Относно тихите обороти и т.н
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Относно тихите обороти и т.н
Колеги ,рових се из темите ,както и в Нета,моя Фокусник ,бензин 101 коня ми прави магарии.Запалвам я студена и първоначално ми държи около 1900 оборота за около 5 секунди след което падат оборотите и общо взето са в норма,няма тресене ,колебаене и т.н
Да ама не, стопля мотора и симърмори както трябва но всеки път щом спра на светофар т.е колата е на място се форсира до същите 1900 оборота за около 5 до 7 секунди и това ме вбесява.Проверявал съм за нарушена вакуум линия и квото се сетите,закачих я на стенд не показва грешки ,това го прави всеки път щом я спра,пробвах леко да спирам но в момента в който застине и вдига оборотите .Мисля да откача буксата от скоростнота кутия и да пробвам и това.Чистих стъпковото моторче и имаше ефект,взех друго от съсед ,завъртяхме ги двете с неговата няма проблем с оборотите но моята хубавица продължава да ги вдига и тва е .
Ще съм благодарен за идеи и т.н
Да ама не, стопля мотора и симърмори както трябва но всеки път щом спра на светофар т.е колата е на място се форсира до същите 1900 оборота за около 5 до 7 секунди и това ме вбесява.Проверявал съм за нарушена вакуум линия и квото се сетите,закачих я на стенд не показва грешки ,това го прави всеки път щом я спра,пробвах леко да спирам но в момента в който застине и вдига оборотите .Мисля да откача буксата от скоростнота кутия и да пробвам и това.Чистих стъпковото моторче и имаше ефект,взех друго от съсед ,завъртяхме ги двете с неговата няма проблем с оборотите но моята хубавица продължава да ги вдига и тва е .
Ще съм благодарен за идеи и т.н
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
А като пуснеш спирачката пак ли се форсира?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
май няма общо със спирачката щото пробвам с ръчната и ефекта е същият ,вероятно е свързано с датчика на скоростната кутия



-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
Вчера смених датчик колянов вал и вече не го прави това да вдига оборотите ,пак го има забавянето на спада на оборотите при форсиране на мотора но при спиране изчезна самостоятелното форсиране ,бъли го какво стана?????????????????????????????
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
Компютъра се ресетна.kapacitet написа:.....,бъли го какво стана?????????????????????????????
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
след обстоен преглед на вакуумни пътища ,датчици и т.н се оказа че Фокусникът ми "смуче" въздух през дроселовата клапа,колкото и странно да звучи буквално затапих МПХ и оборотите не мърдат,заковани са на около 950 и всичко е тип топ,сега се ровя из Нета да търся само дросел,ако някой знае нека драсне.
Благодаря и дано съм помогнал на някого.
Апропо износена е самата пластмаса на дросела явно слаб матриал
Благодаря и дано съм помогнал на някого.
Апропо износена е самата пластмаса на дросела явно слаб матриал
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
само да осведомя смених МПХ заедно с дросел клапата и оборотите сега са 800 ,само дето ми се струва че са ниски
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
На колата от подписа на колегата 800 оборота са малко ниски. Редно е да са 850-900. Но ако работи добре мотора и не се тресе, няма място за притеснение - всичко е ОК.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
Ами той е отворил темата за Фокус 101коня (1.6 предполагам), та мисля че и малко по-ниски обороти не би трябвало да са проблем 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
700±30 по католожни данни са толкова. Оборотомера в купето е за орентация.
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
хм,не тресе фокусника и динамото си зарежда 14.4 ,значи няма проблем,благодаря и беаварийна година
- Isaac
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 28 фев 2013, 14:07
- Модел на автомобила: Focus 1998 1.8
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
Твоята в такова състояние ли беше?kapacitet написа:след обстоен преглед на вакуумни пътища ,датчици и т.н се оказа че Фокусникът ми "смуче" въздух през дроселовата клапа,колкото и странно да звучи буквално затапих МПХ и оборотите не мърдат,заковани са на около 950 и всичко е тип топ,сега се ровя из Нета да търся само дросел,ако някой знае нека драсне.
Благодаря и дано съм помогнал на някого.
Апропо износена е самата пластмаса на дросела явно слаб матриал


Защото и моята има такива моменти в които се увеличава оборотите след като натисна съединителя след като съм карал на 2,3 скорост.
Не съм я качвал на диагностика и се зачудих да не е от взимането на въздух и дросела проблема.
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m37796.gif[/img][/url]
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 16 ное 2012, 10:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8i,16v Ghia '99
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
Здравей Колега!
И моята правеше такива мизерий с оборотите.Какво ли не чистих дросел, мпх, вакуми и кво ли не .Но не форсираше се и играеха оборотите. Накрая реших за проба да изключа буксата на ключето при педала на съединителя и вече 5-6 месеца всичко е бетон с оборотите
И моята правеше такива мизерий с оборотите.Какво ли не чистих дросел, мпх, вакуми и кво ли не .Но не форсираше се и играеха оборотите. Накрая реших за проба да изключа буксата на ключето при педала на съединителя и вече 5-6 месеца всичко е бетон с оборотите
- Isaac
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 28 фев 2013, 14:07
- Модел на автомобила: Focus 1998 1.8
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
Аз ми се иска да не изключвам нищо защото това може да повлияе негативно...знам ли.Искам да оправя проблема както трябва да е.Сега идва време за смяна на масло,ремъци,ролки и филтри и ще видя след това как се държи.Ако е пак така ще я кача на диагностика за грешки.Ако и след това прави такива мизерии ще го мсиля 

[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m37796.gif[/img][/url]
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
По темата и аз имам от известно време подобен проблем с такива обороти вдигащи се при спиране на сфетофар.
Колата е фиеста мк3 94, mi Автоматик. след смяна на потенциометъра към стъпковото моторче и въпросното моторче колата уж се пооправи но уви.
В момента след закачане на 5 моторчета се установява че иглата излизаща от моторчето не се движи нормално при палене, и колата за да я запаля трябва да я форсирам доста.
Каво се получава като е запалена колата иглата която излиза от моторчето трябва да упре в едно чукче на пластина с пружина вързана към газта и след изгасяне на мотора тази игла се прибира .Тама вече идва проблема при следващо стартиране трябва да се е върнала на вънка и да е упряла в чукчето за да може да си запали нормално а при мен си стои прибрана на вътре и колата не пали явно компютъра не подава сигнал на иглата да я подготви за следващо палене и да я изкара на вънка. Закачихме 5 различни моторчета от различни фиести и на всичките е така от време на време иглата излиза на вън после пак си остава прибрана .
Веднъж пали на четвърт без газ , после два три пъти пали като трактор и ска подаване на газ иначе гасне. Това пи палене , гасене 5-6 пъти поредни. При замерване на всички моторчета всичко е нормално работят си но като се монтират на колата и къде сработват къде не. А на моменти се получава и неправилно изгаряне на газове и на газ има гърмежи в гърнето.
Самия компютър на фиестата дали е различен с такъв за фиеста с ръчна скоростна кутия . Ясно е че от него идва проблема. Ще се търси друг но не съм на ясно дали са съвместими или пак има значение.
Колата е фиеста мк3 94, mi Автоматик. след смяна на потенциометъра към стъпковото моторче и въпросното моторче колата уж се пооправи но уви.
В момента след закачане на 5 моторчета се установява че иглата излизаща от моторчето не се движи нормално при палене, и колата за да я запаля трябва да я форсирам доста.
Каво се получава като е запалена колата иглата която излиза от моторчето трябва да упре в едно чукче на пластина с пружина вързана към газта и след изгасяне на мотора тази игла се прибира .Тама вече идва проблема при следващо стартиране трябва да се е върнала на вънка и да е упряла в чукчето за да може да си запали нормално а при мен си стои прибрана на вътре и колата не пали явно компютъра не подава сигнал на иглата да я подготви за следващо палене и да я изкара на вънка. Закачихме 5 различни моторчета от различни фиести и на всичките е така от време на време иглата излиза на вън после пак си остава прибрана .
Веднъж пали на четвърт без газ , после два три пъти пали като трактор и ска подаване на газ иначе гасне. Това пи палене , гасене 5-6 пъти поредни. При замерване на всички моторчета всичко е нормално работят си но като се монтират на колата и къде сработват къде не. А на моменти се получава и неправилно изгаряне на газове и на газ има гърмежи в гърнето.
Самия компютър на фиестата дали е различен с такъв за фиеста с ръчна скоростна кутия . Ясно е че от него идва проблема. Ще се търси друг но не съм на ясно дали са съвместими или пак има значение.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
Тони, твоя компютър е еднакъв с другите версии. Само модела с външен и вграден комутатор е разлика но за всички модели. Вариоматика няма връзка с инжекциона.
Поздрави
Поздрави
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Относно тихите обороти и т.н
Тоест търся компютър за фиеста по номера и означенията му. А за проба може би ще намеря и ако сработи всичко ще трябва да си търся друг да го сменям.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта