Мондеото на Горския
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Браво, реши се и ги сложи.Направо слагай от сега летните 17" та да видим пълния ефект! 


- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Браво Ицо. Красота е тази гледка. Убеден съм, че не само гледката ще е позитивна, а и усещането за сигурност и стабилност при спиране. Съжалявам за джантите, никога не съм предполагал, че 16-ки ще опират, но скоро идва пролет и със 17-ките става друг филм. Пожелавам ти много безаварийни километри и със здраве да си ползваш новите спирачки.
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Миналото лято се появи един проблем - стрелката на скоростомера спираше да работи и след малко се оправяше. Отначало това се случваше веднъж, дваж в месеца, после по-често, докато стана ежедневие особено в града. Това много ме дразнеше, тъй като дава отражение и на работата на двигателя. Ясно бе, че VSS датчика е за смяна. Понеже за оригинален датчик от Мото Пфое ми обявиха цена над 300 лв., реших да си потърся алтернатива и за 72 лв. си купих този:

Смених си го сам за 10 минути, тъй като се държеше само от един винт и това много ме зарадва, защото прочетох за други модели монтирани с шплент, който понякога се счупвал при опит за демонтаж.


Смених си го сам за 10 минути, тъй като се държеше само от един винт и това много ме зарадва, защото прочетох за други модели монтирани с шплент, който понякога се счупвал при опит за демонтаж.

- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
В съботния ден си направихме една семейна разходка до балкана, че в Пловдив явно сняг няма да видим през този зимен сезон. Децата се пързаляха с шейната и се въргаляха в снега, а аз направих една снимчица:

На връщане имах възможността да се накефя на новите спирачки, абсолютно никакво тресене, вибриране и прочие. Колата спира идеално, като залепена за пътя, много съм доволен от постигнатия резултат.

На връщане имах възможността да се накефя на новите спирачки, абсолютно никакво тресене, вибриране и прочие. Колата спира идеално, като залепена за пътя, много съм доволен от постигнатия резултат.
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Браво Ицо. Тази прекрасна кола заслужаваше тези спирачки.
- zombajo_
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993) - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Нереално УНИКАЛЕН



- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Здравейте отново. Ъпгрейдите не спират, за да ми е интересно и вълнуващо всеки път, когато седна зад волана. Да чукна на дърво, засега не човъркам нищо по двигателя и окачването, затова си позволявам да харча пари по интериора. ТЕД ми направи една оферта за закупуване на задни оригинални гумени стелки от Англия и речено сторено - те са вече факт.

По принцип не харесвам много гумени стелки, евентуално за зимния период бих сложил, но тези ми преобърнаха представите и намеренията. Качеството им е супер, пасват идеално, без разни неприятни миризми. За съжаление от там не можем да си поръчаме и за отпред. Толкова ми харесаха, че отидох в магазин където продават части на Моторкрафт с намерение да си купя предни. Хората приеха поръчката, но след няколко дни ми се обадиха с информацията, че в България такива стелки не могат да бъдат доставени. Тогава взех да разглеждам обяви за продажба на коли на части. След 4-5 разговора, се оказа, че това е най-продаваната част от колата - всички стелки липсваха. Край да върви, ще мина и без тях.
Тъй-като с Младен се виждаме доста по-често от сбирките на клуба, бяхме свалили от моята кола модула за управление на радиото за проба в скорпиото на Игнат. Оказа се, че работи и вече се знаеше, какво точно се търси. Посещавайки една автоморга с намерение да открия този модул, си намерих имитациите на дърво и на частта около радиото и около ключа за фарове. Така или иначе бих път до там, реших да си взема и една вътрешна хромирана дръжка за отваряне на вратата за резерва, като и идеално прав гумен нож под бронята.
Преди години бях настъпал с предната гума една тротоарна плочка и тя ми изкриви планката държаща гумения нож, сега вече това е оправено. Костваше ми доста нерви по демонтаж и монтаж на всичко отпред.

Дойде ред и на последната, но най-готина добавена екстра - автопилот. Мислех си, че никога няма да мога да си намеря такъв, но ето , че щастието ми се усмихна благодарение на Мартин Миланов - специални благодарности. След, като го получих монтирах всички части много лесно защото си имах ел. инсталацията. А благодарение на Краси от Севлиево, който претапицира волана, същия стана нов.


От едно обърнато по таван мондео си взех ето тези калобрани. Засега обмислям да ги слагам само със зимните гуми и лятото да ги махам. Ето как стоят:

Приемам мнения за или против калобраните.

По принцип не харесвам много гумени стелки, евентуално за зимния период бих сложил, но тези ми преобърнаха представите и намеренията. Качеството им е супер, пасват идеално, без разни неприятни миризми. За съжаление от там не можем да си поръчаме и за отпред. Толкова ми харесаха, че отидох в магазин където продават части на Моторкрафт с намерение да си купя предни. Хората приеха поръчката, но след няколко дни ми се обадиха с информацията, че в България такива стелки не могат да бъдат доставени. Тогава взех да разглеждам обяви за продажба на коли на части. След 4-5 разговора, се оказа, че това е най-продаваната част от колата - всички стелки липсваха. Край да върви, ще мина и без тях.
Тъй-като с Младен се виждаме доста по-често от сбирките на клуба, бяхме свалили от моята кола модула за управление на радиото за проба в скорпиото на Игнат. Оказа се, че работи и вече се знаеше, какво точно се търси. Посещавайки една автоморга с намерение да открия този модул, си намерих имитациите на дърво и на частта около радиото и около ключа за фарове. Така или иначе бих път до там, реших да си взема и една вътрешна хромирана дръжка за отваряне на вратата за резерва, като и идеално прав гумен нож под бронята.

Преди години бях настъпал с предната гума една тротоарна плочка и тя ми изкриви планката държаща гумения нож, сега вече това е оправено. Костваше ми доста нерви по демонтаж и монтаж на всичко отпред.

Дойде ред и на последната, но най-готина добавена екстра - автопилот. Мислех си, че никога няма да мога да си намеря такъв, но ето , че щастието ми се усмихна благодарение на Мартин Миланов - специални благодарности. След, като го получих монтирах всички части много лесно защото си имах ел. инсталацията. А благодарение на Краси от Севлиево, който претапицира волана, същия стана нов.



От едно обърнато по таван мондео си взех ето тези калобрани. Засега обмислям да ги слагам само със зимните гуми и лятото да ги махам. Ето как стоят:

Приемам мнения за или против калобраните.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Много се радвам че не спираш с подобренията, след като видях колата на живо останах без думи, а сега съм още по-впечатлен. Аз пък отпред съм с оригинални мокетени стелки (отдолу мокета е НОВ), но отзад нямам никакви, та се замислих и аз за задни като твоите. Калобраните не са крайно лоши, но аз не съм им фен, все си мисля че ще събират луга под тях и напролет ще имаш кафява ''изненада''. Иначе винаги има още неща за добавяне, надявам се скоро да те зарадвам с още ''глезотии''.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Здравейте отново. Една муха ми бе влезнала в главата от няколко дни, а именно: да си почистя разширителното казанче за антифриза. Имам обедна почивка от цял час и днес запретнах ръкави, набързо източих антифриза и демонтирах казанчето. Съжалявам, че не направих снимка преди да започна процедурата, но ще използвам една стара снимка на която се вижда, че има някакви отлагания по стените. Явно в предишния си живот, при предишния собственик, из охладителната система е циркулирало нещо различно от антифриз, въпреки, че като я купих бе заредена с червен такъв.

От магазина си купих една бутилка белина, кислол и 1 кг. морска сол. Накиснах добре всичко с препаратите и на порции сипвах солта. Понеже казанчето е направено от няколко клетки с малки дупки помежду им откъдето минава антифриза, солта я използвах за абразив, който да отмие отлаганията.

С енергично разклащане във всевъзможни посоки накрая се получи така желания от мен резултат. Един час не бе достатъчен за да се справя с процедурата, а цели три часа.

След много пот, ето и така желания от мен резултат. Казанчето стана направо като ново.

Направих една снимка и на датчика измерващ нивото на антифриза. Мислих си, че той е потопен в антифриза, но се оказа че нямат допирни точки. Вътре в казанчето се движи на ос може би магнитен пръстен, който плува на повърхността на антифриза и когато слезе нивото на минимум тогава през този датчик се затваря веригата.

Освен удоволствието от чудесния резултат, имам и супер чисти ръце
.

От магазина си купих една бутилка белина, кислол и 1 кг. морска сол. Накиснах добре всичко с препаратите и на порции сипвах солта. Понеже казанчето е направено от няколко клетки с малки дупки помежду им откъдето минава антифриза, солта я използвах за абразив, който да отмие отлаганията.

С енергично разклащане във всевъзможни посоки накрая се получи така желания от мен резултат. Един час не бе достатъчен за да се справя с процедурата, а цели три часа.


След много пот, ето и така желания от мен резултат. Казанчето стана направо като ново.

Направих една снимка и на датчика измерващ нивото на антифриза. Мислих си, че той е потопен в антифриза, но се оказа че нямат допирни точки. Вътре в казанчето се движи на ос може би магнитен пръстен, който плува на повърхността на антифриза и когато слезе нивото на минимум тогава през този датчик се затваря веригата.

Освен удоволствието от чудесния резултат, имам и супер чисти ръце

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Привет, този месец нямаше с какво друго да се занимавам и взех та монтирах калобраните. Предните минаха разкрасителна процедура при Младен и на часа ги монтирах. Покарах така няколко дни, хареса ми как стоят и реших да ги направя пълен комплект. Пресявайки обявите за коли на части нямах късмет да намеря задни, а и не ми се чакаше да изскочи нещо, затова си ги поръчах нови.

В комплекта се включваше монтажни елементи, дори и упътване за монтаж, а при втората употреба част от планките липсваха, както може да се очаква.
Първоначално си мислех да ги слагам зимата и лятото да ги демонтирам, но сега искам да стоят целогодишно.

Ето и крайния резултат:

Лека полека списъка с екстри почти се запълни, като съм замислил две следващи, но няма да ги споменавам от суеверие.
От екстрите които зная, че се монтират в колата само СТ пакета, подгряване на предния прозорец и кожен салон ще останат извън списъка.
/Е ако някой слънчев ден ми изпадне нещо от тях или се наложи да сменям предния прозорец, с удоволствие бих ги добавил/.

В комплекта се включваше монтажни елементи, дори и упътване за монтаж, а при втората употреба част от планките липсваха, както може да се очаква.
Първоначално си мислех да ги слагам зимата и лятото да ги демонтирам, но сега искам да стоят целогодишно.

Ето и крайния резултат:

Лека полека списъка с екстри почти се запълни, като съм замислил две следващи, но няма да ги споменавам от суеверие.
От екстрите които зная, че се монтират в колата само СТ пакета, подгряване на предния прозорец и кожен салон ще останат извън списъка.
/Е ако някой слънчев ден ми изпадне нещо от тях или се наложи да сменям предния прозорец, с удоволствие бих ги добавил/.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Супер е станало Ице!И доколкото те познавам и гореспоменатите екстри ще "кацнат" след време.Сега стискам палци за следващата екстра за която сме говорили и я чакаш.



-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Супер е с калобраните. Моето старото също имаше и на мен визията ми изглежда по завършена.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Вече мога да дръпна завесата и да покажа следващата екстра, която съм решил да реализирам - а тя е система за измиване на фаровете. По мои наблюдения това е доста рядка екстра при МК 2, поръчвана май само в Австрия. Набавих си частите от друга кола, но както знаете пълно щастие няма - лявата пръскалка беше счупена и липсваше. След като пристигнаха всичко бе грижливо почистено и измито:

Лявата пръскалка заедно с капачето бе поръчана от Мото Пфое. За цената не ме питайте защото още ме боли, но по - важното е, че ги доставиха след седмица. И понеже съм малко суеверен изчаках да ми дойде поръчката и тогава седнах да пиша. Притеснявах се да не ми откажат, но явно още имат наличности от части.

В периода на чакане на поръчката, се заех с най- лесното - монтиране на релето. Младен ме упъти, къде би трябвало да се намира празната букса и започна ровенето. Аз претърсвах инсталацията, той гледа също, но резултата беше отрицателен. За момент си помислихме, че трябва да прекарваме нова инсталация, но както се казва утрото е по-мъдро от вечерта. Пренощувах и на сутринта отново зарових глава в кабелите. Ахаааа ето я гадината къде се е скрила, най - отдолу и зад всички релета и прочие:
И вече с монтирано реле:

Предната броня вече я свалям за отрицателно време, веднага след това източих и течността.
Последва монтажа на големия съд, нищо трудно развиват се 3 болта и се премества мястото на предния десен. Всичко си е фабрично. Налях 2 л. вода за проба и изведнъж всичко шурна под колата. Притесних се че нещо е спукано, но се оказа че като съм нанизвал помпата за фаровете гумения пръстен е пропаднал в съда. Последва монтиране втори път, но внимателно и всичко заспа. Затова е и този гьол под колата.

Ясно се вижда мястото оформено за халогена.

За съжаление имах записан час за ГТП и не ми остана време да монтирам самите пръскалки. То си е пипкава работа и ще ми трябва доста време, но този път в компанията на Младен, вярвам че ще справим бързо.

Лявата пръскалка заедно с капачето бе поръчана от Мото Пфое. За цената не ме питайте защото още ме боли, но по - важното е, че ги доставиха след седмица. И понеже съм малко суеверен изчаках да ми дойде поръчката и тогава седнах да пиша. Притеснявах се да не ми откажат, но явно още имат наличности от части.

В периода на чакане на поръчката, се заех с най- лесното - монтиране на релето. Младен ме упъти, къде би трябвало да се намира празната букса и започна ровенето. Аз претърсвах инсталацията, той гледа също, но резултата беше отрицателен. За момент си помислихме, че трябва да прекарваме нова инсталация, но както се казва утрото е по-мъдро от вечерта. Пренощувах и на сутринта отново зарових глава в кабелите. Ахаааа ето я гадината къде се е скрила, най - отдолу и зад всички релета и прочие:

И вече с монтирано реле:

Предната броня вече я свалям за отрицателно време, веднага след това източих и течността.

Последва монтажа на големия съд, нищо трудно развиват се 3 болта и се премества мястото на предния десен. Всичко си е фабрично. Налях 2 л. вода за проба и изведнъж всичко шурна под колата. Притесних се че нещо е спукано, но се оказа че като съм нанизвал помпата за фаровете гумения пръстен е пропаднал в съда. Последва монтиране втори път, но внимателно и всичко заспа. Затова е и този гьол под колата.

Ясно се вижда мястото оформено за халогена.

За съжаление имах записан час за ГТП и не ми остана време да монтирам самите пръскалки. То си е пипкава работа и ще ми трябва доста време, но този път в компанията на Младен, вярвам че ще справим бързо.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- mondeoTD
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 мар 2015, 16:06
- Модел на автомобила: форд мондео
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
http://prikachi.com/images.php?images/905/8196905S.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/911/8196911j.jpg
Много хубава работа вършат, дано и ти колега останеш доволен

http://prikachi.com/images.php?images/911/8196911j.jpg
Много хубава работа вършат, дано и ти колега останеш доволен


- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондеото на Горския
Благодаря за снимките, ще ги използвам за да определя точното място за разпробиване на бронята. Ефекта от системата за измиване на фаровете не зная дали ще го усетя, просто ми бе гъделиво и приятно да се занимавам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта