Фиеста 1.25 не загрява или
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Фиеста 1.25 не загрява или
поне така сочи индикаторът( достига до N на надписа NORMAL) С ограничените си познания решавам, че термостатът е "запекъл" в отворено положение.... Възможно ли е ?
Иначе върви без каквито и да е проблеми...поне засега, сиреч 3 дни
))
Благодаря и бъдете здрави!!! Останалото е суета и гроздова...
Иначе върви без каквито и да е проблеми...поне засега, сиреч 3 дни

Благодаря и бъдете здрави!!! Останалото е суета и гроздова...
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
A парно имаш ли?При мен миналата зима излезна същия проблем и от Боровец се прибирах като ескимос
,та смених термостата и колата заспа.Но ,ако имаш парно значи датчика за температурата ти е заминал. И моя на последък показва от време на време каквото си иска купих го за 5лв. ма няма кога да го сменя!
Успех!

Успех!

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Мисля, че уреда си ми показва правилно. 
Тази вечер след 22 като се прибирах от бач гледах уреда. Разстоянието е 4 км. и няма движение светофари задръствания
Стрелката напуснала така наречената "бяла зона" (при мен черна щото съм с бели километражи), но стои плътно до нея и си имам идеално парно. На дъртия до колкото си спомням също беше така.
Между тази зона и N има доста голямо растояние.
Топлото почва 2-4 мин. след запалване на двигателя.
Лятото също не съм забелязал аномалии със стрелаката или каквото и да било. Перката не съм я чувал но съм я виждал да се върти. което ще рече според мен, че се е включвала евентуално но само на 1-ва степен.
Така, че нито е прегрявала, нито загрява бавно или изобщо да не загрява.
Колега къде си я сложил тази топлоизолация?
Отпред на решетката ли?
Да не стане зимата да ти прегреее в някое задръстване

Тази вечер след 22 като се прибирах от бач гледах уреда. Разстоянието е 4 км. и няма движение светофари задръствания

Стрелката напуснала така наречената "бяла зона" (при мен черна щото съм с бели километражи), но стои плътно до нея и си имам идеално парно. На дъртия до колкото си спомням също беше така.
Между тази зона и N има доста голямо растояние.

Топлото почва 2-4 мин. след запалване на двигателя.
Лятото също не съм забелязал аномалии със стрелаката или каквото и да било. Перката не съм я чувал но съм я виждал да се върти. което ще рече според мен, че се е включвала евентуално но само на 1-ва степен.
Така, че нито е прегрявала, нито загрява бавно или изобщо да не загрява.
Колега къде си я сложил тази топлоизолация?
Отпред на решетката ли?
Да не стане зимата да ти прегреее в някое задръстване

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги ,лятно време мойта стрелка на температурата стои почти в горния край(N) а сега е малко след бялата зона(M) ,колата си върви идеално,имам парно,значи е нормално.
Съвет ,Щом имате добро парно а не се чуствате като ескимоси ,не Барайте а си карайте.(Но ,всеки сам си решава какво да прави и как да си харчи парите)


-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
- Модел на автомобила: Ford fiesta
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Дам и при мен е така, просто се бях объркал, NORM ,седи между R и М след смяната на антифриза и термостата.Gate написа:Предполагам вашите показатели са хоризонтални(за това ви седи стрелката м/у.N и O)При мен е вертикален и стрелката си седи м/у.М и R на надписа NORM kоето май си е нормално,но често пада и по-надолу(а парното си грее нормално)и си мисля,че датчика се е скапал!
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
- Местоположение: Софиа
- Status: Извън линия
Имам същата фиеста от 3 години. До преди месец стрелката стоеше на средата с малки отконения в двете посоки в зависимост от стила на шофиране и градския трафик. От месец насам стои както и при вас на N или малко след N. Тази сутрин запалих отворих капака и хванах маркуча намиращ се след термостата, който отива към радятора. Още преди колата да е достигнала и 40 градуса (градусите са субективна преценка, защото ги меря с ръка) маркуча се стопли. Според мен термостата ми стои малко или изцяло отворен. На Форд Ескорт, който продадох скоро Миналата зима правих същият експеримент. Там първо се постопли добре двигатела ( започна да пари) след което се стопли и маркуча съответно радятора. За целта на експериманта порното е спряно.
Аз със сигурност ще сменя термостата след направения експеримент.
Аз със сигурност ще сменя термостата след направения експеримент.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта