Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 фев 2012, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Здравейте, колеги!
Проблема е следния...колата е Форд Фокус 1.8tddi 1999г. Сутрин пали без проблем при един два оборота на двигателя. След престой през деня в рамките от 9-18ч. колата не иска да запали....акумолатора е нов....понягога пали след 10мин опити....като пробите да запаля са през 30сек...и въртя не повече от 7-8 оборота на двигателя. Преди 2 дни въобще не пожела да запали....сутринта отивам пред офиса 9ч...пали от раз....прибирам я и вечерта окло 18ч. пробвам да запаля ама не....запали ли няма проблем върви лато змей. По таблото нищо не свети. Закарах я на диагностика...казаха че пали на четвърт оборот....съвсем минимални грешки показла които по никакъв начин не нарушават работата на двигателя...каквото и да значи това. След като е работила колата....гася паля няма проблем...мотора работи равномерно без странични шумове....но престои ли около 8ч. трудна работа. Огледах за някакви течове видимо нищо. Предложиха ми да сваля помпата имало някакъв клапан ако правилно се изразявам който бил проблемен. Преди помпата някакви други проби да направя? Колата върви по стръмен баир без натисната газ на първа...ако има значение за копресията. Ще съм благодарен за предложения! Лек и успешен ден!
Забравих да поясня че когато върти мотора от време на време а да запали....прилича ми като задавена....
Проблема е следния...колата е Форд Фокус 1.8tddi 1999г. Сутрин пали без проблем при един два оборота на двигателя. След престой през деня в рамките от 9-18ч. колата не иска да запали....акумолатора е нов....понягога пали след 10мин опити....като пробите да запаля са през 30сек...и въртя не повече от 7-8 оборота на двигателя. Преди 2 дни въобще не пожела да запали....сутринта отивам пред офиса 9ч...пали от раз....прибирам я и вечерта окло 18ч. пробвам да запаля ама не....запали ли няма проблем върви лато змей. По таблото нищо не свети. Закарах я на диагностика...казаха че пали на четвърт оборот....съвсем минимални грешки показла които по никакъв начин не нарушават работата на двигателя...каквото и да значи това. След като е работила колата....гася паля няма проблем...мотора работи равномерно без странични шумове....но престои ли около 8ч. трудна работа. Огледах за някакви течове видимо нищо. Предложиха ми да сваля помпата имало някакъв клапан ако правилно се изразявам който бил проблемен. Преди помпата някакви други проби да направя? Колата върви по стръмен баир без натисната газ на първа...ако има значение за копресията. Ще съм благодарен за предложения! Лек и успешен ден!
Забравих да поясня че когато върти мотора от време на време а да запали....прилича ми като задавена....
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Мен ми прилича на въздух......имал съм подибен проблем с ТДди Миндео. Оказа се точно въздух и по маркучите за обратна нафта към горивния филтър и после няма палене. Хваща се с прозрачен маркуч.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 фев 2012, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
ако има въздух, защо пали сутрин.....мога да си сверявам часовника....сутрин в 8:30 пали в 17:30 НЕ.....на другия ден филма се повтаря....
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
На въздуха не му пука колко е часа!
Така че моето мнение е че не проблем със въздух в нафтата!
По скоро е електрически проблем който се влияе от околната температура.
Проблем със имото или релето управляващо помпата-това е като идея за проверка на този етап!
Успех!
Така че моето мнение е че не проблем със въздух в нафтата!
По скоро е електрически проблем който се влияе от околната температура.
Проблем със имото или релето управляващо помпата-това е като идея за проверка на този етап!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 фев 2012, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
На въздуха не му пука колко е часа!
Така че моето мнение е че не проблем със въздух в нафтата!
По скоро е електрически проблем който се влияе от околната температура.
Проблем със имото или релето управляващо помпата-това е като идея за проверка на този етап!
Успех!
Какво е имото?
Така че моето мнение е че не проблем със въздух в нафтата!
По скоро е електрически проблем който се влияе от околната температура.
Проблем със имото или релето управляващо помпата-това е като идея за проверка на този етап!
Успех!
Какво е имото?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Имобилайзера.digital_video написа:Какво е имото?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 21 мар 2012, 08:19
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Като не иска да запали отвори предния капак дай на контакт и подай за 10-15 сек. +на подгревните свещи дирекно от акумулатора ако запали значи е развалено релето за подгряване,по същия начин правеше и форда на един приятел и му сложиха вътре един бутон + от акумулатора и на подгревните свещи ,като е студена палеше без проблем като е малко по топло не пали ,сега като не иска да запали даде на контакт подгрее 10-15 сек. и пали без проблем.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Това е излишно ! Подгревните свещи се включват при температура под + 7 градуса, нали за това е с директно впръскване на горивото, тук отсъства предкамерно запалване.jetkom написа:Като не иска да запали отвори предния капак дай на контакт и подай за 10-15 сек. +на подгревните свещи директно от акумулатора
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Това е излишно ! Подгревните свещи се включват при температура под + 7 градуса, нали за това е с директно впръскване на горивото, тук отсъства предкамерно запалване.[/quote]
Няма такова нещо. Сложил съм си светодиод на таблото паралелно на свещите и той показва ,че независимо от температурата свещите си греят винаги. И то греят поне 5-6 сек. след загасването на оригиналната лампа.
Няма такова нещо. Сложил съм си светодиод на таблото паралелно на свещите и той показва ,че независимо от температурата свещите си греят винаги. И то греят поне 5-6 сек. след загасването на оригиналната лампа.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Да не спираш на наклон и нафтата да се оттича обратно в резервоара 

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 фев 2012, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Следобед когато се опитвам да запаля забелязвам че лампата за подгряване бързо гасне 3-4 сек. свети....дори изчаквам малко но уви.....колата е в хоризонтално положение....не съм пробвал релета на гнп дали работи коректно.....кажете къде се намира и как да разбера дали работи?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Кажи го на инженерите от Кьолн...............Miri4 написа:Няма такова нещо.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Кажи го на инженерите от Кьолн..............ЯЛТА написа:Miri4 написа:Няма такова нещо.
Аз казвам какво е реалното положение.Пък инженерите от Къолн да го ду......
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 фев 2012, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Имобилайзера работи след като дам на контакт светодиода загасва. Днес пробвах запали...загасих...запали....и пак и пак....но на 5-тия път не пожела....да е стартер?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Не пожела какво? Да завърти стартера или .....?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 фев 2012, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
стартера върти....прлича ми като задавена.....им моменти в които а да запали но не.....направи ми впечатление, че първото полени иска около 4-5 оборота на двигателя и тогава пали.....това от последните две седмици.....някакви други предложения.....?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Абе човек,как ги изброи тези 4-5 оборота?
Изправен стартер и акумулатор развъртат мотора със до 300 оборота в минута.
Направи сметка колко са във секунда!
Най-вероятно е да дърпа въздух от някъде и за това първия старт е със въртене няколко секунди.
Изправен стартер и акумулатор развъртат мотора със до 300 оборота в минута.
Направи сметка колко са във секунда!
Най-вероятно е да дърпа въздух от някъде и за това първия старт е със въртене няколко секунди.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 фев 2012, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Грешката е моя...имам предвид 4-5 сек.докато запали. Последните дни паля...загасям...паля..и на 3тия път вече не иска да запали. Ако има въздух двигателя няма ли да работи неравномерно....запали ли...обороти и работа на двигателя без проблеми.....чета за този ЕГР клапан възможно ли е да е зацапан....а да имам проблем със стартера....
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 фев 2012, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Поредна проба....току що сложих напълно зареден акумолатор.....запли след 3-4 сек. въртене....поработи 5мин и загасих....при повторен опит да запаля....не успях...върти но звука е като на изтощен акумолатор.....някакви идеи?
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Тоз стартер читав ли е, някога профилактика правена ли му е? Върти ми се един случай с един голф 4 тди....след като загрее колата и се загаси, след това отнемаше доооста време и въртене докато запали....човека посети даже сервиза на VW в Германия-Саарлоуис, и от там не можеха да решат проблема, а му представиха фактура за 280евро сменени части....накрая стартера сам издъхна, въобще не даваше признак, че колата ще запали. След смяната с нов, проблемите изчезнаха. Колата пали и до ден днешен от четвърт въртене....
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта