Форд Ескорт 1.8 Д НЕ пали
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
дори и да е слаба компресията,ако горивната помпа е изправна,има точна центровка,всичко с нафтата е ок,и стартера върти както трябва,при температури 0 или няколко градуса под нулата би трябвало да пали! Ако има маистор които да ти провери всички тези неща,и да ги приведе във вид,то колата ще запали! Провери си и разпръсквачите!Помпа лукас работи при различно налягане от това на Бош!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами аз имам един форд с компресия около 20. преди да му направим клапаните и да навърти около 70 х.км. беше 21-16-19-24. винаги е палил добре, не на първият оборот, но за няколко завъртания при температура -10. на по студено върти трудно, но пали лесно с бутане - акумулаторът ми е лош.
за да запалиш, трябва да имаш изправни хубави свещи и добра центровка и да няма мехурчеата въздух в помпата.
аз използвам словенските свещи "искра" и не намирам разлика с марковите. италианските, дори и скъпи не стават за нищо!основните ремонти често не решават проблемите, а донасят нови. когато всичко ти е в ред, и остане само проблемът с разхода на масло и шума, тогава се прави основен ремонт. а не да дадеш 1000 лева заради едно напукано маркуче
ако центровката ти е добра, би трябвало топлият двигател да запали без газ за един оборот и без да се форсира след това и да изпушва. така е и при ниска компресия..... а за въздуха се следи най-добре, когато на изхода за излишното гориво сложиш няколкометров прозрачен ПВЦ маркуч, на който в железарията казват "силиконов". прекарваш си този маркуч пред предното стъкло, или даже в купето, палиш и откриваш кога и колко въздух минава през горивната ти помпа. след това проверяваш връзките по тръбичките, докато въздухът изчезне.
за да запалиш, трябва да имаш изправни хубави свещи и добра центровка и да няма мехурчеата въздух в помпата.
аз използвам словенските свещи "искра" и не намирам разлика с марковите. италианските, дори и скъпи не стават за нищо!основните ремонти често не решават проблемите, а донасят нови. когато всичко ти е в ред, и остане само проблемът с разхода на масло и шума, тогава се прави основен ремонт. а не да дадеш 1000 лева заради едно напукано маркуче

ако центровката ти е добра, би трябвало топлият двигател да запали без газ за един оборот и без да се форсира след това и да изпушва. така е и при ниска компресия..... а за въздуха се следи най-добре, когато на изхода за излишното гориво сложиш няколкометров прозрачен ПВЦ маркуч, на който в железарията казват "силиконов". прекарваш си този маркуч пред предното стъкло, или даже в купето, палиш и откриваш кога и колко въздух минава през горивната ти помпа. след това проверяваш връзките по тръбичките, докато въздухът изчезне.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
малко извън темата:Mondeo18TDI96 написа: прикачил съм тт данни на атм дизели на форд от една стара книжка
я виж ти - оказва се, че за тези дизели е препоръчано масло с качествата на М10Д! е, за зимата не е подходящо, но за 9 месеца в годината е точно такова - вискозитета е 30, класът е CD (надвишава исканият CC)... всичко е точно, само през зимата не става, гъсто ще е при -5 или -10, ако няма гараж за возилото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта