Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Тъкмо ще ги поочисти, ако са понатрупали нагарboristraikov написа:Единственото ми притеснение относно газта е да не прецака нещо дюзите, че ако трябва после да ги сменям ще ми излезе по-евтино да си купя друг форд

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Днес в София беше -13 градуса и нямах никакви проблеми със запалването. Все пак съм си на бензин де и акумулатора е сменен през април месец с Berga 60A.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Ахах аз пък съм на газ и паля само на газ
одеве запали от раз въпреки че стартера завъртя едва ... акумулатора е на няма и година и съм го проверил
просто е малко студено


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Добре как палите на газ, незамръзва ли изпаритела? Винаги ми е било чудно това.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Замръзва ако като запали я изтървеш да угасне, след 3-4мин работа няма проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Lancer
- потребител
- Мнения: 366
- Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
- Модел на автомобила: Ford Focus '99
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
На около -8 във Варна моята също не се посрами сутринта, но отидоха около 3 км докато премине на газ, студено си е. гадното е, че на малки разстояния с включени консуматори акумулатора не успява да се зареди добре и е възможно да направи някой кюляф ако се задържи студа.Nebhotep написа:Днес в София беше -13 градуса и нямах никакви проблеми със запалването. Все пак съм си на бензин де и акумулатора е сменен през април месец с Berga 60A.
Вчера сутринта ми се стори, че за миг се поколеба, не я чух добре от радио и парно и през ума ми трескаво премина "форд... горд...циганин... работииии!!!"

Сокол скитник
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Една зима на Фиестата се случи да замръзне и след 10 мин. работа на бензин. Загасна- преминаване на бензин, след нови 10 прехвърляне на газ, пак замръзване и те така 3 пъти, и се отказах. Събра се около половин час работа на двигателя и накрая като спрях, изпарителя беше заледен. Едвам се размръзи до следобеда. Даже не знам дали не го залях с топла вода.HACKO написа:Замръзва ако като запали я изтървеш да угасне, след 3-4мин работа няма проблем.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 595
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Аз съм си с автоматичен ключ. Пали си на бензин и после си прехвърля на газ..
Засега няма ядове ама.. не се знае
Засега няма ядове ама.. не се знае



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Имал е въздушна възглавница или циркулацията в него не е достатъчна.madboy написа:Една зима на Фиестата се случи да замръзне и след 10 мин. работа на бензин. Загасна- преминаване на бензин, след нови 10 прехвърляне на газ, пак замръзване и те така 3 пъти, и се отказах. Събра се около половин час работа на двигателя и накрая като спрях, изпарителя беше заледен. Едвам се размръзи до следобеда. Даже не знам дали не го залях с топла вода.HACKO написа:Замръзва ако като запали я изтървеш да угасне, след 3-4мин работа няма проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
И аз засега нямам проблеми с паленето, 1.3 карбуратор на бензин с автоматичен смукач. Само някои от стъклата упорито почнаха да ми замръзват отвътре... всеки ден ги обирам след паркиране и поне като замръзнат после е малко.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- kojuharov
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 16 мар 2011, 22:05
- Модел на автомобила: *
Ford Focus 1.6I TURNIER '00 Moondust Silver (Metallic) - работна
Ford Focus 1.8 TDDI TURNIER '99 Moondust Silver (Metallic)
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI '06 Moondust SIlver (Metalic) - основна - Местоположение: София - Варна - София
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Паля си от раз, смао да има кой да ми изчисти стъклата ще съм пушка.
Каквото и да купиш, все караш FORD !
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
-
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 20 яну 2012, 21:41
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
И аз запалих сутринта на -8 във Варна на ГАЗ без топли води и тем-подобни работи малко бавно въртеше, но запали мисля да си го заредя утре след работа и дано всичко да е наред
между другото за газта, ако се пали спокойно и както каза наско да не се изтърве да изгасне няма проблеми. Първата ми кола беше Поло и то само на газ работеше и съм го палил в къчи студ -27 в град Елена (аз съм от там). После си купих Примера дизел и поне 10 пъти ми замръзва нафтата и сега фордо е на газ. Спокоен съм когато е под -10 за всеки случай взимам едно шише гореща вода наливам на изпарителя цялото на тънка струя и бързо в колата на ключа и никога не съм оставял колата в снега пък аз на такси. Не вярвам, че Форд и циганин зимата не работят. Това го казват завистниците.

- Lancer
- потребител
- Мнения: 366
- Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
- Модел на автомобила: Ford Focus '99
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Е така прецаках перфектен електрически изпарител ловато, беше намаляла охладителната течност и след като поработи на газ, се обледени яката и от разход 6.7 л/100 се покачи доста и после и след смяна на всички мембрани и уплътнения не спадна разхода под 8,8/100 извънградско. Беше ме яд, че не взех някакъв нов турски, волтран или подобен, изгърбих се 50-60 лв за ремонт и накрая разхода си бе същия. Ама като ме започнаха газаджиите, те турските направо се разлагали вътре чаркалата и не подлежат на ремонт, а ловатото става ново след смяна на всичко и т.н. и отнесох плувката.madboy написа:Една зима на Фиестата се случи да замръзне и след 10 мин. работа на бензин. Загасна- преминаване на бензин, след нови 10 прехвърляне на газ, пак замръзване и те така 3 пъти, и се отказах. Събра се около половин час работа на двигателя и накрая като спрях, изпарителя беше заледен. Едвам се размръзи до следобеда. Даже не знам дали не го залях с топла вода.
Сокол скитник
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.12!
Ледена вълна се задава от 30.12 до около 3-4 януари! Температурите ще паднат до -20!
Да видим как са подготвени тази година фордаците. Който има да прави някакви аварийни ремонти да действа бързичко...
, че студът не прощава! 
Да видим как са подготвени тази година фордаците. Който има да прави някакви аварийни ремонти да действа бързичко...


- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Ще сипя още антифриз и течност за чистачки за всеки случай, въпреки че сипвам само концентрат. Добре че смених ангренажа вчера, само остава термостата.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Само с концентрат ли караш?essex написа:Ще сипя още антифриз и течност за чистачки за всеки случай, въпреки че сипвам само концентрат. Добре че смених ангренажа вчера, само остава термостата.
Не е полезно за охладителната система и рискуваш двигателят да получава локални прегрявания и съответно деформации, до колкото етилен-гликолът (обикновеният антифриз) има близо 2 пъти по-малък топлинен капацитет (способност за поглъщане на топлина) от чистата вода - 2.2 срещу 4.2 J/gºC. Това ще рече, че помпата ти трябва да има двойно по-голям дебит, а радиаторът да е способен да отдава 2 пъти по-бързо топлината. За нашият климат оптималното съотношение е за температури между -20 и -25 ºС, горе-долу 3 литра вода с 2 литра концентрат за -70 ºС. При тази температура охладителната течност започва да се желира, но все още тече и е способна да пренася топлина (повече от чистият концентрат).
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
И да не забравите да намажете уплътненията със силиконов спрей! Напоследък ползвам силиконовия спрей на Soudal, който е по- качествен и по- евтин от този на Motip.
Ето така изглежда:

Ето така изглежда:

- tisho_tbk
- потребител
- Мнения: 327
- Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
- Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
От къде го купуваш?
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
По железариите е плъзнал из София, би трябвало да го има и из големите строителни хипермаркети!
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Стягайте колите. Студ до -20 градуса от 30.01!
Какви пари струва и каква работа върши ще ме светнеш ли ? И колко често се маже.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта