Оборотите играят при включен климатик.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днеска говорих с мой приятел който работи в МП и му казах. Той твърди че било нормално и че няма от какво да се притеснявам.
Аз обаче не съм убеден още и ще я закарам да я видят. Предполагам че поне почистване на моторчето за празния ход няма да е излишно. Мерси за идеята и за датчика за налягането на фреона, няма да е лошо и него да го проверя.
Аз обаче не съм убеден още и ще я закарам да я видят. Предполагам че поне почистване на моторчето за празния ход няма да е излишно. Мерси за идеята и за датчика за налягането на фреона, няма да е лошо и него да го проверя.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Само да кажа, че вчера и днес карам на климатик.
Няма игра на оборотите и в движение почти не се усеща климатика от към загуба на динамика.
Незнам какво става с тази кола но от ден на ден върви и се държи все по-добре.
Незнам може и да е нещо моментно.
Само усещам, че май студеното е недостатъчно. Не е ходила да и гледат фреона но ще я водя тия дни.
Нищо не съм и правил !
Последно свалих свещите и ги киснах цяла нощ в преобразувател за ръжда и падна доста нагар от тях и светнаха, обаче тва дали има отношение .... незнам.
Нямам идея тия свещи на колко километра са но изглеждат добре.
Няма игра на оборотите и в движение почти не се усеща климатика от към загуба на динамика.
Незнам какво става с тази кола но от ден на ден върви и се държи все по-добре.
Незнам може и да е нещо моментно.
Само усещам, че май студеното е недостатъчно. Не е ходила да и гледат фреона но ще я водя тия дни.
Нищо не съм и правил !
Последно свалих свещите и ги киснах цяла нощ в преобразувател за ръжда и падна доста нагар от тях и светнаха, обаче тва дали има отношение .... незнам.
Нямам идея тия свещи на колко километра са но изглеждат добре.
- Ianislav
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 05 дек 2006, 06:04
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi 95-та
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
При теб няма загуба на динамика , а аз като тръгна да изпреварвам надълго и гася климатика, защото става все едно че е 900 кубика двигателяpaci написа:Само да кажа, че вчера и днес карам на климатик.
Няма игра на оборотите и в движение почти не се усеща климатика от към загуба на динамика.

Може да съм бавен,но съм музикален 

-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 06 май 2007, 20:51
- Модел на автомобила: Fiesta, 1.4, 97'
- Status: Извън линия
Аз като включа климатика и тръгвам от първа доста здраво трябва да натисна газта. На високи предаваки пак се усеща загуба на мощност, но не е толкова сериозно. Тоя климатик да не студи 50м3, че така лапа мощност
Оборотите на празен ход и при мен играят но в норми - 600-1100, колата успява сама да се оправи.

Оборотите на празен ход и при мен играят но в норми - 600-1100, колата успява сама да се оправи.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Май открих от какво се е оправил проблема при мен!
От доста време карам с бензин от Лукойл от една и съща бензиностанция.
Преди това карах с V-Power 95.
Сега след Лукойлския рекох се поглезя и сипах 100 октанов от ЕКО понеже много ми го хвалиха.
Един познат си дири Сивик ма от по-старите щото тея по-новите не му харесват. Обикаляхме къщите и се возихме 4-човека с климатика. Във високите обороти няма ядове но като спра на свветофар е некъв ужасТ некъф АД
Без климатика пак е горе-доло така.
След като изгорих 100 октановия на ЕКО-то сипах пак от Лукойлския и всичко е О.К.
Дано само да не съм се омешал и да ви подвеждам да правя реклама на бензина от Лукойл
Добре върви кочината с него
От доста време карам с бензин от Лукойл от една и съща бензиностанция.
Преди това карах с V-Power 95.
Сега след Лукойлския рекох се поглезя и сипах 100 октанов от ЕКО понеже много ми го хвалиха.
Един познат си дири Сивик ма от по-старите щото тея по-новите не му харесват. Обикаляхме къщите и се возихме 4-човека с климатика. Във високите обороти няма ядове но като спра на свветофар е некъв ужасТ некъф АД

След като изгорих 100 октановия на ЕКО-то сипах пак от Лукойлския и всичко е О.К.

Дано само да не съм се омешал и да ви подвеждам да правя реклама на бензина от Лукойл

Добре върви кочината с него

-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Оборотите играят при включен климатик.
Колеги имам същия проблем: при включен климатик в движение няма никакви признаци на тресене и натоварване на климатика. Спра ли на свободна, се почва едно тропане, скачане, все едно двигателя иска да излезне от капака... подал ли съвсем лекичко газта ( 900-1000 оборота) и това тресене изчезва.
От какво може да е? За сега ми се върти за стъпковия мотор
От какво може да е? За сега ми се върти за стъпковия мотор
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Оборотите играят при включен климатик.
При теб няма стъпков мотор. Дросела се управлява от компютъра и обикновено подобни проблеми се дължат на зацапан дросел. Изчисти го хубаво с течност за почистване на карбуратори, или кореселин и мисля, че ще си решиш проблема. За да стигнеш до него, просто махни тръбата от въздушния филтър и ще го видиш в какво състояние е. Ако привидно изглежда чист, погледни от задната страна на клапата и по ръбовете и.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Оборотите играят при включен климатик.
Дебитомера да го почистя ли и него? Той има ли връзка с проблема? Ще стане ли със същия спрей
Четох някъде, че след почистване на дросела, може да отчете грешка и оправянето става с откачане на полюса на акумулатора за 20 мин. Така ли е наистина?
Четох някъде, че след почистване на дросела, може да отчете грешка и оправянето става с откачане на полюса на акумулатора за 20 мин. Така ли е наистина?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Оборотите играят при включен климатик.
Ако не откачаш буксата от дросела, няма да имаш никакви грешки. Съвсем спокойно можеш да си го почистиш както си е на място. А дебитомера, (ако имаш такъв) не съм чувал да има проблем със зацапване. Дросела се цапа от задната страна, защото тръбата на EGR излиза директно зад него и изгорелите газове си казват тежката дума, цапайки целия колектор отвътре 

- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Оборотите играят при включен климатик.
Ако не даваш контакт с откачени букси ,няма грешки.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Оборотите играят при включен климатик.
Разкачих тръбата и стигнах до дросела. На пръв поглед изглеждаше абсолютно чист. Напръсках го обилно със спрей, без да го чистя с кърпа и като запалих колата заспа. Никакво колебание на свободна при включен и изключен климатик. Работата на двигателя също се подобри значително.
Ползвах този спрей за почистване на ЕГР, Дросели и карбуратори

Благодаря много за помощта
Ползвах този спрей за почистване на ЕГР, Дросели и карбуратори

Благодаря много за помощта
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта