Cylinder misfie - придърпване и давене
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
Днес оправих всички ел. проблеми след като установих, че единия куплунг с кабели на бушонното табло незнайно как се е разкачил. Ще го гледам пак утре, че нещо много хлабав ми се видя.
Стъклото също се оправи по гореописания метод - хиляди благодарности.
Остава да се регулират клапаните и да се видят тези пеперудки в какво състояние са, но след две седмици като дойде заплатата.
Колеги, днес установих че имам инсталирана механична система против кражба - blockshaft.it
Дразнещото е че всеки път като дам на контакт и ми пищи с висок глас - Attenzione! Bla bla bla .... L'antifurto block shaft.
Някой запознат ли е с тези системи и по точно как им се спира звука?
Sent from Ativ S
Стъклото също се оправи по гореописания метод - хиляди благодарности.
Остава да се регулират клапаните и да се видят тези пеперудки в какво състояние са, но след две седмици като дойде заплатата.
Колеги, днес установих че имам инсталирана механична система против кражба - blockshaft.it
Дразнещото е че всеки път като дам на контакт и ми пищи с висок глас - Attenzione! Bla bla bla .... L'antifurto block shaft.
Някой запознат ли е с тези системи и по точно как им се спира звука?
Sent from Ativ S
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
Разгледах набързо сайта на тази система и се оказа, че това е механична блокировка на волана с допълнителен ключ. Ти имаш ли такъв ключ? Ако не са ти дали, значи системата е отключена и не върши никаква работа. Устройството, което издава звуковото предупреждение е отделно от ключалката, която е монтирана на вала на волана. Преводът на съобщението е следния: Внимание!Изключете устройството против кражба Блокшафт. Направено е да ти напомня преди да тръгнеш да си отключиш волана. С две думи ако нямаш ключ и не го ползваш, може да го премахнеш изцяло.
А относно "пепперудките" (клапите в смукателния колектор) няма начин да не разбереш, ако са разбити. Чуват се много ясно как тракат и тракането е доста силно, така че ако не чуваш никакъв подобен звук, значи са добре и няма нужда излишно да разглобяваш колектора, само за да им провериш състоянието.
А относно "пепперудките" (клапите в смукателния колектор) няма начин да не разбереш, ако са разбити. Чуват се много ясно как тракат и тракането е доста силно, така че ако не чуваш никакъв подобен звук, значи са добре и няма нужда излишно да разглобяваш колектора, само за да им провериш състоянието.
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
Откъде го изрови този превод бе човек?
Аз снощи два часа си играх да пиша на италиански това което записах на телефона и разбрах само, че е от тази система blockshaft.
Има го ключа, то без ключ волана е блокиран - пробвах го снощи. Ако не ми пречеше да си регулирам волана, даже нямаше да разбера че се вади и че е ключ.
Не ми трябва тази екстра, даже ключа си стои там постоянно. На много неудобно място е постоянно да се вади и слага.
Всеки ден откривам по нещо ново в този автомобил.
Само трябва да намеря къде е монтирано тва звуково устройство, че да го демонтирам.
За пеперудките - определено не се чуват. Единствено газовия инжекцион се чува да трака като се включи. Двигателя е сравнително тих по мое мнение. Не съм експерт, но не чувам нещо притеснително.
Днеска карам само с една нова бобина и автомобила пак си върви перфектно. От цялата работа с бобините единствено тази на 3ти цилиндър явно е била заминала. Довечера ще я върна пак за кратък тест - колкото да се убедя че от нея е била цялата работа с придърпването и давенето. После мисля да карам само с една нова бобина (3ти цилиндър), а другата се чудя дали да и търся пазар или да си я пазя за бекъп.
Бях казал на майстора, че около капачката за маслото също имаше малко масло. Днеска установих, че ми е сменил уплътнението на капачката. Та си мислих, че може би е хвърляло и от там малко масло, намокрило е бобините - от там са заминали свещите (понеже бяха чернички старите) и това е довело и до прецакване на въпросната бобина. Аз поне не виждам друга причина.
synthez 3D, благодаря ти много човече, много си активен и много ми помогна. Обещавам, че ще накарам майстора да ми регулира клапаните и да погледне пак дросела. И то май друго не остана.

Аз снощи два часа си играх да пиша на италиански това което записах на телефона и разбрах само, че е от тази система blockshaft.

Има го ключа, то без ключ волана е блокиран - пробвах го снощи. Ако не ми пречеше да си регулирам волана, даже нямаше да разбера че се вади и че е ключ.
Не ми трябва тази екстра, даже ключа си стои там постоянно. На много неудобно място е постоянно да се вади и слага.
Всеки ден откривам по нещо ново в този автомобил.

Само трябва да намеря къде е монтирано тва звуково устройство, че да го демонтирам.
За пеперудките - определено не се чуват. Единствено газовия инжекцион се чува да трака като се включи. Двигателя е сравнително тих по мое мнение. Не съм експерт, но не чувам нещо притеснително.
Днеска карам само с една нова бобина и автомобила пак си върви перфектно. От цялата работа с бобините единствено тази на 3ти цилиндър явно е била заминала. Довечера ще я върна пак за кратък тест - колкото да се убедя че от нея е била цялата работа с придърпването и давенето. После мисля да карам само с една нова бобина (3ти цилиндър), а другата се чудя дали да и търся пазар или да си я пазя за бекъп.
Бях казал на майстора, че около капачката за маслото също имаше малко масло. Днеска установих, че ми е сменил уплътнението на капачката. Та си мислих, че може би е хвърляло и от там малко масло, намокрило е бобините - от там са заминали свещите (понеже бяха чернички старите) и това е довело и до прецакване на въпросната бобина. Аз поне не виждам друга причина.
synthez 3D, благодаря ти много човече, много си активен и много ми помогна. Обещавам, че ще накарам майстора да ми регулира клапаните и да погледне пак дросела. И то май друго не остана.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
Ами говоря италиански, та затова го разбрах. А съобщението го има на сайта и от там го чух
Тази система е монтирана допълнително, така че устройството, което възпроизвежда звука може да е навсякъде, само трябва да го потърсиш.
Радвам се, че двигателя работи добре и безшумно, а колкото до регулировката, дано да се разминеш само с проверка (в най-добрия случай) и да не се налага регулиране.

Радвам се, че двигателя работи добре и безшумно, а колкото до регулировката, дано да се разминеш само с проверка (в най-добрия случай) и да не се налага регулиране.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 01 фев 2015, 19:28
- Модел на автомобила: Форд Фокус II 2.0
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
Нов отчет:
При измерване на компресията се оказа, че е перфектна. Еднаква на всички цилиндри и в норми като по книга.
Не ми остава време да разменя дюзите, но това ще е следващото, което ще направя.
Колеги, може ли да ме насочите, от къде да си купя кабели и софтуер за диагностика и евентуално трябва ли да се съобразявам с нещо.
Колата е: Форд Фокус II / 2,0L Duratec - HE (MI4) / бензин-газ / 2008 г.
При измерване на компресията се оказа, че е перфектна. Еднаква на всички цилиндри и в норми като по книга.
Не ми остава време да разменя дюзите, но това ще е следващото, което ще направя.
Колеги, може ли да ме насочите, от къде да си купя кабели и софтуер за диагностика и евентуално трябва ли да се съобразявам с нещо.
Колата е: Форд Фокус II / 2,0L Duratec - HE (MI4) / бензин-газ / 2008 г.
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
Аз си взех един elm32 за 20 лева. Чудна работа върши
Sent from Ativ S
Sent from Ativ S
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 01 фев 2015, 19:28
- Модел на автомобила: Форд Фокус II 2.0
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
А, от къде си го взе? Он-лайн или от магазин?
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
В продавалника има бол. Аз интернационално пазарувам
и го взех от dx.com
Sent from Ativ S

Sent from Ativ S
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 01 фев 2015, 19:28
- Модел на автомобила: Форд Фокус II 2.0
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
Проблема решен!!!
Както в повечето случаи се оказа най-логичното. Дюзи / инжектори. Същите бяха почистени на ултразвук и колата заспа.
Между другото имаше доста ръжда. Не знам защо, може би защото колата се кара предимно на газ. Най вероятно това ще продължи да се случва, така че ако някой има добри идеи за превенция на проблема нека сподели.
Ами, това е. Надявам се темата да е полезна и на други колеги, защото мен това лично много ме дразнеше, въпреки че не беше чак такъв проблем.
Поздрави!!!
Както в повечето случаи се оказа най-логичното. Дюзи / инжектори. Същите бяха почистени на ултразвук и колата заспа.
Между другото имаше доста ръжда. Не знам защо, може би защото колата се кара предимно на газ. Най вероятно това ще продължи да се случва, така че ако някой има добри идеи за превенция на проблема нека сподели.
Ами, това е. Надявам се темата да е полезна и на други колеги, защото мен това лично много ме дразнеше, въпреки че не беше чак такъв проблем.
Поздрави!!!
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Cylinder misfie - придърпване и давене
Да си я караш много километри. Хубаво че писа, та да ми напомниш да проверя клапаните. 
Sent from Ativ S

Sent from Ativ S
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта