Относно тихите обороти и т.н

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
kapacitet
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Относно тихите обороти и т.н

Мнение от kapacitet » 10 ное 2014, 20:54

Колеги ,рових се из темите ,както и в Нета,моя Фокусник ,бензин 101 коня ми прави магарии.Запалвам я студена и първоначално ми държи около 1900 оборота за около 5 секунди след което падат оборотите и общо взето са в норма,няма тресене ,колебаене и т.н
Да ама не, стопля мотора и симърмори както трябва но всеки път щом спра на светофар т.е колата е на място се форсира до същите 1900 оборота за около 5 до 7 секунди и това ме вбесява.Проверявал съм за нарушена вакуум линия и квото се сетите,закачих я на стенд не показва грешки ,това го прави всеки път щом я спра,пробвах леко да спирам но в момента в който застине и вдига оборотите .Мисля да откача буксата от скоростнота кутия и да пробвам и това.Чистих стъпковото моторче и имаше ефект,взех друго от съсед ,завъртяхме ги двете с неговата няма проблем с оборотите но моята хубавица продължава да ги вдига и тва е .
Ще съм благодарен за идеи и т.н

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от HACKO » 10 ное 2014, 23:42

А като пуснеш спирачката пак ли се форсира?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

kapacitet
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от kapacitet » 11 ное 2014, 04:15

май няма общо със спирачката щото пробвам с ръчната и ефекта е същият ,вероятно е свързано с датчика на скоростната кутия :?: :?:

kapacitet
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от kapacitet » 12 ное 2014, 07:19

Вчера смених датчик колянов вал и вече не го прави това да вдига оборотите ,пак го има забавянето на спада на оборотите при форсиране на мотора но при спиране изчезна самостоятелното форсиране ,бъли го какво стана?????????????????????????????

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от HACKO » 12 ное 2014, 10:10

kapacitet написа:.....,бъли го какво стана?????????????????????????????
Компютъра се ресетна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

kapacitet
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от kapacitet » 16 ное 2014, 09:41

след обстоен преглед на вакуумни пътища ,датчици и т.н се оказа че Фокусникът ми "смуче" въздух през дроселовата клапа,колкото и странно да звучи буквално затапих МПХ и оборотите не мърдат,заковани са на около 950 и всичко е тип топ,сега се ровя из Нета да търся само дросел,ако някой знае нека драсне.
Благодаря и дано съм помогнал на някого.
Апропо износена е самата пластмаса на дросела явно слаб матриал

kapacitet
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от kapacitet » 06 дек 2014, 06:33

само да осведомя смених МПХ заедно с дросел клапата и оборотите сега са 800 ,само дето ми се струва че са ниски

Потребителски аватар
dragonn2
потребител
потребител
Мнения: 475
Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
Местоположение: sofia/samokov
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от dragonn2 » 08 дек 2014, 09:51

Аз мисля че са перфектни от 750 до 850.
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от martin1977 » 08 дек 2014, 19:55

На колата от подписа на колегата 800 оборота са малко ниски. Редно е да са 850-900. Но ако работи добре мотора и не се тресе, няма място за притеснение - всичко е ОК.

Потребителски аватар
dragonn2
потребител
потребител
Мнения: 475
Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
Местоположение: sofia/samokov
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от dragonn2 » 09 дек 2014, 17:03

Ами той е отворил темата за Фокус 101коня (1.6 предполагам), та мисля че и малко по-ниски обороти не би трябвало да са проблем :roll:
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1624
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от fordmaniac » 09 дек 2014, 17:34

700±30 по католожни данни са толкова. Оборотомера в купето е за орентация.
Поздрави

kapacitet
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от kapacitet » 15 дек 2014, 06:06

хм,не тресе фокусника и динамото си зарежда 14.4 ,значи няма проблем,благодаря и беаварийна година

Потребителски аватар
Isaac
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 28 фев 2013, 14:07
Модел на автомобила: Focus 1998 1.8
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от Isaac » 06 яну 2015, 15:00

kapacitet написа:след обстоен преглед на вакуумни пътища ,датчици и т.н се оказа че Фокусникът ми "смуче" въздух през дроселовата клапа,колкото и странно да звучи буквално затапих МПХ и оборотите не мърдат,заковани са на около 950 и всичко е тип топ,сега се ровя из Нета да търся само дросел,ако някой знае нека драсне.
Благодаря и дано съм помогнал на някого.
Апропо износена е самата пластмаса на дросела явно слаб матриал
Твоята в такова състояние ли беше? Изображение Изображение
Защото и моята има такива моменти в които се увеличава оборотите след като натисна съединителя след като съм карал на 2,3 скорост.
Не съм я качвал на диагностика и се зачудих да не е от взимането на въздух и дросела проблема.
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m37796.gif[/img][/url]

atanas76
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 16 ное 2012, 10:11
Модел на автомобила: Focus 1.8i,16v Ghia '99
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от atanas76 » 06 яну 2015, 23:56

Здравей Колега!
И моята правеше такива мизерий с оборотите.Какво ли не чистих дросел, мпх, вакуми и кво ли не .Но не форсираше се и играеха оборотите. Накрая реших за проба да изключа буксата на ключето при педала на съединителя и вече 5-6 месеца всичко е бетон с оборотите

Потребителски аватар
Isaac
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 28 фев 2013, 14:07
Модел на автомобила: Focus 1998 1.8
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от Isaac » 07 яну 2015, 19:08

Аз ми се иска да не изключвам нищо защото това може да повлияе негативно...знам ли.Искам да оправя проблема както трябва да е.Сега идва време за смяна на масло,ремъци,ролки и филтри и ще видя след това как се държи.Ако е пак така ще я кача на диагностика за грешки.Ако и след това прави такива мизерии ще го мсиля :):
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m37796.gif[/img][/url]

Потребителски аватар
toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1394
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от toniboy » 10 фев 2015, 20:19

По темата и аз имам от известно време подобен проблем с такива обороти вдигащи се при спиране на сфетофар.
Колата е фиеста мк3 94, mi Автоматик. след смяна на потенциометъра към стъпковото моторче и въпросното моторче колата уж се пооправи но уви.
В момента след закачане на 5 моторчета се установява че иглата излизаща от моторчето не се движи нормално при палене, и колата за да я запаля трябва да я форсирам доста.
Каво се получава като е запалена колата иглата която излиза от моторчето трябва да упре в едно чукче на пластина с пружина вързана към газта и след изгасяне на мотора тази игла се прибира .Тама вече идва проблема при следващо стартиране трябва да се е върнала на вънка и да е упряла в чукчето за да може да си запали нормално а при мен си стои прибрана на вътре и колата не пали явно компютъра не подава сигнал на иглата да я подготви за следващо палене и да я изкара на вънка. Закачихме 5 различни моторчета от различни фиести и на всичките е така от време на време иглата излиза на вън после пак си остава прибрана .
Веднъж пали на четвърт без газ , после два три пъти пали като трактор и ска подаване на газ иначе гасне. Това пи палене , гасене 5-6 пъти поредни. При замерване на всички моторчета всичко е нормално работят си но като се монтират на колата и къде сработват къде не. А на моменти се получава и неправилно изгаряне на газове и на газ има гърмежи в гърнето.
Самия компютър на фиестата дали е различен с такъв за фиеста с ръчна скоростна кутия . Ясно е че от него идва проблема. Ще се търси друг но не съм на ясно дали са съвместими или пак има значение.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1624
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от fordmaniac » 10 фев 2015, 20:32

Тони, твоя компютър е еднакъв с другите версии. Само модела с външен и вграден комутатор е разлика но за всички модели. Вариоматика няма връзка с инжекциона.
Поздрави

Потребителски аватар
toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1394
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от toniboy » 10 фев 2015, 20:39

Тоест търся компютър за фиеста по номера и означенията му. А за проба може би ще намеря и ако сработи всичко ще трябва да си търся друг да го сменям.

Потребителски аватар
toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1394
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Относно тихите обороти и т.н

Мнение от toniboy » 21 фев 2015, 20:34

toniboy написа:Тоест търся компютър за фиеста по номера и означенията му. А за проба може би ще намеря и ако сработи всичко ще трябва да си търся друг да го сменям.
Това е от фиестата компютъра
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта