Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
Ето тук можеш да го намериш има посочен и телефон.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 21 юни 2015, 20:33
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
След съботния пост го потърсих и аз, та се чухме.
Благодаря за съдействието!
Благодаря за съдействието!
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 21 юни 2015, 20:33
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
След малко над 2 месеца и 3 хиляди км, почти всички извънградско да обобщя.
В края на юли Маниака я сдаде след двойни хлабини, кофти зацепена верига и прочистване на дюзите.
Завъртяхме 4-5 км, оставих го и тръгнах. Дотогава стрелката не мръдна и на мм, стабилни обороти, никакво гаснене, никакви грешки.
След като го оставих минах 2 км и на светофара почна леко да шава стрелката, след малко светна и грешка на ЕСП. Звъня му, в това време докато съм на място просто си угасна. Паля, след малко пак свети ЕСП и вече познатата грешка за бедна смес и пак гасне. След като и двамата нямахме хабер заминах се чух с газаджия. При ехидната реплика "И какво ще правим сега" го хванах, че има нещо предвид. Отидох за 5 минути нагласи сместа, с максимално ел. натоварване. Каза, че е имал случаи от кофти смес темпомат дори да бърка и всичко по електрониката. Заминах по живо, по здраво с притеснения дали ще стигна. Е, даже се и върнах от морето без никакви проблеми, лампи и т.н.Преди две седмици обаче докато карам в града ми светна пак ESP грешка. Тя изчезва след като се угаси двигателя. После обаче се появи на два пъти на извънградско за няма и 15 минути. Темпомата на 120 км/ч, 3 000 оборота изведнъж свети ESP качва до 4 000 оборота и като дам да мина на ръчна смяна на скоростите - НИЩО...Седи си D на таблото, сякаш на съм местил въобще лоста. Стана това на два пъти, качих до 140 км/ч и заспа. До вчера - пак в града, светна ЕСП, но този път, както и след ремонта никаква промяна в хода. След ремонта при светнал ЕСП сменяше предавките като с чук, сега обаче просто светна, сменя плавно, не качва оборотите както бе преди няколко дни извън града.
Друга странност - обикновено уикенда я ползвам, при първо палене студена угасва, второ палене - заспива. Може и да си въобразявам, че леко по-осезаемо работи мотора докато мине на бензин. Тук е мястото да спомена, че свещите преди ремонта ги смених от иридиеви Беру на 1.3 с обикновени Champion на 0.8 мм.
Относно изпускането на газ от пълначката при зареждане докато се изтече от тръбата, както и че веднъж зареди 15, после 23 л, след това 18 л, а е с физически обем 25 и уж ограничена до 20 л там освен, че нямаше капачка на пълначката и вероятно сачмата не затваря, както и поплавъка не е сложен читаво, други идеи?
Иначе в града още не съм стигнал да я засека, но извънградско е към 10-10.5 с натоварена.
В края на юли Маниака я сдаде след двойни хлабини, кофти зацепена верига и прочистване на дюзите.
Завъртяхме 4-5 км, оставих го и тръгнах. Дотогава стрелката не мръдна и на мм, стабилни обороти, никакво гаснене, никакви грешки.
След като го оставих минах 2 км и на светофара почна леко да шава стрелката, след малко светна и грешка на ЕСП. Звъня му, в това време докато съм на място просто си угасна. Паля, след малко пак свети ЕСП и вече познатата грешка за бедна смес и пак гасне. След като и двамата нямахме хабер заминах се чух с газаджия. При ехидната реплика "И какво ще правим сега" го хванах, че има нещо предвид. Отидох за 5 минути нагласи сместа, с максимално ел. натоварване. Каза, че е имал случаи от кофти смес темпомат дори да бърка и всичко по електрониката. Заминах по живо, по здраво с притеснения дали ще стигна. Е, даже се и върнах от морето без никакви проблеми, лампи и т.н.Преди две седмици обаче докато карам в града ми светна пак ESP грешка. Тя изчезва след като се угаси двигателя. После обаче се появи на два пъти на извънградско за няма и 15 минути. Темпомата на 120 км/ч, 3 000 оборота изведнъж свети ESP качва до 4 000 оборота и като дам да мина на ръчна смяна на скоростите - НИЩО...Седи си D на таблото, сякаш на съм местил въобще лоста. Стана това на два пъти, качих до 140 км/ч и заспа. До вчера - пак в града, светна ЕСП, но този път, както и след ремонта никаква промяна в хода. След ремонта при светнал ЕСП сменяше предавките като с чук, сега обаче просто светна, сменя плавно, не качва оборотите както бе преди няколко дни извън града.
Друга странност - обикновено уикенда я ползвам, при първо палене студена угасва, второ палене - заспива. Може и да си въобразявам, че леко по-осезаемо работи мотора докато мине на бензин. Тук е мястото да спомена, че свещите преди ремонта ги смених от иридиеви Беру на 1.3 с обикновени Champion на 0.8 мм.
Относно изпускането на газ от пълначката при зареждане докато се изтече от тръбата, както и че веднъж зареди 15, после 23 л, след това 18 л, а е с физически обем 25 и уж ограничена до 20 л там освен, че нямаше капачка на пълначката и вероятно сачмата не затваря, както и поплавъка не е сложен читаво, други идеи?
Иначе в града още не съм стигнал да я засека, но извънградско е към 10-10.5 с натоварена.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 21 юни 2015, 20:33
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
Никой с мнение по горните въпроси? 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
На мен тези симптоми ми говорят (да не казвам, че направо крещят) за проблем със съединител или скоростна кутия. Проверявано ли му е поне нивото и сменяно ли е масло на този автоматик?Cambodja написа:... и с педал на спирачката почваше да се опитва да потегли... Но при рязко спиране засега на газ и угасва... Усещам я също и че при плавно подаване от първа сякаш леко претриса, аха и да угасне...
Ако съединителят ти не може да отцепи добре, заради недостатъчно масло, много ясно какво ще се случи - все едно спираш на скорост.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 21 юни 2015, 20:33
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
Маслото е ОК, още като я взимам го проверяваха. След реглажа на клапаните и наново зацепена верига вече го няма проблема. Но свети есп, оттам изключва ръчното управление на скоростите, а също се пали от втори път студена... Което преди ремонта го нямаше.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
Адаптациите на газ прецакват бензиновото поведение сутрин. Вече ми пристигна кодочетеца за газовите, та може да я понастроя.
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 21 юни 2015, 20:33
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус мк2, автоматик, гасне на газ при рязко спиране
След като се чухме отидох при газджията. Настрои я, потеглих и нямаше грижи с ESP, обаче нещо пак от нищото след доста безаварийни км се появи видно няколко пъти и то различно.
Преди това нямаше проблем с бензиновото палене студена. Има ли вариант след промиването нещо да не му уйдисва?
Преди това нямаше проблем с бензиновото палене студена. Има ли вариант след промиването нещо да не му уйдисва?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта