MONDEO MK2 "кораба майка"
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
Малко коледно настроение:
(сигурно съм единствения ентусиаст който си рови по колата в най-големия студ)



(сигурно съм единствения ентусиаст който си рови по колата в най-големия студ)




- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
Копчето за отваряне на багажника пристигна:

и докато разглабях таблото за да го сложа ... реших да оправя осветлението и на климатроника

и една готина снимка


и докато разглабях таблото за да го сложа ... реших да оправя осветлението и на климатроника

и една готина снимка


- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
Малко малки подобрения:
Всички копчета от към това за фаровете светят

таблото с перфектно балансиран цвят

Целия модул работи

Нов зелено светещ плеър и трип

целия интериор :

извинете за мръсните стелки .... но е зима все пак

Осветлението в краката също е зелено


Всички копчета от към това за фаровете светят

таблото с перфектно балансиран цвят

Целия модул работи

Нов зелено светещ плеър и трип

целия интериор :

извинете за мръсните стелки .... но е зима все пак

Осветлението в краката също е зелено




- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
Новата ми придобивка. Предполагам ,че ми е подарък от някой много некадърен




- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
Нещо интересно се заформя тук, само капака от мк1 за какво ти е?
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
Уау, вече наистина прилича на кораба майка! В тъмното може да те помислят за някое ниско прелитащо UFO 

- Apathchy
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 25 яну 2014, 12:25
- Модел на автомобила: Ford Escort Cosworth Mk2
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
A да те попитам от къде аджеба си закупи крушките (фарове и халогени) и имат ли някакъв специален вид?
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
Габаритите са диоди (правени от мен) , габаритите на фаровете за мъгла са диодни ленти (правени от мен) , дневните светлини са с диоди(преправени от мен) ,късите са ксенон а дългите и тези за мъгла са си халогенни.

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
Чудно ли е КАТ-ажиите не ли спират заради зеления дзвер 
Много ми харесва "печката" птодължавай в същия дух.

Много ми харесва "печката" птодължавай в същия дух.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK2 "кораба майка"
"
РЕШЕНИЕ
№149 09.07.2012г. гр.ДимитровградВ тази връзка и наказващия орган е извършил правилна проверка по събиране на доказателствата, данните, съобразно събраните доказателства и правилно е преценил, че следва да се наложи наказание за отразеното в постановлението нарушение. Достигайки на този етап от административно-наказателното производство обаче, е допуснал съществено процесуално нарушение.
Безспорно са установени нарушенията- а именно, че водачът Д.Г. на посочената дата е използвал други светлини в управляваното от него МПС, освен предвидените в ЗДвП и издадените въз основа на него нормативни актове – а именно, предни габарити със синя светлина, липса на светлоотразителни триъгълник и жилетка. При така установеното, правилно нарушенията- свързани с липсата на светлоотразителни триъгълник и жилетка са квалифицирани като такива по чл.139, ал.2, т.1 и по чл.139, ал.2, т.4 от ЗДвП. Не по същият начин обаче стои въпросът с квалификацията на нарушението- свързано с непозволения за използване цвят на габаритните светлини. Както контролният орган, така и адм.-наказващият са приели, че в тази връзка водачът е нарушил разпоредбата на чл.72 от ЗДвП. Тази разпоредба обаче гласи, че „Всяко намиращо се на платното за движение пътно превозно средство или състав от пътни превозни средства, към които не са приложими изброените по-горе изисквания, през нощта трябва да имат най-малко две бели или жълти добре различими светлини отпред и две червени светлини отзад.”.
В случая е очевидно вмененото задължение на водачите на МПС, но същото не съвпада с установената фактическа обстановка, тъй като никъде не е констатирано дали водачът е управлявал автомобила с най-малко две бели или жълти светлини отпред. Оцветеността на габаритните светлини в различен цвят не означава автоматично, че водачът е управлявал автомобил без най-малко две бели или жълти на цвят светлини отпред. Т.е. ако е управлявал на къси светлини, изпълнява задължението си по този текст. Но ако е управлявал само на габаритни светлини, то тогава нарушава гореописаното изискване. В случая обаче няма установено обстоятелство с какви включени светлини е бил управляван автомобила- дали само на габарити или с включени и къси/дълги светлини.
Още повече, основанието, на което е наложено адм.наказание за това нарушение също не съответства на описаната фактическа обстановка, както и на текста на материалната норма. Съобразно изискването на чл.175, ал.1, т.2, предл.1 от ЗДвП, предвиденото наказание „лишаване от право да управлява моторно превозно средство” и „глоба” се налага на водач, който е поставил или използва устройство за подаване на светлинен или звуков сигнал, предвиден за автомобил със специален режим на движение, без да има това право. Такова нарушение обаче не е било вменявано на водача.
Действително същият е използвал непредвидени в ЗДвП светлини на управляваното от него МПС, но никъде не е посочено- нито в АУАН, нито в НП, че се касае за светлинен сигнал, предвиден за автомобил със специален режим на движение. За първи път това става едва с основанието за налагане на наказанието. Очевидно е, че в случая няма съответствие на материална с наказваща норма, като административно-наказващият орган е следвало да съобрази точно основанието, на което налага наказанието на нарушителя. Несторвайки това, същият е допуснал съществено нарушаване на процесуалните правила, довели до нарушаване правото на защита на жалбоподателя, като се е достигнало до ситуация, в която на водача е вменено едно нарушение, а му се налага наказание за друго нарушение- което не е установено да е извършил."
РЕШЕНИЕ
№149 09.07.2012г. гр.ДимитровградВ тази връзка и наказващия орган е извършил правилна проверка по събиране на доказателствата, данните, съобразно събраните доказателства и правилно е преценил, че следва да се наложи наказание за отразеното в постановлението нарушение. Достигайки на този етап от административно-наказателното производство обаче, е допуснал съществено процесуално нарушение.
Безспорно са установени нарушенията- а именно, че водачът Д.Г. на посочената дата е използвал други светлини в управляваното от него МПС, освен предвидените в ЗДвП и издадените въз основа на него нормативни актове – а именно, предни габарити със синя светлина, липса на светлоотразителни триъгълник и жилетка. При така установеното, правилно нарушенията- свързани с липсата на светлоотразителни триъгълник и жилетка са квалифицирани като такива по чл.139, ал.2, т.1 и по чл.139, ал.2, т.4 от ЗДвП. Не по същият начин обаче стои въпросът с квалификацията на нарушението- свързано с непозволения за използване цвят на габаритните светлини. Както контролният орган, така и адм.-наказващият са приели, че в тази връзка водачът е нарушил разпоредбата на чл.72 от ЗДвП. Тази разпоредба обаче гласи, че „Всяко намиращо се на платното за движение пътно превозно средство или състав от пътни превозни средства, към които не са приложими изброените по-горе изисквания, през нощта трябва да имат най-малко две бели или жълти добре различими светлини отпред и две червени светлини отзад.”.
В случая е очевидно вмененото задължение на водачите на МПС, но същото не съвпада с установената фактическа обстановка, тъй като никъде не е констатирано дали водачът е управлявал автомобила с най-малко две бели или жълти светлини отпред. Оцветеността на габаритните светлини в различен цвят не означава автоматично, че водачът е управлявал автомобил без най-малко две бели или жълти на цвят светлини отпред. Т.е. ако е управлявал на къси светлини, изпълнява задължението си по този текст. Но ако е управлявал само на габаритни светлини, то тогава нарушава гореописаното изискване. В случая обаче няма установено обстоятелство с какви включени светлини е бил управляван автомобила- дали само на габарити или с включени и къси/дълги светлини.
Още повече, основанието, на което е наложено адм.наказание за това нарушение също не съответства на описаната фактическа обстановка, както и на текста на материалната норма. Съобразно изискването на чл.175, ал.1, т.2, предл.1 от ЗДвП, предвиденото наказание „лишаване от право да управлява моторно превозно средство” и „глоба” се налага на водач, който е поставил или използва устройство за подаване на светлинен или звуков сигнал, предвиден за автомобил със специален режим на движение, без да има това право. Такова нарушение обаче не е било вменявано на водача.
Действително същият е използвал непредвидени в ЗДвП светлини на управляваното от него МПС, но никъде не е посочено- нито в АУАН, нито в НП, че се касае за светлинен сигнал, предвиден за автомобил със специален режим на движение. За първи път това става едва с основанието за налагане на наказанието. Очевидно е, че в случая няма съответствие на материална с наказваща норма, като административно-наказващият орган е следвало да съобрази точно основанието, на което налага наказанието на нарушителя. Несторвайки това, същият е допуснал съществено нарушаване на процесуалните правила, довели до нарушаване правото на защита на жалбоподателя, като се е достигнало до ситуация, в която на водача е вменено едно нарушение, а му се налага наказание за друго нарушение- което не е установено да е извършил."
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта