --------------->25,1 <----------------17,6
17 --------------->27,0 <----------------18,9
18 --------------->28,9 <----------------20,2
19 --------------->30,8 <----------------21,6
20 --------------->32,8 <----------------22,9
21 --------------->34,7 <----------------24,3
22 --------------->36,7 <----------------25,7
Много често когато се налага да проверим компресията в цилиндрите,някои колеги а и ''майстори'' бъркат двете неща/степен на сгъстяване-компресия/ а те съвсем не са едно и също нещо.
Ако компресията е около или под граничната нещата вървят към ремонт.
Ето и една табличка за отношението компресия - степен на сгъстяване:
Степен на Р, Начално Р, Гранично
сгъстяване Bar Bar
6,0 --------------->7,7 <----------------5,4
6,5 --------------->8,5 <----------------6,0
7,0 --------------->9,3 <----------------6,5
7,5 --------------->10,1 <----------------7,1
8,0 --------------->10,9 <----------------7,6
8,5 --------------->11,7 <----------------8,2
9,0 --------------->12,6 <----------------8,8
9,5 --------------->13,4 <----------------9,4
10 --------------->14,3 <----------------10,0
16 --------------->25,1 <----------------17,6
17 --------------->27,0 <----------------18,9
18 --------------->28,9 <----------------20,2
19 --------------->30,8 <----------------21,6
20 --------------->32,8 <----------------22,9
21 --------------->34,7 <----------------24,3
22 --------------->36,7 <----------------25,7
Много често когато се налага да проверим компресията в цилиндрите,някои колеги а и ''майстори'' бъркат двете неща/степен на сгъстяване-компресия/ а те съвсем не са едно и също нещо.
Ако компресията е около или под граничната нещата вървят към ремонт.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 юли 2012, 22:05
- Модел на автомобила: 2004 Tourneo Connect 1.8 16v Zetec
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
[quote="Pokytyyy"]Здравейте, колата е Форд Фокус 1,8 16V 115k.с. 99г. газ/бензин.
Някой може ли да ми каже от къде може да идва това цвичене, което се чува от видеото?
Сменен е Агренажен ремък с водна помпа и ролки. След смяната колата ми гаснеше на студен двигател на бензин, като загрее на газ няма проблем.
Смених свещи и сега не гасне, но като подам малко газ и все едно се дави мотора и гасне и това го прави само на бензин, докато е студена. Незнам дали има и нещо общо със страния звук. Някой, ако има някакви предположения, ще съм благодарен да сподели.
Здравей колега,
Аз имам абсолютно същите признаци на компресията на 1 е 9 , а на останалите е 12-13, мотора е абсолютно същия, В момента сваляме главата,
пуснах и тема за гаснене при студен двигател на бензин и след малко ще пусна и снимки на клапаните. Колата е 225 000 км реални защото е купувана от Бг.
Някой може ли да ми каже от къде може да идва това цвичене, което се чува от видеото?
Сменен е Агренажен ремък с водна помпа и ролки. След смяната колата ми гаснеше на студен двигател на бензин, като загрее на газ няма проблем.
Смених свещи и сега не гасне, но като подам малко газ и все едно се дави мотора и гасне и това го прави само на бензин, докато е студена. Незнам дали има и нещо общо със страния звук. Някой, ако има някакви предположения, ще съм благодарен да сподели.
Здравей колега,
Аз имам абсолютно същите признаци на компресията на 1 е 9 , а на останалите е 12-13, мотора е абсолютно същия, В момента сваляме главата,
пуснах и тема за гаснене при студен двигател на бензин и след малко ще пусна и снимки на клапаните. Колата е 225 000 км реални защото е купувана от Бг.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Кажи кои са тия майстори че това е срам и позор да объркаш двете степен на сгъстяване и компресия.martin1977 написа:Много често когато се налага да проверим компресията в цилиндрите,някои колеги а и ''майстори'' бъркат двете неща/степен на сгъстяване-компресия/ а те съвсем не са едно и също нещо.
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От къде идва този шум?
Не знам, този текст го копирах дословно от друг авто-форум .....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта