Зима иде- проблеми със замръзнали ключалки?
- Mega_CLX
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 08 сеп 2006, 15:28
- Модел на автомобила: ----
- Status: Извън линия
Зима иде- проблеми със замръзнали ключалки?
Има ли начин превантивно да се преборя със замръзването на вратите и ключалките? Някакъв спей гледам за ключалки, дали ще помогне, а и съм с централно.... гумените уплътнения ги мажа с глицерин... но не е само в това проблема... хаиде, качването от зад и прекачване отпред се преживява,ама съм 2 метра и 130 кг, малко неудобно да излизам така като стигна на работа...
Гледам рекламират някави спейове против изпотяване- ако някой е ползвал, да сподели впечатления...
Гледам рекламират някави спейове против изпотяване- ако някой е ползвал, да сподели впечатления...
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Разгледай /а и не само ти/ тези теми - има интересни неща
Подготовка и управление на автомобила при зимни условия
Как се справя Форд с ниските температури?
Палене на ДИЗЕЛ при -10 С
Зимна проверка







- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
използвал съм спрей за размразяване на ключалки.Миналата зима на колата ми капало вода от някоя стреха,която през нощта замръзнала яко и сутринта неможаш дори ключа си да вкарам.Пробвах да го залея с гореща вода влезе ключа,но не се врътка.Купих си тогава спрейче пръснах и след 5-10 мин се раздвижи.Определено има полза.Не знам какво съдържа,но има ефект.
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Баба викаше: "с модератор се не спори"
ама все пак...
Относно размразяването с гореща вода....от минус 10 градуса на 40-50 и то за секунди....тва е ЖЕСТОК стрес и за уплътнения, и за боя, и за стъкла....
Аз яко обливам,с който и да е силиконов спрей и съм доволен.
Апропо, изпод лостовете на чистачките изгребах 4-5 шепи гнила шума и там полях със силикон...пише, че гонел водата.
____________________________
Бъдете здрави, останалото е суета и гроздова...

Относно размразяването с гореща вода....от минус 10 градуса на 40-50 и то за секунди....тва е ЖЕСТОК стрес и за уплътнения, и за боя, и за стъкла....
Аз яко обливам,с който и да е силиконов спрей и съм доволен.
Апропо, изпод лостовете на чистачките изгребах 4-5 шепи гнила шума и там полях със силикон...пише, че гонел водата.
____________________________
Бъдете здрави, останалото е суета и гроздова...
-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
Човечеството си има своя прогрес и ние щем, или не, го следваме. Във физиката има един закон: всяко действие има противоположно по посока и еднакво по сила противодействие!
Е, човека още не е измислил противодействие за всичко, но в крайна сметка в нашия случай всичко е изобретено.
Има спрейове за ключалки както е споменато по-горе в темата. Те са много ефективни. Особено флаконите, които са под налягане. Аз лично ви ги препоръчвам. Не отричам каквито и да е други методи, просто този е резултатен, лесен и евтин. Освен това бих ви препоръчал още, да го прилагате непосредствено след заклюването на автомобила, не на сутринта преди отваряне. Както и да е де, това си е въпрос на личен избор.
За гумите също има лек. Продават мазила, които са доста лесни за нанасяне. Начинът на употреба е досущ като този за налагането на течна боя за обувки. Гумите не лепнат и всичко е тип-топ
За стъклата също има хубави препарати. По принцип са на пуловелизатор. Напръсквате и стъклото не замръзва. Аз съм човек на превантимните мерки. Предпочитам всичко да го направя предварително, защото след това мога да върша гореизброените действия само за профилактика, а не в момент на бързане да се налага да размразявам и после да поставям на изпитания шофьорските си умения, гонейки грефик.
Разбира и срещу честенето на сняг има лек - гаража
Е, аз този лек още не съм го ползвал и не знам как работи... сигурно не е лошо
Както и дае, мога само да ви пожелая, колеги, безаварийно каране в иначе толкова лютата зима
Е, човека още не е измислил противодействие за всичко, но в крайна сметка в нашия случай всичко е изобретено.
Има спрейове за ключалки както е споменато по-горе в темата. Те са много ефективни. Особено флаконите, които са под налягане. Аз лично ви ги препоръчвам. Не отричам каквито и да е други методи, просто този е резултатен, лесен и евтин. Освен това бих ви препоръчал още, да го прилагате непосредствено след заклюването на автомобила, не на сутринта преди отваряне. Както и да е де, това си е въпрос на личен избор.
За гумите също има лек. Продават мазила, които са доста лесни за нанасяне. Начинът на употреба е досущ като този за налагането на течна боя за обувки. Гумите не лепнат и всичко е тип-топ

За стъклата също има хубави препарати. По принцип са на пуловелизатор. Напръсквате и стъклото не замръзва. Аз съм човек на превантимните мерки. Предпочитам всичко да го направя предварително, защото след това мога да върша гореизброените действия само за профилактика, а не в момент на бързане да се налага да размразявам и после да поставям на изпитания шофьорските си умения, гонейки грефик.
Разбира и срещу честенето на сняг има лек - гаража


Както и дае, мога само да ви пожелая, колеги, безаварийно каране в иначе толкова лютата зима

Писането на кирилица развива ума и тялото!
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
В тая връзка.....Шел имаха някаква промоция преди 1-2 седмици,зареждаш 20 литра гориво и си купуваш спрей за ключалки за 50 ст.флакончето.Като ми дадоха листовката онази вечер си помислих че ме бъзикат нещо и попитах каката на касата дали е така.Вън е 15-20 градуса,да ходиш по потник дето се вика,а те ми предлагат да си купувам препарати за размразяванеkrustnikut написа:Както и да е, мога само да ви пожелая, колеги, безаварийно каране в иначе толкова лютата зима



-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
Не знам, ама това ми се струва малко странно... звучи ми като: "светлината на тъмно с едвижи по-бавно"nikolovvd написа:Вземете под внимание факта, че топлата вода замръзва по-бързо от студената.


Писането на кирилица развива ума и тялото!
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги ,превантивна мерка против изненада сутрин,е да намажете гумените уплатнения със течен парафин или глицерин,а ключалките да напръскате с WD-40.
Така ще избегнете замръзването на попадналата вода по уплатненията задързането на вратит към уплатненията(купето).
Ако е попаднала влага по ключалките(заключващия механизъм) при пръскане то с шпрея вие сте го смазали за известно време и водата(влагата) ще бяга като дявол от тамян от него.
Така ще избегнете замръзването на попадналата вода по уплатненията задързането на вратит към уплатненията(купето).
Ако е попаднала влага по ключалките(заключващия механизъм) при пръскане то с шпрея вие сте го смазали за известно време и водата(влагата) ще бяга като дявол от тамян от него.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
jordj написа:Колеги ,превантивна мерка против изненада сутрин,е да намажете гумените уплатнения със течен парафин или глицерин,а ключалките да напръскате с WD-40.
Така ще избегнете замръзването на попадналата вода по уплатненията задързането на вратит към уплатненията(купето).
Ако е попаднала влага по ключалките(заключващия механизъм) при пръскане то с шпрея вие сте го смазали за известно време и водата(влагата) ще бяга като дявол от тамян от него.


Днес слизам и то ...замръзнали дръжките .

Днес напръсках сериозно с WD40 , да видим утре кой кого.

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да не забравяме и казанчето за течност за чистачките.
Желателно е при нашите географски ширини течноста за чистачки в него да е за -25 градуса.
Не че ще стане толкова и течноста ще замръзне,а като пръснем върху стъклата да има ефект за размразяване,ане да замръзва като пръснем върху заскрежените стъкла.
И друго важно нещо.При почване на замръзвне течноста става като паста (сгъстява се),а дупките на пръскалките са малки иняма да пръска а ще тормазим помпата.
Друго хубаво нещо е колата да се пастира с полир паста,тя малко или много е мазна и предпазва боята на колата от лошите атмосферни влияния и спомага да не се задържа лед по купето и....
Желателно е при нашите географски ширини течноста за чистачки в него да е за -25 градуса.
Не че ще стане толкова и течноста ще замръзне,а като пръснем върху стъклата да има ефект за размразяване,ане да замръзва като пръснем върху заскрежените стъкла.
И друго важно нещо.При почване на замръзвне течноста става като паста (сгъстява се),а дупките на пръскалките са малки иняма да пръска а ще тормазим помпата.
Друго хубаво нещо е колата да се пастира с полир паста,тя малко или много е мазна и предпазва боята на колата от лошите атмосферни влияния и спомага да не се задържа лед по купето и....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта