палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Май ще трябва и някой, който да мисли вместо теб. Например пик процесор или някой едночипов микрокомпютър, в който като програма трябва да вкараш всичко това, което чуваш виждаш и усещаш, когато си зад волана.
Ако можеш всичко това до сега да са те дръпнали от България някъде на запад и заплатата ти щеше да е между 10 и 15 хиляди евро.
Ако можеш всичко това до сега да са те дръпнали от България някъде на запад и заплатата ти щеше да е между 10 и 15 хиляди евро.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 01 мар 2006, 09:57
- Модел на автомобила: Мондео 1,8 16V 1993
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моят личен съвет е да не рискуваш ако не си сигурен във възможностите си. Не е невъзможно да се направи, но си е игра и риск.. На Крайслера ми (дето го продавам) има такава функция, но колата е автоматик. По принцип не пали на скорост (въобще не завърта стартера), а и не е нужно да дърпаш ръчната, когато си на (Р). Върти 1-2 сек. независимо дали е запалила веднага или не е. Понякога не пали от първия път. Без ключ на контакт гасне при всяка интервенция.
Ако е в гараж ОК, но на улицата да я запалиш и кво.. Някой минава, влиза и си тръгва с новия си Форд със счупено стъкло например..
Ако е в гараж ОК, но на улицата да я запалиш и кво.. Някой минава, влиза и си тръгва с новия си Форд със счупено стъкло например..
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Паленета минава през релета през паяка на конт.ключ минават оперативни токове за командване на релетата.
Зимно време като се приберете и дръпнете ръчна сп.,сутринта и да запалите с тая екстра няма да потеглите защото ще ви са замръзнали задните накладки /жилото на р.спирачка/ но поне ще бръмчите........
Зимно време като се приберете и дръпнете ръчна сп.,сутринта и да запалите с тая екстра няма да потеглите защото ще ви са замръзнали задните накладки /жилото на р.спирачка/ но поне ще бръмчите........
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
аз имам такава аларма на мондеото и е много гот,беше автоматик и сега е мануал,и е малко кофти с тези скорости,има една жица на ръчната кято ако не е дръпната на може да запали просто завърта двапъти и спира,достатъчно да си счупиш бронята както аз направих.
иначе е голям кеф,сутрин си я паля от вкъщи и като излеза зимата вътре едно топличко мани мани.имаси и + И -.АКО ИСКА НЯКОИ МОГА ДА МУ ДЕМОНСТРИРАМ И ДА ВИДИ СХЕМАТА.
Колега - прочети моля те тази тема

Brock
-
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
Ами я дай да видим за какво става на въпрос!chano написа:demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
аз имам такава аларма на мондеото и е много гот,беше автоматик и сега е мануал,и е малко кофти с тези скорости,има една жица на ръчната кято ако не е дръпната на може да запали просто завърта двапъти и спира,достатъчно да си счупиш бронята както аз направих.
иначе е голям кеф,сутрин си я паля от вкъщи и като излеза зимата вътре едно топличко мани мани.имаси и + И -.АКО ИСКА НЯКОИ МОГА ДА МУ ДЕМОНСТРИРАМ И ДА ВИДИ СХЕМАТА.


Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
това не е устроиство правено а си е в самата аларма,самата аларма си подържа тази функция,обаче ако не ти е автоматик не е за препоръчване защото може да я гониш някои път,а да не говорим че стават и по лоши работи.Поздравиdemony написа:Ами я дай да видим за какво става на въпрос!chano написа:demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
аз имам такава аларма на мондеото и е много гот,беше автоматик и сега е мануал,и е малко кофти с тези скорости,има една жица на ръчната кято ако не е дръпната на може да запали просто завърта двапъти и спира,достатъчно да си счупиш бронята както аз направих.
иначе е голям кеф,сутрин си я паля от вкъщи и като излеза зимата вътре едно топличко мани мани.имаси и + И -.АКО ИСКА НЯКОИ МОГА ДА МУ ДЕМОНСТРИРАМ И ДА ВИДИ СХЕМАТА.Аз напоследък съм много зает и не ми остава време да се захвана по сериозна с направата на устройството
Ако знаеш как става номера ще се радвам да го споделиш!
Поздрави!
Колега - прочети моля те тази тема

Brock
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??
Прав е колегата това си е интилигентен модул с процесор които се управлява от сигнали : аларма, динамо,масло, ръчна спирачка ,0 на скоростния лост и сигнал от натисната спирачка(това последното е като запали колата ,трябва да оставиш алармата на работа при работещ двигател и ако има интервенция само с отваряне на вратата да загаси мотора ), но ако няма отваряш вратата и със пусната аларма и заключен волан даваш ГАЗ до първото натискане на спирачката (модула трябва да изгаси мотора).Незнам доколкото бях изчерпателен в отговора си но вижте това: http://lesi-bg.com/bg/remote_start.htm" onclick="window.open(this.href);return false; според мен релетата са 4 и не бива да си правите експерименти,но все пак акълите и колите са си Ваши.Поздрави
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
О не, чета я и то с интерес /още от самото начало и дори се замислих да разширя темата с оглед и за нас с дизелите/ и по принцип самата идея е ОК, но в момента в който с дистанционното си запалиш колата /естествено, че няма да седиш да си гледаш колата през прозореца; пък и да я гледаш едва ли ще успееш да я догониш/ изключваш вс защити против крадене /имобилайзери и т.н, а за ключалките въобще не искам да говоря, те от близо десетилетие не са проблем за крадците/ - просто му предоставяш колата на тепсия. Та с оглед тази идея проведох някой консултации със застрахователни брокери и кои директно, кои леко завоалирано ми казаха, че "може" при евентуално настъпване на застрахователното събитие по този начин да се сметне, че то е настъпило по вина на собственика /пример със скъпите вестници през зимата/ и той да изпие после една голяяяма студена вода.
Още повече, голяма част от колегите /особено тези с ниво Джия/ имат вграден чип в ключа и за да се стигне до осъществяването на тази идея трябва да се отстрани /заобиколи/ ориг имобилайзер /който си е чупил или изпускал ключа знае - после палене няма, и следва нов ключ, обучение и т.н. - скъпо "удоволствие"/. А лошото при по-скъпите модели / и вс. колеги след `98/ е, че този чип е пряко свързан с повечето основни системни протоколи на компа и без неговото "отключване" не може въобще да работи колата /при по-ранните модели положението беше по-лесно - чипа контролираше само бенз помпата и на газ беше ок, но сега е шибано и при външна намеса може да се достигне до фатален край за компа, а някой от вас карал ли е кола със сменен втора употреба комп - е те това е ужас!/
пп: намесата ми в темата беше не за критика, а за това, че не е зле да помислим и обсъдим "безопасността" на автомобила в периода от неговото запалване до качването ни в него!
Още повече, голяма част от колегите /особено тези с ниво Джия/ имат вграден чип в ключа и за да се стигне до осъществяването на тази идея трябва да се отстрани /заобиколи/ ориг имобилайзер /който си е чупил или изпускал ключа знае - после палене няма, и следва нов ключ, обучение и т.н. - скъпо "удоволствие"/. А лошото при по-скъпите модели / и вс. колеги след `98/ е, че този чип е пряко свързан с повечето основни системни протоколи на компа и без неговото "отключване" не може въобще да работи колата /при по-ранните модели положението беше по-лесно - чипа контролираше само бенз помпата и на газ беше ок, но сега е шибано и при външна намеса може да се достигне до фатален край за компа, а някой от вас карал ли е кола със сменен втора употреба комп - е те това е ужас!/
пп: намесата ми в темата беше не за критика, а за това, че не е зле да помислим и обсъдим "безопасността" на автомобила в периода от неговото запалване до качването ни в него!
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
ама нали това ти обяснявах че:алармата трябва да подържа охрана при работещт двигател(при отварянето на която и да е врата мотора изгасва) и при първото натискане на спирачката ефекта е същият , да не забравяме че волана е заключен и нещо което може да се посмеете но крадците сутрин спят след тежка вечер>Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 12 юли 2006, 23:40
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3,Форд Скорпио
- Местоположение: Нови Искър
- Status: Извън линия
Губиш си времето не можеш да го напражиш сам.Защото модула следи освен дали си на ръчна , кога да почне да върти колко време да върти и да спре да върти като запали ,освен това ако не запали до 3 пъти спира и изключва.За да не ти хаби акумулатора, а за тока със сигурност е повече от 10А.Това е описание на качествен модул,китаиските са без защити,и са вградени в алармите погледни тук http://www.alarmi.info" onclick="window.open(this.href);return false; има описание и цени работят перфектно и ако още те интересува пиши или звънни 0896 821 698
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако цялата работа с дистанционното палене е единствено за да се стопли в купето най добрият начин с печка.
Аз самият съм монтирал в трабанта(ежедневната ми кола) зазова печка, като съм я направил с дистанционно палене. Не е вярно, че ти трябва втори акумулатор ако сложиш печка, защото тя не харчи чак толкова много ток, когато работи а само докато запали, но това е за около 30-40 секунди и той е около 15-20 ампера.
Като цяло Зазовата печка не е много ефективна и е остаряла като технология. разхода и е 0,4 литра на час, но при добре уплътнена кола не са ти необходими повече от 15 мин. работа за да се стопли вътре.
Най-дорото решение за мен (но и доста по-скъпо) е монтирането на водна печка. тази печка загрява водата в малкия кръг на двигателя и едновременно топли в купето и двигателя. При нея разхода на ел. енергия е по-голям, тъй като има освен вентилатор на печката, също и водна помпа, вентилатор на парното и т.н. Но определено, това си една много хубава екстара, която освен че се грижи за комфорта на пътниците също и пази двигателя, а именно няма студен старт, което е много вредно за ДВГ-тата. Ако пък се сложи на дизел е просто радост за собственика да пали през зимата.
Миналата година като си търсих печка се обадих на Вебасто България и там като чух цените направо се отказах, така че ако човек реши да си слага такова нещо е най-дбре да търси нещо настаро. Обикновенно печки се слагат на дизелите, но какъв е проблема да се постави допълнителен резервоар ако колата е бензин.
По мои данни печки по моргите вървят около 500 лв. а във Вебасто за най-евтината суха печка ми искат 1500 лв. без монтаж, като няма значение дали е на бензин или нафта. За сведение въпросната печка е 2000 вата и гори 0,275 литра на час гориво (бензин или нафта).
А по въпроса за аларми с дистанционно палене ето ви един сайт в който има такива на не лоши цени според мен http://topspeed.bg/catalogue.php?cid=108" onclick="window.open(this.href);return false;
Аз самият съм монтирал в трабанта(ежедневната ми кола) зазова печка, като съм я направил с дистанционно палене. Не е вярно, че ти трябва втори акумулатор ако сложиш печка, защото тя не харчи чак толкова много ток, когато работи а само докато запали, но това е за около 30-40 секунди и той е около 15-20 ампера.
Като цяло Зазовата печка не е много ефективна и е остаряла като технология. разхода и е 0,4 литра на час, но при добре уплътнена кола не са ти необходими повече от 15 мин. работа за да се стопли вътре.
Най-дорото решение за мен (но и доста по-скъпо) е монтирането на водна печка. тази печка загрява водата в малкия кръг на двигателя и едновременно топли в купето и двигателя. При нея разхода на ел. енергия е по-голям, тъй като има освен вентилатор на печката, също и водна помпа, вентилатор на парното и т.н. Но определено, това си една много хубава екстара, която освен че се грижи за комфорта на пътниците също и пази двигателя, а именно няма студен старт, което е много вредно за ДВГ-тата. Ако пък се сложи на дизел е просто радост за собственика да пали през зимата.
Миналата година като си търсих печка се обадих на Вебасто България и там като чух цените направо се отказах, така че ако човек реши да си слага такова нещо е най-дбре да търси нещо настаро. Обикновенно печки се слагат на дизелите, но какъв е проблема да се постави допълнителен резервоар ако колата е бензин.
По мои данни печки по моргите вървят около 500 лв. а във Вебасто за най-евтината суха печка ми искат 1500 лв. без монтаж, като няма значение дали е на бензин или нафта. За сведение въпросната печка е 2000 вата и гори 0,275 литра на час гориво (бензин или нафта).
А по въпроса за аларми с дистанционно палене ето ви един сайт в който има такива на не лоши цени според мен http://topspeed.bg/catalogue.php?cid=108" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
Офтопик!
Акумулаторна печка "за ЗАЗ":
Има такава джаджа в Практикер...като печка "духалка"с големина на човешка длан(преди няколко дни гледах в Плевен). Включва се в запалката - 12волта, 150 вата...цена 18-20лв
Препоръчително е да се ползва на включен двигател!
Сигурно е ефективно за размразяване на прозорци...доста преди да е загрял автомобила...Или ако возиш бебета;)
Акумулаторна печка "за ЗАЗ":
Има такава джаджа в Практикер...като печка "духалка"с големина на човешка длан(преди няколко дни гледах в Плевен). Включва се в запалката - 12волта, 150 вата...цена 18-20лв
Препоръчително е да се ползва на включен двигател!
Сигурно е ефективно за размразяване на прозорци...доста преди да е загрял автомобила...Или ако возиш бебета;)
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тцъ....runtavguz написа:Офтопик!
Акумулаторна печка "за ЗАЗ":
Има такава джаджа в Практикер...като печка "духалка"с големина на човешка длан(преди няколко дни гледах в Плевен). Включва се в запалката - 12волта, 150 вата...цена 18-20лв
Препоръчително е да се ползва на включен двигател!
Сигурно е ефективно за размразяване на прозорци...доста преди да е загрял автомобила...Или ако возиш бебета;)
Имах такава в трбанта, но си е пълен ташак. Е мойта беше по-слабичка, около 120 вата, щото гълташе 9-10 ампера, но ефекта беше, че за 10 мин. работа прави една дупка в леда на стъклото около 20 см, което си е нищо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта