Отново за масло в нафтата
-
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 31 окт 2014, 11:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI, 90 HP, Комби, 2000 год.
- Местоположение: Врачанско
- Status: Извън линия
Отново за масло в нафтата
Колеги, искам да повдигна един стар и изтъркан проблем: относно слагане на двутактово масло в дизеловото гороиво. До какъв извод се стигна или не се стигна? На моя Форд с 1.8TDDI мога ли да сипвам 2Т масло или не е правилно?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Сипването на масло в нафтата е абсолютно безсмислено. Шофьорски фолклор е че има някакъв ефект.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Маслото в нафтата е някаква текезесарска простотия. Самата нафта недостатъчно мазна ли ти се струва, та ще и слагаш още масло? Има вариант да се добавя бензин. До 25-30%, ако караш в райони, където температурите се задържат дълго време под -15.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 31 окт 2014, 11:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI, 90 HP, Комби, 2000 год.
- Местоположение: Врачанско
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Дотук добре (както казвал оня дето падал от 20- тия етаж, като стигнал до 10- тия).
П.С. а ацетон?
П.С. а ацетон?
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Текезесарски нетекезесарски има синтетично 2T масло което на по старите генераций дизели( преди комънрейл) им влияе положително. За сипването на бензин в дизела....съм скептично настроен. По добре гас за осветление/горене или керосин така определено ще повдигнеш цетановото число и ще има ефект.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
На по старите генерации дизели може спокойно да се кара директно само с такова масло, може и с трансформаторно масло да се кара.Иван Вълков написа: синтетично 2T масло което на по старите генераций дизели
Но е илюзия че като доливаш двутактово масло в нафтата подобрява работата !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Не бъди скептичен за бензина, ама хич. Има си го в книжката към колата. Таблица-при каква температура колко се добавя. При нас тук е безсмислено, защото нямаме такива температури. Таблицата започва от -15 като грубо казано върви процент за градус. На -30 е 30% бензин.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Не е лишено от логика слагане на масло в нафтата.
Първо, защото съвременната нафта не е така мазна, няма тези мазилни свойства. Справка - разлей стара нафта от едно време и нова нафта.
Старата оставя мазно петно, няма изчезване, новата я няма след ден, два. Познавам дизелджия, който ми вика - гледай ми гащеризона, няма петна по него, ще кажеш, че бензинови коли правя. Това от една страна е обяснимо поради факта, че съвременните дизели изискват нафта с по-малко сяра,парафини и т.н.
Втория фактор, който натежава за използване на масло е. .....ментосването на нафтата. Всички знаем, че като цяло качеството на дизела в Бг е много ниско. Добавяне на разредител за боя примерно и разни други "магии" , които са без акциз влошават още повече ситуацията.
Събрани на едно място тези фактори в даден момент, водят до скъпи последици.
Мой приятел монтьор и всички негови колеги с дизел, слагат редовно масълце, като от опит ми каза, че за коли DPF система е добре маслото да е синтетика.
Тук говорим за системно добавяне само с цел повишаване мазилните свойства на горивото. Не се наблюдава промяна в динамика и т.н.
Разбира се, всичко е въпрос на избор и ако това не помага, то поне не може да навреди на горивната уредба.
Първо, защото съвременната нафта не е така мазна, няма тези мазилни свойства. Справка - разлей стара нафта от едно време и нова нафта.
Старата оставя мазно петно, няма изчезване, новата я няма след ден, два. Познавам дизелджия, който ми вика - гледай ми гащеризона, няма петна по него, ще кажеш, че бензинови коли правя. Това от една страна е обяснимо поради факта, че съвременните дизели изискват нафта с по-малко сяра,парафини и т.н.
Втория фактор, който натежава за използване на масло е. .....ментосването на нафтата. Всички знаем, че като цяло качеството на дизела в Бг е много ниско. Добавяне на разредител за боя примерно и разни други "магии" , които са без акциз влошават още повече ситуацията.
Събрани на едно място тези фактори в даден момент, водят до скъпи последици.
Мой приятел монтьор и всички негови колеги с дизел, слагат редовно масълце, като от опит ми каза, че за коли DPF система е добре маслото да е синтетика.
Тук говорим за системно добавяне само с цел повишаване мазилните свойства на горивото. Не се наблюдава промяна в динамика и т.н.
Разбира се, всичко е въпрос на избор и ако това не помага, то поне не може да навреди на горивната уредба.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Колега, твоя познат да не е от Щръклево? Откакто закриха военната авиация не съм виждал съхнеща Нафта. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Аз лично слагам от време на време 2т масло.И според мен има благоприятен ефект на мотора(2.0tddi).
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 сеп 2015, 21:44
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Отново за масло в нафтата
Винаги когато пълня резорвоара слагам 250 грама разлика нямя но знам че е повече от полезно не вреди
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта