Въздух в горивната система
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въздух в горивната система
За двигателя от профила.
Отдавна даваше признаци за това, но едва сега сложих прозрачен маркуч между филтъра и помпата и го видях ясно.
Като размърдам бързите връзки по горивния филтър ясно се вижда и промяна в количеството въздух. Представям си какво е било през зимата. Т.Е. проблема е в бързите връзки.Интересното е ,че нямам теч на нафта от никъде.Но това се дължи на факта ,че системата до ГНП работи под вакуум,защото засмукващата помпа се намира в ГНП.
Въпроса е:
1. Могат ли да се закупят на човешкки цени само бързи връзки и от къде.
За МПфое не говорим. Там предлагат смяна на цялата система. За цената няма да говоря за да не получите удар.
2. Има ли начин да се ремонтират наличните.
Предполагам,че трябва да се сменят О пръстенчета но въпреки че много ги оглеждах не видях начин това да стане.Ако някой е правил това да споделя.
Благодаря предварително.
Отдавна даваше признаци за това, но едва сега сложих прозрачен маркуч между филтъра и помпата и го видях ясно.
Като размърдам бързите връзки по горивния филтър ясно се вижда и промяна в количеството въздух. Представям си какво е било през зимата. Т.Е. проблема е в бързите връзки.Интересното е ,че нямам теч на нафта от никъде.Но това се дължи на факта ,че системата до ГНП работи под вакуум,защото засмукващата помпа се намира в ГНП.
Въпроса е:
1. Могат ли да се закупят на човешкки цени само бързи връзки и от къде.
За МПфое не говорим. Там предлагат смяна на цялата система. За цената няма да говоря за да не получите удар.
2. Има ли начин да се ремонтират наличните.
Предполагам,че трябва да се сменят О пръстенчета но въпреки че много ги оглеждах не видях начин това да стане.Ако някой е правил това да споделя.
Благодаря предварително.
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Иди в някоя автоморга и си вземи точно каквото ти трябва заедно с маркучите.Не съм гледал по магазините за тия бързи връзки,но и маркучите са поопечени и незнам как ще се държат след смяната.
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 03 юни 2010, 20:06
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi 98
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Колега,махни всички шлаухи с бързи връзки и си купи маркуч за нафта на гейтс и със скоби решаваш проблема завивинаги.Аз съм така на ескорта.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Колега paco-67 това ми е ясно но е свързано със сваляне на резервоара и не ми се иска. Но ако другото не става и това ще се прави. Между другото от къде купи тези маркучи и добри ли са .До сега са ми показвали разни които не ми харесват.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Здравей колега. Колегата Пацо има предвид да сложиш прозрачни маркучи преди и след горивния филтър. Няма защо да сваляш резервоара. При тебе е друга гледката, но аз го направих така на моя Хенри ( маркучите не ги знам какви са, едно приятелче ми ги подари, но със сигурност не са Гейтс и нямам никакви ядове от както съм ги сложил-над 2 г. със сигурност има )

Поздрави

Поздрави
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Колега mi6o ако ще сменям тези шибани бързи връзки искам да ги сменя всичките и да не ги мисля повече. При мен с тях се тръгва още от резервоара. По пътя до входа на филтъра има още една ??!! и тогава влиза във филтъра.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Защо пък чак от резервоара, моите са сменени всичките само отпред,- там където се нуждае от повече разкачане по обясними причини.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
А какви са ти симптомите при тоя въздух из горивото, какво ти го подсказа?
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 03 юни 2010, 20:06
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi 98
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Прозрачните маркучи след време се удървят.Аз взех гумени маслоустойчиви.Има ги в всеки автомагазин, само непомня размера.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
А какви са ти симптомите при тоя въздух из горивото, какво ти го подсказа?
Преди всичко трудно палене през зимата.То е въртене , тресене на двигателя, особенно в първите секунди докато изгони "големия" въздух.
Леко повишени вибрации при нормална работа.Тия симтоми са особенно характерни ако колата не е палена 2-3 дена и е доста студено.Сега при затопляне на времето тия симптоми почти изчезват.
Преди всичко трудно палене през зимата.То е въртене , тресене на двигателя, особенно в първите секунди докато изгони "големия" въздух.
Леко повишени вибрации при нормална работа.Тия симтоми са особенно характерни ако колата не е палена 2-3 дена и е доста студено.Сега при затопляне на времето тия симптоми почти изчезват.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Разглобяват се(моята се разглоби сама),но незнам как.Това отпред е "втулка"и след нея пръстена(при мен с жълт цвят).
Има го същия в магазините (20ст).Стария направо се натроши ,нямаше никаква еластичност.
Има го същия в магазините (20ст).Стария направо се натроши ,нямаше никаква еластичност.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
ieiei не разбрах разглоби ли се или се счупи.Ако могат да се разглобят това е идеалния вариант. Сменяш си О пръстените и си свиркаш.
- stefan_h
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 28 яну 2015, 19:22
- Модел на автомобила: Escort '97 TD
Mondeo MK3 Estate 2.0TDCi - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
имах преди време проблем с въздуха в горивото и на двете коли - Ескорт и Мондео и колкото и да разпитвах така и не получих конкретен отговор за конкретния проблем. Накрая се ядосах и започнахме с един приятел да проверяваме наред. Първата стъпка беше с прозрачни маркучи навсякъде за да локализираме мястото. След няколкодневни проби се оказа , че при Ескорта вземаше въздух от място , за което никой не можеше да предположи - тялото за което се захваща горивния филтър. За него закрепена подкачващата помпа и от там вземаше въздух. Разглобих всичко , но не подлежеше на ремонт - имаше пукнатина в корпуса. Ново тяло струваше трицифрена сума. Направихме проба да прекараме горивото през алтернативен горивен филтър ( мисля , че беше за фолксваген ) и въздуха веднага спря. Хванах "новия" филтър с 2 свински опашки и като сменям филтъра режа опашките , хвърлям го и слагам новия с 2 опашки 
При мондеото беше доста по-сложно. Вървяха си мехурчета по тръбите и неможеше да разберем от къде. След упорито търсене се оказа , че взема въздух от резервоара. По-точно под задната седалка където е сондата на резервоара има 2 тръбички на щипки и като ги отворих О-пръстените бяха почти скъсани и на цвят тъмно кафяви и бяха по два броя на тръба. Смених всички О-пръстени и въздуха спря.
Кофтито е , че тези бързи връзки много лесно се чупят , но пък като се стегнат после със свински опашки пак се получават нещата.
В МП тези бързи връзки са доста скъпи , но ми казаха че имало някакви подобни на Пежо и били в пъти по-евтини.
На Мондеото веднъж счупих една щипка от тези където са на дюзите и ми донесоха същата щипка от Пежо и струваше някакви 4-5 лв.
Та ако си упорит , търпелив и инат , запряташ ръкави и търсиш наред

При мондеото беше доста по-сложно. Вървяха си мехурчета по тръбите и неможеше да разберем от къде. След упорито търсене се оказа , че взема въздух от резервоара. По-точно под задната седалка където е сондата на резервоара има 2 тръбички на щипки и като ги отворих О-пръстените бяха почти скъсани и на цвят тъмно кафяви и бяха по два броя на тръба. Смених всички О-пръстени и въздуха спря.
Кофтито е , че тези бързи връзки много лесно се чупят , но пък като се стегнат после със свински опашки пак се получават нещата.
В МП тези бързи връзки са доста скъпи , но ми казаха че имало някакви подобни на Пежо и били в пъти по-евтини.
На Мондеото веднъж счупих една щипка от тези където са на дюзите и ми донесоха същата щипка от Пежо и струваше някакви 4-5 лв.
Та ако си упорит , търпелив и инат , запряташ ръкави и търсиш наред

- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система
Благодаря stefan_h .До колкото разбрах тия бързи връзки не подлежат на ремонт./смяна но О пръстени/.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта