Обороти
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Обороти
Нормално ли е при 100 км/ч на пета скорост да поддържам 3000 оборота с моя двигател?
Отделно от това ... днес един ми разправяше, че А95 не се отразява много добре за подобен клас двигател, защото идвал твърде силен.
По-добре да съм сипвал 92 ... Някакви мнения по въпроса?
Отделно от това ... днес един ми разправяше, че А95 не се отразява много добре за подобен клас двигател, защото идвал твърде силен.

По-добре да съм сипвал 92 ... Някакви мнения по въпроса?
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
А95 е стандарта на повечето съвременни двигатели. А92 не е нито "силен" нито "слаб", а просто лош. Сипвай това което ти пише в книжката и не му мисли. В чужбина от години не съществува такъв бензин, тука го има просто защото има още хора които карат издухани соц коли на които последния проблем им е бензина.
По принцип за инжекциони, особено ако има и газ, даже е хубав да слагаш и бензин с добавки за да ти почистват системата. V-power върши перфектна работа, той си е пак 95, но с по-добри характеристики. Потвърдили са ми го и хора които се занимават с компютърна диагностика на двигатели и знаят.
По принцип за инжекциони, особено ако има и газ, даже е хубав да слагаш и бензин с добавки за да ти почистват системата. V-power върши перфектна работа, той си е пак 95, но с по-добри характеристики. Потвърдили са ми го и хора които се занимават с компютърна диагностика на двигатели и знаят.
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
За оборотите е нормално защото и на мойта съм около3000 при100км/ч.
А за бензина кажи на човека който тие казал че95 е силен за твойта да сипва каквото иска на неговата кола,ако иска и нафта вместо бензин.
Колежка има същата като мойта фиеста и тя беше сипала А92,двигателя и не работеше като хората беше решила че се е повредила.казах и че е за А95.Няма от тогава проблеми,двигателя си работи перфектно.
По каталожни данни нашите коли са за бензин А-95(Автомобилен).Ето ти един линк.Прочети.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/ford/fiesta/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако се сетя за други линкове с таблици за бензин и масла ще допълня.
А между временно и ти можеш да намериш.
Ето още един линк http://www.clubford.org/forum/viewforum ... 8158ea102c" onclick="window.open(this.href);return false;
А за бензина кажи на човека който тие казал че95 е силен за твойта да сипва каквото иска на неговата кола,ако иска и нафта вместо бензин.


http://catalog.auto.ru/catalog/cars/ford/fiesta/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако се сетя за други линкове с таблици за бензин и масла ще допълня.

Ето още един линк http://www.clubford.org/forum/viewforum ... 8158ea102c" onclick="window.open(this.href);return false;

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Това, че работи на Лукойл бензиностанция неозначава, че е технолог в рафинерията и най-добре да си сипва бензина без да дава съвети.WarKiller написа:Въпросът е, че това ми го разправяше човек, който работи на бензиностанция на Лукойл ...
То ако беше толкова просто и кучето можеше да стане касапин от стоене пред месарницата.
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
А моя при 120км/ч оборотите са 2200 
Но за малките мотори 1.1 предполагам че е нормално да се форсират повече за да задържат тази скорост.
Относно бензина и аз съм забелязъл че колата харесва повече V-power-a,дори и паленето сутрин е по лесно.
В щатите например няма 92,95 ала бала.2 колонки:бензин 100 октана и дизел.

Но за малките мотори 1.1 предполагам че е нормално да се форсират повече за да задържат тази скорост.
Относно бензина и аз съм забелязъл че колата харесва повече V-power-a,дори и паленето сутрин е по лесно.
В щатите например няма 92,95 ала бала.2 колонки:бензин 100 октана и дизел.
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
krava_i_pile написа:Е! Добре....моя тогава защо на 110 е на 4-4100 оборота и по дяволите така я карам 4 години. А уж ми е чат-пат наред карбуратора и не прави отдавна мизерии! Нека някой се изкаже, че ме хвърли тая синя фиеста в тъч!

Е сега ... Нали знаеш, че дори в една песен се пее "идваме да изригнем с фиеста фиеста, синя фиеста" ...

Иначе наистина ми е много интересно това за оборотите... Въпросът е най-вече към колеги с Фиести такава кубатура.
Какви са нормалните стойности за такъв двигател?
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
съвсем нормално е по-малките коли да имат по "къси" скорости - това са МПС предвидени предимно да се движат из града, където монтирането на такава осигурява редица предимства: 1.по-малък двг може да се справи с тежестта на купето; 2. колата е по-пъргава на светофарите; 3. позволява да се кара на по-висока предавка на ниска скорост; 4.поддържа двг. в обороти, което осигурява така жизнено важното мазане при натовареното градско движение. Разбира се това води автоматично до някой недостатъци в извън градско - 1. държи двг. във високи обороти, което води до неприятно ръмжене при скорости над 120-140; често някой градски автомобили имат изравнен или дори по-висок разход извън града отколкото в града; 2.имат по-ниска мах скорост /просто не може вс да е ок/.
Та затова повечето коли от този клас са горе долу на 3000обр. при 100 км/ч. /поло, корса, и т.н./
Та затова повечето коли от този клас са горе долу на 3000обр. при 100 км/ч. /поло, корса, и т.н./
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не е невъзможно,но е малко вероятно,такива обороти са напълно нормални за коли с такива кубатури(изброените от chains причини),аз карах чисто нова кола 1.1 и положението беше същото!Макс.скорост-185км/ч.при 5700об./мин. ма за сметка на това в града беше фурия!Мисля си, не е ли възможно датчиците за обороти да дават 5-10% грешка и оттам да идват част от различията...

- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Има известни разлики в начина по който се определя октановото число в Америка и в Европа. Доколкото знам на европейския бензин 95 октана отговаря американски 89 октана. Освен това Щатите не са съвсем добър пример за чистота на горивото, там дори няма нормална нафта без сяра, с който да се движат съвременните дизели. Виж е Европа - Германия, Австрия и т.н. горивото е наистина на ниво.valboy написа:kEFi написа:Само ще вмъкна, че в щатите основното гориво е 91!И аз да вмъкна: в щатите 91 отговаря на 91! Тук не се знае даже и OMV Super 100 на какво отговаря.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта