Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Здравейте от скоро имам Форд Фокус 1.8 ТДЦИ 100 коня ,2004 година.Преди една седмица един ден акумулатора загина ,сложих друг и замерих че алтернатор не зарежда както трябва даваше 12.20 горе долу , интересното беше че лампата на таблото не светна като не е зареждал както трябва алтернатор . Закарах е на майстор и ми смениха четките ,реле регулатора и лагерите само частите бяха 95 лева.Като си взех колата и като минах 200 метра ми светна лампата на акумулатора и се върнах при майстора и се разбрахме за понеделник да дойда . Днеска замерих колко зарежда с помощна на един приятел и като запали колата дава 14.25(и има отклонение от 0.03 десети ) и като се подаде газ падат стойностите , и като се включат фарове и парно и пада на 13,20 . Провериха ми релето къде е при бушоните ,работи си .Прочетох повечето теми из форум и ми направи впечатления че не винаги май има читави реле регулатори , възможно ли е да е от там проблема и ако може да ме насочите към коя марка реле да търся (старото беше magneti marelli , новото не съм питал ) ? Най-интересно ми е че като не зареждаше преди ремонта не ми светна лампата.Ако може който е по запознат да ми помогне , мерси предварително.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
След смяна на реле често лампата свети, моя майстор ме прати в Мото Пфое да ми настроят компютъра на новото реле, ама...
- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Ако само светеше не ме притеснява ама не зарежда и както трябва....
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
На това динамо провериха ли му другите елементи?
- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Проблема е решен оказа се че е сменения реле регулатор , сложиха ми стария и му смениха само четките.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 12 май 2007, 11:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec - 11.2000г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Doin, сега караш със светеща лампа ли? Имах същия проблем, моят майстор също ме прати в мото-пфое, там не можаха да го оправят, казаха да карам така със светеща лампа, но тази лампа понякога сама си гасне. Възможно ли е светенето й да показва някакъв друг проблем?
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Не, лампата ме дразнеше прекалено много и направо я свалих от арматурното табло. Още по времето на проблемите с нея си взех дигитален волтметър за запалка и разчитам на него. Не съм специалист по електроника, но мисля че една обикновена крушка няма друго предназначение.tsendo написа:Doin, сега караш със светеща лампа ли? Имах същия проблем, моят майстор също ме прати в мото-пфое, там не можаха да го оправят, казаха да карам така със светеща лампа, но тази лампа понякога сама си гасне. Възможно ли е светенето й да показва някакъв друг проблем?
- ars3nal
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 15 мар 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1998
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
И аз си взех дигитален волтметър , да си следя стойностите но и при мен понякога държи ниски стойности около 13.0 и след малко се оправя и държи нормални , обиколих всевъзможни майстори из Плевен знайни и незнайни и всичките ми казват че Фокус е много проблемен и при някой става а при други нестава въпрос на късмет.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Когато запаля е около 13V, като подам газ до около 1500 оборота и започва да зарежда.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Трябва да има едно реле за алтернатора в бушонното табло, вероятно то се ебава, малко жичкаджии го знаят и направо разтурят самият алтернатор.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Та по темата понеже тези фокуси обичат да презареждат днес съм закачил един такъв на диагностика и кво да видя има температура на акумулатора, на този ситринта давеше 1 градус целзи, а както знаем тук зареждането зависи от температурата.
Изпратено от моят LG-D802
Отнсоно свалянето на лапмата от таблото конкретно на тази кола не е фактор, но при много от автомобилите възбуждането на алтернатора е през самата лампа и съответно липсата и води до липса на зареждане, ако колата е мондео 1 или 2 също няма проблем без лампата аз карах 3 месеца без лампа, но в таблото или 120 ома резистор вързан в паралел на лампата и точно през него е възбуждането, пиша всичко това не случайно за да не аи мислите, че тая лампа е само да свети!
Изпратено от моят LG-D802
Отнсоно свалянето на лапмата от таблото конкретно на тази кола не е фактор, но при много от автомобилите възбуждането на алтернатора е през самата лампа и съответно липсата и води до липса на зареждане, ако колата е мондео 1 или 2 също няма проблем без лампата аз карах 3 месеца без лампа, но в таблото или 120 ома резистор вързан в паралел на лампата и точно през него е възбуждането, пиша всичко това не случайно за да не аи мислите, че тая лампа е само да свети!

- Besniq
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
- Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 TDCI проблем с алтернатор
Опитай, като я запалиш ( без включени консуматори ) изчакай без да и даваш газ ( 5 сек. ), убеден съм, че ще си нормализира заряда и ще е над 14 в. !Doin написа:Когато запаля е около 13V, като подам газ до около 1500 оборота и започва да зарежда.
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта