Фордчето не пали
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
paci написа:Има я капачката. Не знам какъв е проблема с мокренето.stefo91 написа:Ето колега, извинявам се за забавянето. Мисля, че всичко е наред но не пали!
Сигурно има нещо друго при теб, което е било наред при мен.
За непаленето си ме човърка комутатора и това е
Ами според мен проблема с мокренето идва от комутатора и мисля така, защото преди около 5-6 години беше изгорял комутатора и нямаше палене, сменихме го и освен, че се оправи и запали за около 6 месеца се оправи и проблема с мокренето (нарочно съм карал в най-големия дъжд в най-големите локви и не гаснеше), но след това проблема с гасненето в дъжд пак се появи.
Но да се върнем на проблема, че не може да запали. Аз смених комутатора веднага щом колата угасна и не можа да запали (даже не погледнах дали подава искра на свещите), защото бях сигурен, че в това е проблема, тъй като предния път като изгоря комутатора стана точно същото нещо и нещо ми подсказваше, че там е проблема, бях много сигурен. Но уви след като смених комутатора абсолютно нищо не се промени, затова замерих стария и новия комутатор и те показаха еднакви стойности, а и видях, че и със стария и със новия комутатор дава искра. В крайна сметка върнах комутатора който купих, все пак струва 45 лв.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
Заведи я вече на Доктор!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
HACKO написа:Заведи я вече на Доктор!
Ще сменя днес кабелите и капачката за всеки случай и тогава.

- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
Капачката си ти е наред. Кабелите не ги сменяй сега. Заведи я на доктор и чак тогава сменяй каквото и да е било, за да не набиваш излишни пари
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
mclsdreal написа:Капачката си ти е наред. Кабелите не ги сменяй сега. Заведи я на доктор и чак тогава сменяй каквото и да е било, за да не набиваш излишни пари
Здравейте колеги, аз да се похваля, че днес успях да открия проблема и да запаля Форда. Оказа се бобината! Купих от Мега Партс 1 бр. втора ръка за 16,03 лв. и като я сложих запали от раз! Сега работи много добре и изчезна даже проблема, че като загрееше не можеше да пали, явно о това е било заради бобината. Аз не мислех, че може да е бобината, защото си имаше искра, но явно е била слаба и не е могла да възпламенява горивото. Но извода е, че явно може да не е изгоряла напълно бобината, но да подава искра, но тя да е слаба и затова не искаше да запали. Благодаря на всички за съветите и мненията бяхте ми много полезни. Дано тази тема да бъде полезна на някой, защото аз се блъсках над месец, но накрая успях.


-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
HACKO написа:Заведи я вече на Доктор!
Здравей колега! Оправих Форда, оказа се бобината, тя беше последното нещо което не бях убеден, че е наред а и подаваше искра, но явно е била слаба. За да не отварям нова тема ще питам направи в тази. Сложих предварението на запалването на 12 градуса, това добре ли е при положение, че я карам почти само на газ, фабрично трябва да е 6 градуса?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
Става, въпреки че аз бих пробвал първо с 8-10, ако не ти хареса или има детонации, върни на 10.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 10 авг 2015, 15:03
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
Ами аз първо пробвах с 8 градуса предварение, но двигателя не работеше много гладко, и се чуваше пукане от ауспуха като дам повече газ и после я пусна. Сега като е на 12 градуса по ми харесва как работи и върви.HACKO написа:Става, въпреки че аз бих пробвал първо с 8-10, ако не ти хареса или има детонации, върни на 10.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фордчето не пали
Значи я оставяш така >:D<:stefo91 написа:.... Сега като е на 12 градуса по ми харесва как работи и върви.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта