Смяна на крушките на таблото, Мондео МК2
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 05 сеп 2009, 11:59
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK7, 2015, 1.25 бензин
Honda NC750S - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на крушките на таблото, Мондео МК2
Здравейте!
Изгоря ми крушката на ръчната спирачка и ми беше трудно да открия подробни инструкции в интернет, затова пускам мойте снимки. Може би ще спестя усилия на някого. Ако съм пропуснал нещо и/или се дублира темата, моля изтрийте я. Благодаря.
Необходими инструменти:
Крушки: Крушките са специфични, вървят заедно с цокъла и можах да намеря само в МФ на цена от около 7.50лв/брой. Препоръчвам предварителна покупка на такава, за да не се кара с полу-разкачено табло
Стъпка 1: Най-вероятно воланът е чупещ се. Издърпайте до най-долната възможна позиция.
Стъпка 2: От вътрешната страна на таблото има два винта, които трябва да се развият. Дупките се виждат на следващите две снимки. Те са надълбоко, затова е необходимо отверката да е по дълга.


Стъпка 3: Сваляне на часовника. За да не надраскате пластмасата, увийте ножчето с парцалчето и внимателно, с умерено силен натиск извадете часовника, както е показано на следната снимка.

Разкачете куплунгът на обратната страна на часовника.
Стъпка 4: По аналогичен начин се изважда и бутонът за нагряването на задното стъкло. Първо се махат копчетата, после самия бутон се издърпва и куплунга отзад се разкача.
Стъпка 5: Развиват се общо три винта, два зад часовника, и един зад бутона за нагревателя. Позициите са показани на следващите снимки.


ВНИМАНИЕ! Има опасност да се изтърве някой от винтовете в зейналите дупки след развиването, затова трябва да се внимава повече.
Стъпка 6: Досега са развити общо 5 винта. Това позволява да се премахне пластмасата около таблото. Отдолу е таблото, то е закрепено с още 5 винта които са показани на следващата снимка.

Стъпка 7: Развиват се петте винта от горната снимка, което дава възможност на таблото да излиза навън.

Стъпка 8: Разкачат се кабелите от двата коплунга, които влизат в таблото. Има малки пластмасови щипки, които трябва да се натиснат за да излязат кабелите. Виждат се на следващата снимка.

Стъпка 9: Таблото се изважда, лампичките са отзад, отвиват се с полуоборот и се поставя новата лампичка.

Стъпка 10: Кабелите се закачат обратно, и ако е възможно се прави тест преди да се монтира таблото обратно.


Изгоря ми крушката на ръчната спирачка и ми беше трудно да открия подробни инструкции в интернет, затова пускам мойте снимки. Може би ще спестя усилия на някого. Ако съм пропуснал нещо и/или се дублира темата, моля изтрийте я. Благодаря.
Необходими инструменти:
- Дълга кръстата отверка;
- Тъпо ножче, например за масло;
- Малко памучно парцалче;
Крушки: Крушките са специфични, вървят заедно с цокъла и можах да намеря само в МФ на цена от около 7.50лв/брой. Препоръчвам предварителна покупка на такава, за да не се кара с полу-разкачено табло

Стъпка 1: Най-вероятно воланът е чупещ се. Издърпайте до най-долната възможна позиция.
Стъпка 2: От вътрешната страна на таблото има два винта, които трябва да се развият. Дупките се виждат на следващите две снимки. Те са надълбоко, затова е необходимо отверката да е по дълга.


Стъпка 3: Сваляне на часовника. За да не надраскате пластмасата, увийте ножчето с парцалчето и внимателно, с умерено силен натиск извадете часовника, както е показано на следната снимка.

Разкачете куплунгът на обратната страна на часовника.
Стъпка 4: По аналогичен начин се изважда и бутонът за нагряването на задното стъкло. Първо се махат копчетата, после самия бутон се издърпва и куплунга отзад се разкача.
Стъпка 5: Развиват се общо три винта, два зад часовника, и един зад бутона за нагревателя. Позициите са показани на следващите снимки.


ВНИМАНИЕ! Има опасност да се изтърве някой от винтовете в зейналите дупки след развиването, затова трябва да се внимава повече.
Стъпка 6: Досега са развити общо 5 винта. Това позволява да се премахне пластмасата около таблото. Отдолу е таблото, то е закрепено с още 5 винта които са показани на следващата снимка.

Стъпка 7: Развиват се петте винта от горната снимка, което дава възможност на таблото да излиза навън.

Стъпка 8: Разкачат се кабелите от двата коплунга, които влизат в таблото. Има малки пластмасови щипки, които трябва да се натиснат за да излязат кабелите. Виждат се на следващата снимка.

Стъпка 9: Таблото се изважда, лампичките са отзад, отвиват се с полуоборот и се поставя новата лампичка.

Стъпка 10: Кабелите се закачат обратно, и ако е възможно се прави тест преди да се монтира таблото обратно.


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушките на таблото, Мондео МК2
Браво, много добре описано, и онагледено. 

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта